#


مدل های جدید نیسان GT-R

نیسان GT-R
24 آوریل 2019 بدون نظر 1839 بازدید

مدل های جدید نیسان GT-R

مدل های جدید نیسان GT-R در نمایشگاه نیویورک معرفی شده است . این مدل ها عبارتند از نیسمو،استاندارد و مخصوص پیست . از زمانی که برای اولین بار نیسان از کد GT-R رونمایی کرده است مدت زمان 50 سال می گذرد.نسخه ویژه GT-R طرح و رنگ جذابی دارد.

از جذاب ترین نمونه های آن رنگ آبی ان است که با سفید مزین شده است.دو طرح دیگر معرفی شد ترکیب رنگ های سفید با نوار قرمز و نقره ای با نوار سفید اند.چیزی که این مدل را از سایرین متمایز می کند رنگ پره های رینگ آن است که مانند خود خودرو آبی رنگ است.

قسمت داخلی این خودرو به رنگ خاکستری است و روی داشبورد ان نیز قطعه ای از چرم هایی با دوخت منظم را دربرگرفته است.تغییری که در ظاهر داخل و خارج این خودرو وجود دار شاید ان قدرها چشم گیرنباشد اما همین رنگ های جذاب آن باعث می شود تا خودرو بیش تر از نمونه های قبلی خود را نشان دهد.

 نیسان GT-R

بررسی ویژگی های فنی و ظاهری مدل های جدید نیسان GT-R

شرکت نیسان به غیر ازنسخه ویژه از دو خودروی دیگر نیز به نام نیسمو و استاندارد رونمایی کرده است .این دو مدل تغییراتی بسیار اندکی با هم دارند. پیشرانه ای که برای این خودروها درنظرگرفته شده است شش سیلندر است و در نمونه استاندارد می تواند قدرتی را برابر 565 اسب بخار تولید کند اما در دو مدل دیگر به میزان 600 اسب بخار قدرت را تولید خواهد کرد.

در مدل های جدید 2020 از توربوشارژهای جدیدی استفاده شده است که هم باعث شده است تا گشتاور بهبود پیدا کند و هم پدال گاز نسبت به قبل حساس ترشده است.به صورت کلی این توربوشارژها باعث شده است تا نیروی فنی خودرو به میزان پنج درصد بیش تر شود. در این مدل های 2020 سیستم تعلیق خودرو نیز آپدیت شده است.

با قابلیت های جدید که در این خودرو وجود دارد عوض کردن معکوس دنده ها دارای سرعت بیش تری خواهد بود و همین باعث می شود تا سواری خودرو نیز بسیار از قبل بهتر شده باشد.

نیروی فنی در GT-R تغییرات زیادی نداشته است اما وزن آن بسیار کم شده است و بخش آیرودینامیک آن نیز بهبود یافته است.دلیل کاهش وزن این خودرو این است که قسمت هایی از بدنه خودرو مثل سپر، کاپوت ، صندوق عقب و… ساخته شده از فیبر کربن اند و همین باعث شده است تا حدود ده کیلوگرم وزن خودرو کم تر شود. درضمن بعد از این که قطعات جدید در این خودرو ها نصب شود باز هم وزن خودرو نسبت به قبل بسیار کم تر خواهد شد.این بار این کاهش وزن به اندازه 20 کیلوگرم است.

در سپر جلویی نمونه های جدید GT-R نیز بالچه هایی وجود دارد که باعث می شود تا جریان هوا بهتر از قبل کنترل شود و آیرودینامیک نیز بهبود پیدا کند.در مدل های 2020 این خودرو از ترمزهای سرامیک کربن استفاده شده است که در مقایسه با نمونه های قبلی قدرت آن بسیار بالاتر است و اما استهلاک آن ها بسیار کم است.

هنوز این که از این خودروها به چه تعداد تولید خواهد شد و یا قیمت آن ها در چه حدودی است اطلاعات دقیقی اعلام نشده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.