#


فولکس واگن وارد خدمات اشتراک سواری چین می شود

6 می 2018 بدون نظر 1939 بازدید

فولکس واگن وارد خدمات اشتراک سواری چین می شود

خدمات اشتراک سواری چین و همکاری فولکس واگن با کمپانی Didi

خودروساز آلمانی فولکس واگن در حال حاضر مذاکراتی را برای تشکیل کمپانی مشترکی با Didi چین انجام داده است؛ این کمپانی تصمیم گرفته است قسمتی از ناوگان خدمات اشتراک سواری این کمپانی چینی را تامین نماید. فولکس واگن یکی از کمپانی های بزرگ خودروساز در اروپا شناخته می شود که تصمیم گرفته کمپانی مشترکی را با Chuxing  Didi چین راه اندازی نماید تا بتواند قسمتی از ناوگان خودروی این کمپانی سواری را تامین نماید و خودروهای هدفمندی که مورد نیاز برای خدمات این کمپانی چینی است را تامین نماید.

یکی از مدیران اجرایی این کمپانی خودروساز آلمانی عنوان کرده: این انتظار را داریم که بزرگ ترین سرویس اشتراک سواری چین به عنوان یک بخش از توافقنامه مابین فولکس واگن و دیدی در روزهای نخست ماه ژوئن به رسمیت شناخته شده و امضا شود؛ خودروساز آلمانی در ابتدای امر ناوگانی که تشکیل شده از حدود100000 خودروی جدید است را برای فعالیت های این کمپانی چینی تامین خواهد کرد که البته دو سوم آن را خودروهایی که به وسیله فولکس واگن ساخته شده است شامل می شود. فولکس واگن علاوه براین برخی از خودروهای جدیدی را که تولید شده اند برای این کمپانی چینی خریداری خواهد کرد تا این کمپانی بتواند ناوگان خود را بهتر توسعه بدهد. این دو کمپانی در نهایت تصمیم دارند مشارکت خود را در طراحی و گسترش وسایل نقلیه اختصاصی ادامه بدهند در صورتی که در خصوص این فعالیت ها و همکاری ها هنوز جزئیاتی مشخص نشده است.

این مدیر اجرایی در خصوص مسایل مالی این معامله هیچ جزئیاتی را مطرح نکرده است اما عنوان کرده که درآمد این کمپانی آلمانی پس از توسعه کسب و کار به دست خواهد آمد به این معنا که وقتی این سرمایه گذاری گسترش بهتری پیدا کند درآمد این کمپانی آلمانی نیز بیشتر خواهد بود. محبوبیت بیش از پیش خدمات اشتراک سواری برای مسافرت و رانندگی در مناطق و شهرهایی که دارای جمعیت زیادی هستند همچون پکن و شانگهای نشان می دهد که تمایل به مالکیت خصوصی خودرو بسیار کاهش یافته اشت. این میزان تمایل می تواند موجب ضرر دیدن بیشتر تولیدکنندگان شده و کمپانی هایی همچون فولکس واگن را مجاب خواهد کرد تا جهت دیگری را برای کسب و کار و حرفه ی خود تعیین کند و به دنبال راهکارهای درآمدساز آینده باشد.

مدیریت اجرایی این کمپانی آلمانی اعلام کرد:

فولکس واگن برای این که بتواند به عنوان یک کمپانی خودروساز در اکوسیستم جدید به موفقیت دست پیدا کند باید بداند که کدام یک از افراد مشتری است؛ باید بداند چگونه رفتار می نماید و استراتژی این کمپانی چگونه باید باشد. در نهایت نیز قرارداد منعقد شده موجب می شود تا فولکس واگن به حجم بالایی از داده های Didi در خصوص رفتار مصرف کنندگان به دست بیاورد. این داده ها به وسیله30 میلیون خودروی اشتراک سواری Didi که در طول روز در چین در حال فعالیت می باشند یک جا جمع خواهد شد. البته هدف نهایی این کمپانی آلمانی تولید و استفاده از خودروی خودران در سال های آینده می باشد.

مشارکت کمپانی فولکس واگن با کمپانی چینی Didi به عنوان نخستین قردراد بزرگی محسوب می شود که کمپانی چینی در قالب اتحاد وسیعی با31 خودروساز و تولید کننده لوازم خودرو شکل داده است. Didi در این خصوص عنوان کرده است که این اتحاد برای مشارکت در عرصه ی گسترش خودروهایی تشکیل شده است که به صورت خاص و با هدف مشخص در چارچوب خدمات اشتراک سواری این کمپانی فعالیت می نمایند.

مدیر اجرایی این کمپانی آلمانی اذعان کرده که در حدود80 درصد از مشتریان کمپانی Didi به تنهایی رانندگی می نمایند و نیازی نیست که از یک خودروی بزرگ چهارنفره استفاده نمایند. این در حالی است که وسایل نقلیه ای که در حال حاضر وجود دارند مجهز به پیشرانه و تکنولوژی های مختلفی می باشند که موجب می شود آن ها بتوانند تا سرعت250 کیلومتر بر ساعت را نیز در اختیار داشته باشند، وسایل نقلیه خصوصی برای خدمات اشتراک سواری همیشه دارای سرعت حرکتی کمی می باشند به همین دلیل دیگر الزامی وجود ندارد که تنظیمات آیرودینامیکی و یا پیشرانه پرقدرت در خصوص آن ها مورد استفاده قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.