#


فراری از نمونه سفارشی خود رونمایی کرد

فراری
3 دسامبر 2018 بدون نظر 1545 بازدید

فراری از نمونه سفارشی خود رونمایی کرد

نمونه سفارشی فراری

این شرکت خودرو سازی توسط انزو فراری در سال 1929 راه اندازی گردید، این شرکت در ابتدا اقدام به ساخت و طراحی اتومبیل های مسابقه ای می کرد.

در سال 1969 کمپانی فیات اقدام به خرید 50 % از سهام این شرکت نمود که این رقم تا سال 2008 در حدود 85 % رسید.

اما نکته قابل توجه در ارتباط با فراری رنگ های به کار رفته در محصولات این کمپانی می باشد به نحوی که هرگاه اسمی از فراری به گوش شما میرسد ناخواسته تصویری از یک اتومبیل سوپر اسپرت با رنگ های نارنجی یا قرمز در ذهنه شما تداعی خواهد شد.

موضوع مقاله امروز ما یک نمونه از محصولات کمپانی فراری می باشد که سفارش یک کلکسیونر طی دو سال ساخته شده است.

این فرد سفارش خود را بر اساس سری کانورتیبل SP3JC بر مبنای فراری F12tdf انجام داده است. پیشرانه ی این خودرو 6.3 لیتری خورجینی 12 سیلندر با قدرتی بالق بر 769 اسب بخار می باشد.

کمپانی فراری چندان با خودروهای سفارشی بیگاه نیست و در گذشته نیز به سفارش مشتریان ثروتمند خود دست به تولید محصولات سفارشی و خاص برای آنها پرداخته است.

اما ایراداتی بر این خودروی سفارشی وارد گردیده است که از جمله ی انها می توان به رنگ آمیزی آن اشاره کرد، اما کمپانی فراری برای نحوه رنگ آمیزی این خودرو دلایلی نیز دارد که یکی از آنها الهام گرفتن از ایتالیا و همچنین هنر پاپ می باشد.

جدایی از نبود سقف در این خودرو می توان به چراغ های سفارشی که شباهت فراوانی به F12 برلینتا دارد و رینگ محصر به فرد این محصول اشاره کرد.

حتی کمپانی فراری در طراحی داخلی اتومبیل خود از جرم های آبی رنگ استفاده نموده است. تصویر ابتدایی که پس از شنیدن نام ایتالیا در ذهن همگان می آید رنگ آبی لاجوردی می باشد. این کمپانی اطلاعات چندانی از این محصول سفارشی در اختیار عموم قرار نداده است.

از دیگر مشخصات این اتومبیل می توان به سپر فیبر کربن اشاره کرد که خروجی 4 اگزوز این اتومبیل را به زیبایی هرچه تمام تر به معرض نمایش در می آورد و در قسمت عقب این اتومبیل باید این را گفت که طراحان کار خود را به بهترین شکل انجام داده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.