#


عدم عرضه خودروهای داخلی در بازار

17 آگوست 2018 بدون نظر 1319 بازدید

عدم عرضه خودروهای داخلی در بازار

خودروی داخلی وارد بازار نخواهد شد

طبق آخرین خبری که رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو داده است بار دیگر خودروهای داخلی از سوی کمپانی های سازنده خودرو به بازار عرضه نخواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به رشد 10درصدی قیمت خودروی داخلی در یک هفته اخیر گفته است: در حال حاضر اختلاف قیمت خودروهای زیر 30میلیون تومان در کارخانه و بازار به پنج الی هشت میلیون تومان، خودروهای 30تا 45میلیون تومان به پانزده الی بیست و خودروهای 45تا 60میلیون تومان به پانزده الی بیست و پنج میلیون تومان رسیده است.

سعید موتمنی با توجه به اینکه بازار خودرو به آرامش تقریبی رسیده بود بیان کرد: با اظهار نظر در مورد آزاد سازی قیمت خودروها و حضور نداشتن شورای رقابت برای قیمت گذاری اتومبیل های زیر 45میلیون تومان، کمپانی های تولید کننده خودرو عرضه را توقیف کردند که این کار باعث افزایش قیمت شده است.

وی انحصار موجود در بازار خودرو را مانع قیمت گذاری مناسب آن دانست و در ادامه افزود: باید بر کارکرد شرکت های خودروساز نظارت وجود داشته باشد ولی هم اکنون این چنین نمی باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو بیان کرد:  قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کارخانه ۳۶میلیون و ۲۸۶ هزارتومان و در بازار ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در کارخانه ۴۱ میلیون و ۹۴۲ هزارتومان و در بازار ۶۰ میلیون و ۵۰۰تومان ، پژو پارس lx کلاس ۱۳ در کارخانه ۴۲ میلیون و ۲۸۱ هزارتومان و در بازار ۶۷ میلیون می باشد.

پژو پارس در کارخانه ۴۰میلیون و ۵۹۵ هزارتومان و در بازار ۵۵ میلیون تومان، سمند lx در کارخانه ۳۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و در بازار ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان،.

دنا پلاس در کارخانه ۵۳ میلیون و ۲۶۸ هزارتومان و بازار ۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۱۱ در کارخانه ۲۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان و در بازار ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان ، پراید ۱۳۱ در کارخانه ۲۲ میلیون و ۷۰۹ هزار و در بازار ۲۸ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان ارائه شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.