#


رونمایی از مدل جدید اینفینیتی QX80

اینفینیتی
18 نوامبر 2017 بدون نظر 2131 بازدید

رونمایی از مدل جدید اینفینیتی QX80

رونمایی از مدل جدید اینفینیتی QX80

شرکت اینفینیتی نسخه جدید QX80 را که برای سال 2018می باشد را معرفی کرد. این خودرو دارای پیشرانه ی V8 به حجم 5.6لیتر می باشد. خودروی QX80 یک شاسی بلند فول سایز شیک می باشد و جزو قدرتمندترین مدل هایی است که شرکت اینفینیتی آن را تا به الآن تولید کرده است. یکی از مشخصات ممتازی که می توان در این خودرو اشاره کرد کابین بسیار باکیفیت، تجهیزات و امکانات ایمنی بسیار پیشرفته، تودوزی دستی و طراحی شیک کابین می باشد.

این خودرو به خاطر سیستم تعلیقی که دارد باعث شده است که راحتی زیادی را برای سر نشینان این خودرو فراهم کند. در نسخه ی جدید این خودرو سعی کرده اند که حس رانندگی خوبی را به راننده بدهند. این خودرو را در کارخانه ی کیوشو که در کشور ژاپن می باشد تولید خواهد شد. مدل جدید اینفینیتی QX80 با طراحی عضلانی و قدرتمندی که دارد، زبان طراحی جدید اینفینیتی را نشان می دهد که به آن Powerfull Elegance می گویند. در واقع شرکت اینفینیتی، مدل QX80 را یک شاسی بلند شیک و جدید توصیف می کند. طول این خودرو 5340متر و عرضش 2030متر و ارتفاع آن 1925متر می باشد.

اینفینیتی

اینفینیتی

استودیوی Asatsugi طراحی این خودرو را  در ژاپن انجام داده است و سعی بر این دارد که این خودرو را عضلانی و همچنین به روز و جدید تولید کند. مدل جدید QX80 به عنوان بزرگ ترین محصول اینفینیتی معرفی شده است که در مقایسه با رقبای دیگرش دارای طرحی خشن تر و اسپرت تر می باشد و در طراحی که بر روی آن انجام شده است توجه ویژه ای به سرنشینان این خودرو کرده اند.

سواری که این خودرو دارد نسبت به نسخه ی گذشته اش بسیار نرم تر و اسپرت تر می باشد. به خاطر فاصله ی زیادی که بین دو محور آن وجود دارد، باعث شده که فضای داخل کابین نیز بیشتر شود. داخل کابین QX80 از بهترین مواد استفاده شده است که باعث شده تا کابینی شیک و زیبا در اختیار طرفدارانش قرار دهد. اکرثر قسمت های تودوزی این خودرو را با دست دوخته اند و در فضای داخلی آن شاهد به کار بردن چرم نیز هستیم. تضاد رنگ هایی که در این کابین به کار برده شده است باعث جذابیت بیشتر کابین شده است.

اینفینیتی

اینفینیتی

در این خودرو سیستم جدید ارتباطی وجود دارد که نام آن In touch می باشد که سیستم رهیاب ماهواره آن شامل نقشه هایی از خاورمیانه، قاره اقیانوسیه ، اروپای شرقی و آمریکای لاتین می باشد. این سیستم قابلیت این را دارد که از دستورات صوتی ای که به آن داده می شود اطاعت کند و حتی می توان دستورات را به زبان عربی به آن گفت.

همچنین این خودرو دارای سیستم چهار چرخ مترح و فناوری ABLS می باشد که می توان با کنترل بر روی ترمزهای خودرو، اندازه ی نیروی انتقالی که به چرخ ها وارد می شود را تغییر داد. به همین ترتیب این خودرو می تواند به صورت خودکار در مسیر های لغزنده بالاترین چسبندگی را به وجود بیاورد.

اینفینیتی

اینفینیتی

قدرت خروجی که این خودرو دارد برابر است با 400اسب بخار و گشتاور آن 560نیوتون متر می باشد. انتقال نیرویی که در این خودرو وجود دارد با استفاده از یک جعبه دنده ی هفت سرعته ی خودکار صورت می گیرد که تغییر دنده ها بسیار نرم و مناسب هستند. مصرف سوخت این خودرو در شهر 16لیتر و در جاده 11.7لیتر در هر صد کیلومتر در ساعت می باشد، بنابر این میانگین مصرف سوخت این خودرو برابر است با 14.7لیتر.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.