#


حراج پورشه911 راف CTR3

4 می 2018 بدون نظر 2477 بازدید

حراج پورشه911 راف CTR3

پورشه911 راف CTR3 به حراج گذاشته خواهد شد

پورشه911 CTR3 به عنوان یک نسخه ی تیونینگ شده معرفی می شود که از سری911 بوده و پیشرانه ای که برای آن در نظر گرفته شده علیرغم نسخه ی استاندارد در میان آن واقع شده است. این خودروی سوپر اسپرت چیزی در حدود یک میلیون دلار را به عنوان قیمت برای خود دارا می باشد.

حراجی RM-SOTHEBY طی روزهایی نزدیک اقدام به فروش خودرویی زیبا و خاص در موناکو خواهد نمود. خودروی سوپر اسپورت تیونینگ شده که به نام راف CTR CLUB SPORT شناخته می شود دارای قیمت پایه ی965 هزار دلار می باشد و احتمال داده می شود تا مبلغ1.1 میلیون نیز به فروش برسد. این خودروی نام برده شده به وسیله کمپانی راف در نمایشگاه ژنو2018 رونمایی شده بود.

 پورشه مدت زمان زیادی است از برنامه ای که برای عرضه ی مدلی موتور میان برای پورشه911 داشته سخن به زبان آورده و این وعده را داده که این مدل از محصولات خود را در مدت زمان کمی وارد بازار کند. با این حال اما CTR3 راف باید به عنوان نخستین نسخه ی عملی و تولید شده موتور وسط پورشه911 به شمار آورد که موفق شده وارد خیابان ها بشود. در واقع راف ایده ی تولید این خودرو را مدت های بسیار قبل تری از کمپانی بر روی پورشه911 به کار گرفته بود. پلتفرم سفارشی مولتی متیک در طراحی این خودروی سوپر اسپرت به کار گرفته شده است که این کمپانی تولید پلتفرم فورد GT جدید را در سابقه ی کاری خود دارا می باشد. به کار بردن این پلتفرم موجب شده تا طول خودرو راف نسبت به مدل استاندارد911 به میزان27.9 سانتی متر افزایش یابد. بیشتر شدن میزان طول خودرو موجب شده تا فضای کافی در قسمت پشتی سرنشینان برای جایگذاری پیشرانه شش سیلندر تخت که دارای حجم3.8 لیتر می باشد فراهم شود.

پیشرانه ای که برای این خودرو در در نظر گرفته شده از نوع توئین توربو می باشد و این قابلیت این را دارد توان766 اسب بخار را تولید نماید و با به کارگیری از یک جعبه دنده ی هفت سرعته که از نوع دو کلاچه است این قدرت را به چرخ های عقب هدایت نماید. البته راف در مورد این خودرو از یک جعبه دنده ی شش سرعته دستی نیز به صورت سفارشی قرار می دهد.

با در نظر گرفتن قدرت بالا و ویژگی هایی که این اتومبیل دارد بیشترین سرعتی که برای آن می توان در نظر گرفت به میزان380 کیلومتر بر ساعت می باشد. طراحی این خودروی سوپر اسپرت به شکلی است که رگه هایی از پورشه911 نسل997 در آن دیده می شود. به ویژه در نمای جلویی این خودرو می توان این شباهت را به خوبی مشاهده کرد. خودروی نام برده شده در دو رنگ سبز تیره و یشمی می باشد و بر روی سقف آن نیز یک ورودی هوا قرار داده شده تا بتواند هوای مورد نیاز برای تنفس پیشرانه را  تامین نماید. این تعبیه ورودی هوا موجب شده تا ظاهر آن به خودروهای مسابقه ای شباهت بسیار زیادی داشته باشد.

در قسمت جانبی نیز دو ورودی بزرگ برای هوا قرار داده شده است که برای خنک کردن موتور به کار گرفته می شوند. رافCTR3 در بخش عقبی نیز دارای طراحی بسیار خاصی می باشد و حالتی عضلانی و اسپرت را از خود به نمایش می گذارد و علاوه براین باید به باله ی عقب بزرگی اشاره کرد که در بخش انتهایی این خودروی اسپرت قرار داده شده است. زمانی که درب این خودروی سوپر اسپرت باز می شود نخستین نکته ای که موجب جلب توجه می شود به کار بردن پارچه ی تارتان در صندلی های آن می باشد که موجب شده نمای زیبا و بسیار جالبی از این خودرو به نمایش گذاشته شود و علت این جلب توجه هم این است که به طور معمول در خصوص خودروهای سوپر اسپرت هیچ تولید کننده ای از پارچه تارتان استفاده نمی کند و این مساله به عنوان یک مزیت در مورد این خودرو به شمار می رود.

با توجه به اعلامی که حراجی RMSOTHEBY عنوان کرده راف از این خودروی سوپر اسپرت کمتر از30 دستگاه را تولید نموده است که فقط7 دستگاه از این خودرو از نسخه ی CLUB SPORT می باشند و این بدان معنا می باشد که از خودروی نام برده شده در این مقاله تنها هفت دستگاه در سرتاسر جهان وجود دارد. این کمپانی آلمانی علاوه براین تصمیم دارد تا نسل چهارم اتومبیل های CTR را نیز وارد بازار نماید که این خودروی سوپر اسپرت در نمایشگاه خودروی ژنو سال2018 رونمایی گردیده است. نسل جدید این خودرو از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به پورشه911 دارد که در سال1987 تولید شده است و شاسی و بدنه مونوکوک آن تمام کربنی می باشد. فقط قسمت هایی از این خودرو کربنی نمی باشد و در طراحی آن ها فولاد به کار رفته است که این بخش ها قسمت های جلویی و عقبی شاسی می باشد که برای بالا بردن ایمنی خودرو در تصادفات فولاد مورد استفاده قرار گرفته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.