#


معرفی خودروهای جذابی که منتظرش هستیم

9 دسامبر 2017 بدون نظر 1821 بازدید

معرفی خودروهای جذابی که منتظرش هستیم

معرفی خودروهای جذابی که منتظرش هستیم

با رسیدن به اواخر سال2017 و معرفی برخی از خودروهایی که مورد انتظار بود، از عطشی که طرفداران به دنیای خودرو به نمونه های جدید داشتند رفع شده است. ولی هنوز هم مدل هایی هستند که طرفداران زیادی را دارند و بسیاری از این افراد منتظر رونمایی از این خودروها می باشند. سال جاری میلادی با رونمایی از برخی خودروهای سوپر اسپرت و شاسی بلندهای متنوع همراه بوده است. ولی همچنان نمونه های مورد انتظاری از برخی برندها مانند فورد، استون مارتین، تسلا و… در فهرست معرفی سال بعد و یا سال های آتی قرار گرفته اند.

در این مطلب می خواهیم چند نمونه از خودروهای جذابی که مورد انتظار می رود را بررسی کنیم. این خودروها انتظار می رود که تا چند سال آینده از آن ها رونمایی شود. این لیست بدون هیچ هرهیب خاصی تنظیم نشده است و خودروهای آن از کلاس ها و برندهای مختلفی می باشد.

شورولت کامارو Z/28 مدل۲۰۱۸

مدل کاملا جدیدی از کامارو Z/28 در زیر طرح Screaming Chicken وجود دارد. در نوربرگ رینگ تصاویر زیادی از تست و حتی تصادف این خودرو به انتشار گذاشته شده است. طبق گزارشاتی که دارد این خودرو تا اواخر سال 2017معرفی خواهد شد. اگر دل تان برای پونتیاک فایربرد کلاسیک تنگ شده است، مدل Z/28 با رنگ و طرح جدید و کمی تغییران در بدنه نظر شما را به خود جذب می کند.

کیا سید مدل۲۰۱۸

بسیاری از کارشناسان خودرو بر این اعتقادند که مدل جدید سید از مدل مفهومی معرفی شده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت2017 برگرفته است. عکس منتشر شده از کیا سید جدید هم بر گرفته از مدل مفهومی پروسید می باشد. بزرگ ترین تغییراتی که در ظاهر این خودرو ممکن است شود چراغ های جلوی کشیده شده به سمت بالا همراه با چهار نقطه ی LED، طرح کاملا جدید و متفاوت در قسمت عقب و جلو پنجره ی جدید می باشد. مدل جذاب تر GT کیا سید در دست تولید می باشد.

اوپل اینسیگنیا OPC مدل۲۰۱۸

بعد از اینکه بیوک ریگال GS بی سر و صدا معرفی شد، احتمالا اوپل نشخه ی مستقل جدیدی را معرفی خواهد کرد. بر اساس پیش بینی که کارشناسان خودرو کرده اند نشان می دهد که تا پایان سال2017 و یا اوایل سال2018 مدل اینسیگنیا OPC معرفی خواهد شد. نمایشگاه خودروی فرانکفورت2018 می تواند موقعیت خوبی برای رونمایی از این خودرو باشد. احتمالا این خودرو دارای پیشرانه 4سیلندر توربو شارژ و قدرت 310اسب بخار باشد.

فولکس واگن پولو مدل شاسی‌بلند

فولکس واگن برنامه ی جدیدی را برای ارائه ی نسخه شاسی بلند در نظر گرفته است. رونمایی از شاسی بلند هفت سرنشینه ی اطلس تنها قسمتی از نمونه ی های جدید کراس اور و شاسی بلند غول خودروسازی آلمان می باشد. این شاسی بلند که بر اساس مدل پولو و پلتفرم MQB تولید خواهد شد احتمال دارد که در سال2018معرفی خواهد شد. این پلتفرم در نمونه هایی مانند آئودی A3 و گلف به کار برده شده بود.

آکورا NSX تایپ R

چنانچه خودروی آکورا NSX برای تان با 573کافی نمی باشد، باید منتظر باشید تا نمونه قوی تر آن که مدل 2018می باشد عرضه شود. خودروی جدید آکورا NSX Type R احتمالا دارای پیشرانه شش سیلندر هیبرید 3.5لیتری توئین توربو می باشد و همچنین مجهز به مجموعه جدیدی از تغییرات آیرودینامیک خواهد بود.

بی ام و i5

نسخه جدید i5 نسبت به مدل هاچ بک i3 بزرگ تر خواهد بود و ممکن است که با یک بار شارژ بتواند مسافتی بیش از 321کیلومتر را طی کند. مسئولان بی ام و برعکس نمونه های دیگر محصولات خانواده i روی مدل i5حساب خاصی باز کرده اند.

فورد برونکو

مدتی است که شایعاتی را مبنی بر عرضه مدل جدید فورد برونکو منتشر شده است. سرانجام رئیس کارگران اتومبیل «بیل جانسون» اطلاعاتی در مورد شاسی بلند افسانه ای فورد داد. مدل جدید بروکو و رنجر در کارخانه ی فورد که در وین میشیگان قرار دارد تولید خواهند شد و احتمالا این دو خودروی مدل2018در پایان سال2017معرفی شوند.

فورد موستانگ شلبی GT500 مدل۲۰۱۹

مدت زیادی است که نسل جدید و بهینه شده ی این خودرو در حال تولید است. ولی تا سال 2019از آن رونمایی نخواهد شد. تصاویر مختلفی از این خودروی عضلانی آمریکایی به انتشار گذاشته شده است که در تمام آن ها علائمی از موستانگ مدل فعلی وجود دارد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد پیشرانه و قوای فنی این خودرو به انتشار گذاشته نشده است ولی احتمال دارد که خودرویی با پیشرانه ی هشت سیلندر V شکل 5.2لیتری مدل GT350 عرضه شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.