#


بوگاتی شیرون از محصول جدید خود رونمایی کرد

16 دسامبر 2018 بدون نظر 2669 بازدید

بوگاتی شیرون از محصول جدید خود رونمایی کرد

بوگاتی شیرون از محصول جدید خود با پیشرانه W 16 و توانایی تولید قدرتی معادل 1500 اسب بخار در نمایشگاه ژنو 2019 رونمایی کرد.

می توان گفت کمپانی بوگاتی همیشه در صدد تولید ابر خودروهای سریع در جهان بود است. این کمپانی با معرفی بوگاتی شیرون با توانایی تولید قدرت 1500 اسب بخار قصد دارد رکورد سریع ترین خودروی جهان را دوباره به کشور فرانسه برگرداند.

با توجه به مقالات مطرح شده در این زمینه کمپانی بوگاتی برای مشتریان منحصربفرد خود این این محصول رونمایی کرده و در طی این معرفی بوگاتی شیرون را یک موشک زمین به زمین معرفی نموده است.

بوگاتی شیرون

تعداد تولید بوگاتی شیرون

با توجه به تحقیقات انجام شده این خودرو فقط 20 تا 40 دستگاه تولید خواهد شد که این امر کمک شایانی به خاص شدن این خودرو خواهد کرد.

لازم به ذکر می باشد که کمپانی بوگاتی هنوز برای، این محصول جدید خود نامی ارائه نداده است. اما می توان این خودرو را در سری های سوپر اسپرت کمپانی بوگاتی دانست.

این محصول جدید کمپانی بوگاتی از پیشرانه 8 لیتری W شکل 16 سیلندر با چهار توربو شارژ برخوردار است. کمپانی بوگانی قصد دارد با ارائه بوگاتی شیرون دوباره رکورد سریع ترین خودروی جهان که در دست کونیگزگ آگرا است را دوباره به خانواده بوگاتی برگرداند.

شاید همچنان افراد زیادی بر این باور باشند که سریع ترین خودروی جهان بوگاتی ویرون با سرعت 431 کیلومتر بر ساعت باشد اما باید گفت این رکورد توسط کونیگزگ آگرا RS به تازگی شکسته شده است این خودرو با ثبت رکورد 444.6 کیلومتر بر ساعت توانست وارد کتاب گینس شود.

می توان حدس زد که بوگاتی شیرون با حداکثر سرعت 420 کیلومتر بر ساعت تولید شود اما نباید فراموش کرد مدیران این کمپانی تلاش دارند تا عنوان سریع ترین خودروی جهان را دوباره اذان کمپانی خود نمایند.

مدیران این کمپانی مدعی گردیداند که این خودرو به راحتی توانایی ثبت رکورد سرعت 440 تا 450 کیلومتر بر ساعت را خواهد داشت اما مدیران اطلاعات دقیقی از رکورد های ثبت شده بوگاتی شیرون بیان نکرده اند.

در ادامه مدیران این کمپانی بیان داشتن که تنها بوگاتی شیرون نمی باشد که به این سرعت دست پیدا خواهد کرد بلکه کل خانواده شیرون هستند که به این سرعت می رسند.

با توجه به آن که کمپانی بوگاتی از سال 2016 تا کنون فرصت کافی را برای عرضه ی مدل استاندارد را داشته است. می توان گفت افتخار ثبت سریع ترین رکورد اتومبیل جهان، نصیب بوگاتی شیرون خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.