#


ایران از اوایل سال1397 تولید بنز را آغاز می کند

21 ژانویه 2018 بدون نظر 2215 بازدید

ایران از اوایل سال1397 تولید بنز را آغاز می کند

ایران از اوایل سال1397 تولید بنز را آغاز می کند

طبق تازه ترین خبرهای که به دست آمده است، از آغاز سال1397 ساخت خودروهای سواری مرسدس بنز شروع می شود که به عنوان تازه ترین دستاورد پسابرجامی دولت تدبیر و امید در ایران به حساب می آید.

به گزارش ازمن بپرس، در آغاز سال جاری صنعت خودرو حال و روز مساعدی نداشت. بسیاری از شرکای مطرح اروپایی و آسیایی صنعت خودرو ایران را رها کرده بودند و تولید کنندگان خودروی داخلی نیز به اجبار دست به دامان خودروسازان چینی‌ شده بودند.

با این وجود آغاز فعالیت های دولت تدبیر و امید و آشکار شدن علائم برطرف شدن تحریم‌ ها شروعی دوباره برای صنعت خودروی ایران بوده است که  به ‌نوعی در حدود دو سالی که از اعمال شدن برجام گذشته است تعدادی خودروساز معروف بین ‌المللی مانند پژو، رنو ، سیتروئن و هیوندایی به ایران آمده است و همکاری شان را با خودروسازان داخلی شروع کرده ‌اند.

در این وضعیت ولی خبرهای به دست‌ آمده روایت حکایت از تازه ترین دستاورد دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو دارد؛ به طوری که تا چند وقت آینده ساخت خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران شروع خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که به دست‌ آمده است توافقات پایانی بین ایران خودرو و شرکت دایملر برای ساخت خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران انجام می شود و از ابتدای سال آینده(۱۳۹۷) ساخت این محصولات در ایران شروع می ‌شود.

گزارش‌ هایی که به دست آمد است حاکی از آن است که برای سال‌97 پیش بینی شده است که حدود ۲۵۰۰دستگاه خودروی بنز تولید می شود و نسخه های اقتصادی ‌تر این خودرو در ایران ساخته خواهد شد.

ساخت خودروهای مرسدس بنز در ایران با تولید داخل بالای بیست  درصد شروع می شود و با اشاره به‌ این که در حدود دو سال گذشته نیز خودروهای سواری بنز در ایران ساخته می‌ شد در حال حاضر خط ساخت این محصول در ایران در حال به روز شدن و فراهم ‌سازی می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.