#


افتتاحیه فصل پنجم فرمول ای و پیروزی تیم بی ام و

18 دسامبر 2018 بدون نظر 2089 بازدید

افتتاحیه فصل پنجم فرمول ای و پیروزی تیم بی ام و

افتتاحیه فصل پنجم فرمول ای و پیروزی تیم بی ام و

آنتونیو فلیکس دا کستا  از تیم بی ام و آندر تی در افتتاحیه مسابقه ی رقابت های فرمول یک   ۲۰۱۹- ۲۰۱۸ به مقام اول نائل شدند ژان اریک ورن و ژوم دی آمبروزیو  به ترتیب دوم و سوم شدند.

در  فصل جدید مسابقات فرمول یک که در ای-پری الدرعیه  عربستان سعودی آغاز شد آنتونیو فلیکس دا کاستا توانست مقام اول را کسب نماید.

 این مسابقات با شرکت ۱۱ تیم از جمله بی ام و آندرتی ، ویرجین آئودی، ونتوری، دراگون، جگوار، نیو و ماهیندرا در عربستان انجام و به اتمام رسید.

 امسال در مسابقات خودروی الکتریکی شاهد حضور برخی رانندگان سابق فرمول یک و یا فرمول ای هستیم.بی ام و

 داکاستا  در این دوره از مسابقات توانست به دومین پیروزی دوران حرفه ای خود در فرمول ای برسد. در این رقابت از تیم استیم دی اس، ژان اریک ورن  و از  تیم ماهیندرا، آمبروزیو در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و همچنین  در این رقابت به دلیل تخلف فنی که دی آمبروزیو مرتکب شده بود باعث شد تا جریمه عبور از پیت لین دریافت کند و با این تخلف رده دوم را به ژان اریک تقدیم کرد و مجبور شد خود رده سوم جای بگیرد.

فیلیپه ماسا و استوفل وندرون که در سال های گذشته با تیم هایی مانند مک لارن و فراری حضور داشتند از جمله رانندگان با سابقه این دوره به شمار می رفتند.

 وندرون که با تیم HWA در رقابت های فرمول ای شرکت کرد در فصل آینده در فرمول یک صندلی نخواهد داشت.

این دو راننده با سابقه نتوانستند از اولین ای- پری فصل امتیازی کسب کنند و در رده های چهاردهم و هفدهم جدول مسابقات قرار گرفتند.

 وندرون و ماسا پیش از شروع مسابقه در فنبوس بیشترین امتیاز را از طرف داران برای مسابقه اصلی فرمول ای دریافت کردند، اما ماسا با نقض قانون و جریمه 25 ثانیه ای روبرو شد این نقض قانون شامل این بود که او به جای استفاده از صد کیلو ژول انرژی از 150 کیلو انرژی باطری خودروی برقی بهره برد، این جریمه باعث شد تا ماسا به رده هفدهم نزول پیدا کند .

وی پس از مسابقه چنین اظهار کرد که : از عملکرد خود در مسابقه راضی هستم من با نتایج امروز معتقد هستم که همه چیزها ازجمله سبقت گیری، کارگروهی، حالت حمله و استراتژی عالی بود.

طی روزهای 21 و 22 دی ماه امسال مرحله بعدی فرمول ای در مراکش برگزار خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.