#


اعلام قیمت نهایی و پرده برداری از نیسان ایکس تریل2018

8 می 2018 بدون نظر 2123 بازدید

اعلام قیمت نهایی و پرده برداری از نیسان ایکس تریل2018

عرضه نیسان ایکس تریل نیوفیس مدل2018 با قیمت نهایی

خودروی نیسان ایکس تریل نیوفیس که مدل2018 است دارای تغییرات بسیار اندکی در ظاهر خود بوده و امکانات ایمنی و رفاهی در نظر گرفته شده برای آن بسیار مدرن تر در مقایسه با مدل پیش از آن وارد بازار ایران خواهد شد. یکی از مهم ترین تغییری که در ظاهر این خودرو به چشم می خورد ظاهر عضلانی آن می باشد که خطوط عمیق تری را در برگرفته است و جلوپنجره قرار داده شده برای آن نیز عریض بوده و زبان طراحی V که نیسان استفاده می کرد به کار رفته است. سپر این خودرو اسپرت بوده و رکاب های در نظر گرفته شده برای آن از جنس کروم می باشد.

چراغ هایی که در جلوی خودرو به کار رفته از نوع ال ای دی بوده و مه شکن آن به صورت زاویه دار می باشد. فرمانی که برای کابین این خودرو در نظر گرفته شده دارای طراحی جدید بوده و به شکل D می باشد و موجب می شود راننده به راحتی بتواند سوار و یا پیاده شود و علاوه براین سیستم کنترلی که بر روی فرمان قرار داده شده به صورت جوی استیک چهار طرفه است که موجب می شود راننده تمرکز بیشتری داشته و به سادگی بتواند از کلیه تنظیماتی که بر روی فرمان قرار دارد استفاده نماید.

سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای این خودرو برند مشهوری را نام می برد و کیفیت Bose که دارای8 بلندگو است به همراه صفحه نمایش لمسی7 اینچی از دیگر ویژگی هایی هستند که در کابین این خودروی شاسی بلند به چشم می خورد. طراحی صورت گرفته ددر درون کابین به صورت کامل از چرم می باشد و موجب می شود تا حس لوکس بودن بیشتر از هر زمان دیگری القا شود. کمپانی سازنده در خصوص صندلی های عقب نیز همچون صندلی های جلو در این خودروی جدید از گرم کن استفاده کرده است که این مساله جذابیتی خاص را برای این مدل از خودروهای شاسی بلند فراهم می کند.

خودروی جدید نیسان از طراحی مدرنی در خصوص کابین استفاده کرده که موجب می شود15 لیتر فضای بار بیشتر از قبل برای سرنشینان فراهم شود و در صورتی که صندلی های عقب آن خوابانده شود موجب می شود تا فضای بار به میزان2000 لیتر نیزز افزایش داشته باشد که این مساله راحتی بیشتری را برای سرنشینان خودرو فراهم خواهد کرد.

خودروی جدید نیسان مجهز به تکنولوژی های نوینی می باشد که موجب شده تا قدمی به اتومبیل های خودران نزدیک تر شود. در این خودروی شاسی بلند از سیستم تخیص عابر پیاده استفاده شده که در هنگام روبه رو شدن با آن ها ترمزها فعال شده و مانع ااز برخورد با شخص سوم خواهد شد. قابلیت تشخیص اجسامی که در پشت خودرو قرار دارد موجب می شود تا راننده هنگامی که با دنده عقب در حال حرکت است بتواند ترمزهای کوتاه مدت گرفته و با این کار مانع از بروز تصادف خواهد شد.

در خصوص این خودرو از سیستم پایداری استفاده شده که هوشمند بوده و می تواند در زمان هایی که تغییر مسیر به صورت اجباری بوده گشتاورهای مختلفی را بر روی هرکدام از چرخ ها اعمال کرده و موجب هدایت خودرو به مسیر اصلی خواهد شد. این خودرو مجهز به سیستم کمکی می باشد که در هنگام آغاز حرکت در سربالایی ها موجب می شود راننده بتوانند در سطوحی که شیب دار هستند بهتر خودرو را کنترل نماید و به گونه ای موجب می شود تا خودرو به سمت عقب باز نگردد. از دیگر قابلیت هایی که در خصوص این خودرو به کار رفته می توان به رادار هوشمند جلو اشاره کرد که می تواند فاصله ایمنی که باید از اجسام روبرو را داشت به خوبی حفظ نماید و در مواقعی با ترمز اضطراری مانع از بروز تصادف خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت سیستم ها و تکنولوژی های نوینی که نیسان در خصوص این خودرو جدید به کار برده موجب می شود تا راننده و کلیه سرنشینان خودرو رفاه و راحتی و حتی ایمنی بیشتری را در اختیار داشته باشند و قرارگیری عملکردهای اتوماتیک خودرو در مقابل شرایط و عوامل خارجی موجب می شود تا خطاهای انسانی به میزان قابل توجهی کااهش یافته و رانندگی با امنیت بالاتری انجام شود و راننده اطمینان بیشتری در خصوص خودروی خود داشته باشد.

پیشرانه ی در نظر گرفته شده برای ایکس تریل2018 به مانند مدل پیش از آن2.5 لیتری بوده که با بیشترین قدرت171 اسب بخار می تواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و گیربکس اتوماتیک CVT در کنار ویژگی تعویض دستی موجب می شود تا استفاده از سوخت ترکیبی این خودرو به8.3 لیتر برسد که البته ناگفته نماند در جاده ها مصرف سوخت این خودرو فقط6.6 لیتر می باشد. قیمت نهایی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است در بازارهای ایران به مبلغ344 میلیون تومان می باشد که علاقه مندان می توانند اقدام به خرید آن کرده و پس از60 روز آن را در اختیار داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.