#


اعلام قیمت نهایی و قطعی پژو2008

29 آوریل 2018 بدون نظر 1675 بازدید

اعلام قیمت نهایی و قطعی پژو2008

پژو2008 با قیمت قطعی شده در زمان مقرر تحویل مشتریان خواهد شد

هاشم یکه طارع به عنوان مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو طی دیداری که نمایندگان مجلس از این کمپانی داشته اند اعلام کرده قیمت قطعی پژو200 نود و هشت میلیون و نهصد هزار تومان می باشد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا به عنوان یکی از اعضاء هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از بازدید4 ساعته ای که اعضای این کمیسیون از این کمپانی خودروسازی و خطوط مونتاژ کمپانی ایران خودرو داشته اند عنوان کرده:

طی دیداری که با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو داشته ایم نگرانی هایی که در رسانه ها و فضای مجازی در مورد قیمت پژو2008 وجود داشته را ابراز کردیم. در مقابل این ابراز نگرانی آقای هاشم یکه زارع اعلام نمود که در زمان تعیین شده پژو2008 در حالی که قیمت نهایی نود و نه میلیون تومانی را دارد در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه صحبت های خود از سوالی که نمایندگان مجلس از ایران خودرو دال بر دلیل بالا رفتن قیمت پژو2008 در مدت زمان معرفی اتومبیل تا پیش فروش آن از مدیر عامل این کمپانی داشته اند خبر داده و اعلام نمود که آقای یکه زارع در پاسخ چنین اعلام نمودند که:

هنگامی که برای نخستین بار قیمت این مدل از خودرو اعلام گردید دلار قیمت2700 تومانی را داشت اما در حال حاضر و در هنگام پیش فروش و عرضه ی عمومی این اتومبیل دلار3700 تومان می باشد. با قیمتی که در حال حاضر دلار دارد مبلغ نهایی که مشتریان برای خرید این خودروی فرانسوی دوست داشتنی باید برداخت نمایند چیزی در حدود99 میلیون تومان می باشد و با همین مبلغ نیز خودرویی که ثبت نام کرده اند در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد.

آقای یکه زارع در ادامه صحبت های خود افزوده است که ما در همان زمانی که قیمت اولیه این مدل از خودرو را80 میلیون اعلام نمودیم تذکر دادیم که قیمت پژو2008 به قیمت ارز وابسته می باشد اما متاسفانه این قسمت از صحبت هایی که عنوان کردیم در رسانه ها عنوان نشده بود.

چنانچه قیمت ارز و عواملی که بر قیمت خودرو تاثیر دارند ثابت باقی بمانند قیمتی که برای پژو2008 قطعی شده است نود و هشت میلیون و نهصد هزار تومان می باشد. از طرف دیگر آقای هاشم یکه زارع به عنوان مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در مصاحبه ای که به شکل جداگانه با خبرگزاری خانه ملت داشته عنوان نموده است:

قیمتی که در حال حاضر برای پژو2008 تعیین شده نود و هشت میلیون و نهصد هزار تومان می باشد و چنانچه عواملی که بر روی قیمت نهایی این خودرو هموچون ارز ثابت باقی بمانند خودروهایی که به وسیله مشتریان ثبت نام شده اند با همین مبلغ ارائه خواهند شد.

پژو2008 به عنوان خودرویی معرفی شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که دیگر رقبای آن که در حال حاضر در بازار وجود دارند دارای مشخصات فنی و پیشرانه ای هستند که بسیار ضعیف تر از این خودرو می باشد اما قیمت آن ها بسیار بالاتر از130 میلیون تومان می باشد و با این مبلغ به فروش می رسند اما پژو2008 با کیفیت و مشخصات فنی قدرتمند قیمت پائین تری دارد که البته قیمت آن بازهم تحت تاثیر عوامل تاثیرگذاری همچون ارز می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.