#


اخذ مجوز پلاک توسط کوپا توربو210

12 ژوئن 2018 بدون نظر 3201 بازدید

اخذ مجوز پلاک توسط کوپا توربو210

کوپا توربو210 مجوز پلاک را دریافت می کند

خودروی زیبای کراس اور کوپا که کمپانی ریگان خودرو در ایران مسول عرضه آن است توسط کمپانی خودروسازی زوتیه چین تولید می شود. در طول چندین سال گذشته کمپانی های چینی که در عرصه ی تولید خودرو فعالیت دارند با شرایط متفاوتی در ایران حضور پیدا کرده اند. برخی از برندهای چینی موفق شده اند خدمات خوبی را در کنار فروش فوق العاده در بازارهای ایران برای خود فراهم نمایند و با این کارهای خود موجب جلب رضایت مشتریان نیز شده اند.

ریگان خودرو یکی از کمپانی های فعال در عرصه ی خودرو سازی است که به تازگی وارد بازار خودروهای ایران شده است و از آن تحت عنوان یکی از زیرمجموعه های کرمان خودرو یاد می شود. با توجه به گفته هایی که از سوی مدیران ریگان خودرو عنوان شده خودروی زیبای کراس اور کوپا به وسیله کمپانی جیانگلینگ موتورز چینی ساخته شده است اما اختصاصا برای عرضه در بازارهای ایران طراحی گشته است. بر اساس قراردادهایی که امضا شده بود قرار بود این خودروی زیبا با قیمتی در حدود 130 تا 160 میلیون تومان طی خرداد ماه سال جاری عرضه شده و به دست مشتریان خود برسد که البته هنوز این قول به مرحله اجرا نرسیده است.

پیش از این مساله حسن گنجی به عنوان مدیر عامل کمپانی ریگان خودرو در زمینه فروش و خدماتی که پس از آن اعمال خواهد شد طی مصاحبه ای با خبرنگاران اعلام نموده در این خصوص با نمایندگی هایی که زیر نظر کرمان خودرو و بخش خصوصی در حال فعالیت هستند مذاکراتی انجام شده است. از ظواهر امر اینگونه برمی آید که ریگان خودرو در زمینه فروش و خدمات پس از آن نتوانسته با کرمان خودرو به توافق دست پیدا کند و شهر خودرو که بخشی خصوصی به شمار می رود به عنوان جایگزینی برای کرمان خودرو در نظر گرفته شده است.

ریگان خودرو طی روزهای پایانی سال گذشته با در اختیار داشتن مجوز خودروهای کوپا این امکان را داشت که 300 دستگاه از خودروی کوپا را به فروش برساند و با توجه به قراردادهای موجود اینگونه به نظر می آمد که با به کار افتادن خط تولید بیش از یک هزار دستگاه از این خودرو بتوانند مجوز فرروش را به دست بیاورند. همین مساله موجب شده تا کمپانی نام برده شده خط تولیدی را از گروه خودروسازی کرمان موتور اجاره نماید. با توجه به گفته های مدیر عامل ریگان خودرو قرار بوده از نخستین روزهای خرداد ماه سال جاری کمپانی نام برده شده 150 دستگاه خودرو را تولید نمایند.

با توجه به اطلاعاتی که انتشار یافته است خودروی کوپا توربو210 دارای پیشرانه1.5 لیتری بوده که توان156 اسب بخار را به ارمغان می آورد. گشتاور تعیین شده برای این خودروی زیبا210 نیوتن متر است که می تواند سرعت نهایی185 کیلومتر را در ساعت برای مشتریان فراهم نماید. این خودروی جذاب قادر است تنها در مدت زمان 11 ثانیه از حالت سکون به سرعت100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و در هر 100 کیلومتر می تواند مصرف سوخت میانگین8.5 لیتر را در پی داشته باشد.

از گیربکس اتوماتیک6 سرعته در طراحی این خودرو استفاده شده است و با توجه به مشخصات عنوان شده وزن آن نیز به میزان1661 کیلوگرم می باشد. کمپانی سازنده در خصوص این خودرو از رینگ هایی با ابعاد18 اینچ استفاده خواهد کرد و صندوق بار در نظر گرفته شده برای آن دارای فضای استانداردی به میزان334 لیتر در اختیار کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.