#


آئودی خبر داد که سال 2019 آئودی A8 گل سرسبد تکنولوژی پیشرفته تر می شود

آئودی A8
14 جولای 2017 بدون نظر 2225 بازدید

آئودی خبر داد که سال 2019 آئودی A8 گل سرسبد تکنولوژی پیشرفته تر می شود

آئودی گل سرسبد جدید خود، سال 2019 آئودی A8 را در اجلاس آئودی خود در بارسلونا عرضه کرد.

این ماشین که در بهار / تابستان 2018 وارد ایالات متحده می شود، چندین تکنولوژی جدید را به رخ می کشد. ما بعدا به آن ها خواهیم پرداخت…

مرسدس بنز S-Class و BMW 7 Series-Fighter کمی کوچکتر و بلندتر از A8 2018 است. ما فقط نسخه long-wheelbase (بلند محور) را بررسی می کنیم. این خودرو جدید چیزی است که ما آن را تکامل طراحی خارجی می نامیم، هر چند چراغهای جلو و چراغ های عقب، به نظر می رسد که مستقیما از مفهوم Prologue بیرون می آیند. طراحی داخلی نیز Prologue-ish ، تمیز و خوب به نظر می رسد، با رابط جدید MMI و ابزار جدید دیجیتال با کیفیت بالا. همانطور که می توان حدس زد کیفیت ساخت و مواد بسیار عالی است.

آئودی A8

آئودی A8

برای اولین بار موتور V6 3.0 لیتری V6 تولید شد که 282 اسب بخار و 368 اسب بخار را تولید می کند. موتورهای دیگر در راهند از جمله V8s و W12، اما آئودی ایالات متحده هنوز در حال مرتب کردن موتورهای خود است. موتورهای هیبریدی EV و plug-In در این خودرو (که با 31 مایل رانندگی تمام الکتریکی) به بازار می آید، و شایعه ای هم در باره اینکه S8 با قدرت 550 اسب بخار نیز در حال توسعه است. اگرچه تمام موتور های حدود A8s U.S محدود به یک هیبرید خفیف است که از یک سیستم الکتریکی 48 ولت استفاده می کند ولی هدف فقط بهبود مسافت پیموده شده نیست، بلکه برای کمک به قدرت تمام فناوری هاست .

آئودی A8

آئودی A8

صحبت ازاین است که A8 اولین ماشین آئودی است که با استفاده از AI که تکنولوژی جدید شرکت آئودی است، از جمله سیستم همیار در ترافیک که سطح سوم سیستم خودمختار است اشاره کرد. بنابراین، خودرو با فشار یک دکمه در ترافیک، کنترل ماشین را در دست گرفته و این قابلیت را داراست که تا سرعت 37 مایل بر ساعت کنترل ماشین را همچنان در دست داشته باشد. از سنسورهای مختلف برای تسریع یک توقف استفاده می کند، به تنهایی جهت حرکت خودرو و میزان اعمال ترمز ها را نیز کنترل می کند . AI همچنین شامل فناوری پارک و خلبان گاراژ راه دور است. بله A8 می تواند در یک فضای تنگ پارک یا به گاراژ خود برسد. شما می توانید در خارج از ساختمان ایستاده و آن را در حالی که ماشین یک تصویر زنده به تلفن شما می فرستد تماشا کنید.

آئودی A8

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.