#


نقد و بررسی مرسدس بنز GLC یک اس یو وی زیبا (2017 Mercedes-Benz GLC)

نقد و بررسی مرسدس بنز GLC یک اس یو وی زیبا (2017 Mercedes-Benz GLC)
23 آگوست 2017 بدون نظر 3967 بازدید

نقد و بررسی مرسدس بنز GLC یک اس یو وی زیبا (2017 Mercedes-Benz GLC)

مرسدس بنز GLC – آنچه مشخص است

مرسدس بنز GLC یک SUV است که با زیبایی با پنج صندلی طراحی شده و در کلاس خودرو های متوسط است که دارای چهار چرخ محرک است،همراه با لیست  طولانی ویژگی ها برای آن و احساس بی نظیری  که با  خودرو های جایگزین کمی مطابقت دارد. این خودرو می تواند با طیف وسیعی از گزینه های اضافی که هزینه اضافی را خواهند داشت،خود را گسترش دهد و همچنین بسیاری از کمک کننده ها برای جلوگیری از تصادف به صورت استاندارد بر روی خودرو قرار دارند و یا با پرداخت هزینه در دسترس هستند.

نقد و بررسی مرسدس بنز GLC یک اس یو وی زیبا (2017 Mercedes-Benz GLC)

 

چه چیزی ممکن است شما را آزار دهد؟

رانندگی با آن در جاده های ناهموار. تعلیق استاندارد ان، یک سواری دوست داشتنی و آرام را در جاده های صاف ارائه می دهد، اما اگر با شور و شوق زیاد در  جاده های نا آرام و چاله دار رانندگی کنید،احساس تکان های شدید ی خواهید کرد زیرا تعلیق به محدودیت های خود می رسد. اگر بار کامل بر روی خودرو داشته باشید،شدت تکان های وارد شده  بیش از موارد فوق خواهند بود.

(ساده ترین راه این است که سیستم تعلیق اختیاری Air Body Control را اضافه کنید.این پکیج ارزش هر سنت پولی که بابتش میدهید را دارد.مطمئن باشید.)

دوست داشتید که یک چرخ یدکی و تایر داشته باشید. اگر شما یکی از تایرها را در یک مرسدس بنز GLC سوراخ کنید، شما فقط رانندگی را ادامه می دهید: لاستیک های آن زمانی که آنها مسطح هستند هنوز هم کار می کنند. این فوق العاده است، اگر شما می توانید به زودی یک تایر جدید نصب کنید . هنگامی که تمام هوای لاستیک از دست برود،شما میتوانید با یک تایر پنچر تا 80 کیلومتر با مرسدس بنز GLC رانندگی کنید.

 

چه سبک های برای آن وجود دارد؟

تنها واگن پنج درب برای آن وجود دارد.(همچنین مرسدس بنز GLC کوپه نیز در دسترس است.وبسیار به مدلی که در اینجا بررسی می شود،شباهت دارد)تمام مرسدس بنز GLC  چهار چرخ محرک هستند. این خودرو به عنوان یک SUV متوسط، با قیمت بالا، طبقه بندی شده است.

 

چه ویژگی هایی در همه نسخه های مرسدس بنز GLC وجود دارد؟

کنترل کروز با محدود کننده سرعت و یک فرمان چرمی با پد تعویض دنده. ناوبری ماهواره ای، که در صفحه نمایش لمسی رنگی 7. 0 اینچ نمایش داده می شود. یک دوربین بیرونی 360 درجه ای با چند زاویه دید بالا و سنسورهای پارک جلو و عقب.یک پخش کننده تکی سی دی و یک رادیو دیجیتال. اتصال بلوتوث و جریان صوتی. با پشتیبانی ازiPod و iPhone و دو پورت USB.

کنترل آب و هوا دوگانه، که اجازه می دهد تا درجه حرارت صندلی راننده و صندلی جلو به طور مستقل تنظیم شود. همچنین دریچه اختصاصی برای مسافرین عقب.صندلی های قابل تنظیم برقی جلو، روشنایی محیط داخلی، که در شب تابشی زیبا در داخل کابین میتاباند.

برف پاک کن شیشه جلو که به صورت خودکار در هنگام بارندگی کار می کند. چراغ های جلو که به طور خودکار هنگام تاریکی روشن می شوند. چراغ هایی برای روز، که کمک می کنند تا رانندگان دیگر شما را ببینند.

چرخ های آلیاژ آلومینیومی.  با سیستم MOExtended  مرسدس بنز که  سیستم هشدار از دست دادن فشار و باد لاستیک است.4Matic مرسدس بنز با محرک چهار چرخ دائمی همراه با کنترل کامل کشش الکترونیکی، که هر دو می توانند در شرایط لغزنده یا جاده ای مفید باشند.

سیستم های ایمنی فعال که دارای سیستم کمک توجه هستند که به شما هشدار می دهد زمانی که نشانه هایی از خوابیدن شما در پشت فرمان را مشاهده کنند و کمک های به بررسی نقاط کور، که هنگام تغییر خط در جاده که یک وسیله نقلیه در کنار خودرو شماست، هشدار می دهد. همچنین ترمز اتوماتیک که در سرعت های شهر و بزرگراه کار می کند وجود دارد: حتی برای یک مانع در مقابل خودرو نیز هشدار می دهد – یا به طور معمول یک وسیله نقلیه که آهسته حرکت می کند – و اگر شما واکنش نشان ندهید، ترمز ها را اعمال میکند.

سیستم خود پارکینگ، که می تواند شما را به نقطه پارکینگ مورد نظر و هشدارهای متقابل ترافیکی جلو و عقب هدایت کند.همچنین ،نه کیسه هوا.

کنترل پایداری الکترونیکی، که به شما کمک می کند تا کنترل خودرو را روی سطوح لغزنده را حفظ کنید. همه خودروهای جدید باید این ویژگی داشته باشند.مرسدس بنز GLC با گارانتی سه ساله و بدون محدودیت رانندگی ارائه می شود.همچنین دارای 30 سال گارانتی  ضد خوردگی بدنه است.

نقد و بررسی مرسدس بنز GLC یک اس یو وی زیبا (2017 Mercedes-Benz GLC) نقد و بررسی مرسدس بنز GLC یک اس یو وی زیبا (2017 Mercedes-Benz GLC)

کدام موتور از سوخت کمتری استفاده می کند و چرا من آن را انتخاب نمی کنم؟

موتور 2.1 لیتری توربو دیزل در مدل GLC 220d از کمترین سوخت استفاده می کند، مصرف آن تنها 5.6 لیتر / 100km در آزمون رسمی (شهر و کشور ترکیبی)است. اما موتور دیزل بسیار مشابه در مدل GLC 250d تنها مقدار کمی بیشتر استفاده می کند، در حالی که شما در آن قدرت بیشتری احساس می کنید. (برای قدرت بیشتر تنظیم شده است).

با این وجود،تنها دلیلی برای اینکه شما 220d را انتخاب نکنید،وجود مدل 250d که مثل برادر آن با عملکرد بهتری  است. در غیر این صورت، 220d در طبیعت خود  کمی بیشتر تصفیه شده و آرام است ، با کمی خشمگینی دیزلی، و با این حال هنوز هم شتاب قابل قبولی را ارائه می دهد . فقط افرادی که میخواهند بیشتر سبقت بگیرند و چیزی را بکسل کنند ،باید مستقیم به سراغ  مدل 250d بروند.

دلیل اصلی اینکه شما ممکن موتور دیزل را انتخاب نکنید، تجربه سوخت گیری است. سوخت دیزل چسبناک است و اغلب پمپ ها با این باقی مانده ها پوشیده شده اند.

سومین موتور موجود در بنز GLC، انتخاب علاقه مندان است، هرچند که به میزان قابل توجهی سوخت مصرف میکند – 7.2 لیتر / 100 کیلومتر به طور رسمی-. این یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژر بنزینی است که GLC 250 آن را در خود جای داده است. این موتور نسبت به موتورهای دیزلی ساکت تر است و گوش دادن به صدای آن لذت بخش ترمی شود ،زمانی که سخت کار می کند. و شتاب بیشتری را از دو مدل قبلی ارائه می دهد.

هر موتور دارای یک سیستم توقف است و زمانی که شما در ترافیک متوقف می شوید، موتور به طور خودکار خاموش می شود و هنگام حرکت موتور را دوباره راه اندازی می کند تا سوخت را ذخیره کند.هر دو مدل GLC بنزینی و دیزلی فقط یک سیستم انتقالقدرت  را ارائه می دهند – یک سیستم اتوماتیک نه سرعته.

 

اگر بیشتر خرج کنم چه ویژگی های کلیدی را به دست می آورم؟

GLC 220d دارای چرخ های 19 اینچی،لوازم داخلیArtico vinyl، ویژگی های مشترک همه مرسدس بنز GLC ها است که به این معنی است که آن ها به خوبی مجهز شده اند.

اگر در مدل های GLC 250 یا 250d بیشتر هزینه کنید،موتورهای قدرتمندی  را که در بالا ذکر شد، و برخی لوازم زینتی، راحتی و وسایل کمک راننده را دریافت می کنید.

کمک های راننده اضافه شده، احتمالا شیرین کننده اصلی است. آنها شامل Distronic Plus، که ترکیبی از کنترل کروز انطباق پیچیده با سیستم افزایش خودکار ترمز است.همزمانی که  سرعت شما در ترافیک بزرگراه با خودرو های دیگر منطبق میشود،این خودرو می تواند مکان خود را در ترافیک  نگه دارد.سیستم فعال کمک به نگه داشتن خودرو در بین خطوط و سیستم فعال برای نقاط کور و اقدام اصلاحی به هشدار منفی داده شده برای نقطه ی کور در مدل GLC 220d.

GLC 250 و 250d نیز دارای لوازم جانبی چرمی، چرخ های 20 اینچی و شیشه های محافظتی با رنگ تیره برای پنجره های عقب هستند. سیستم Keyless Go اجازه می دهد خودرو با نوک انگشتان دستتان قفل شود،همچنین برای باز کردن قفل و شروع به کار خودرو نیز کارایی دارد و میتوان با ارائه کلید در جیب یا کیف خود و بدون خارج کردن آن،خودرو را به راه انداخت.مرسدس بنز نیز گزینه های اضافی با پرداخت بیشتر در بسته هایی مختلف را ارائه می دهد.

یک پکیج صندلی های راحتی گرم شونده جلو، تنظیم الکتریکی اضافی برای کوسن های صندلی، بالش های عقب و فرمان .و حافظه داخلی برای نگهداری تنظیم صندلی و آینه (به طوری که شما می توانید تنظیمات خود را به سرعت پس از رانندگی فرد دیگری با خودرو شما دوباره بازیابی کنید) اضافه می کند.

پکیج Vision به شما یک سقف شیشه ای طولانی با دو رولر آفتابگیر غلتکی می دهد، به علاوه یک صفحه نمایش head-up که سرعت و دیگر ابزار را روی صفحه شیشه ای، درست زیر خط دید شما برای شما نشان می دهد.

COMAND پکیج، ترکیبی از یک سیستم صدای عالی 13 اسپیکر Burmester با  صفحه نمایش بزرگتر رنگی TFT با رزولوشن 8.4 اینچی، سیستم ناوبری ماهواره ای پیشرفته، یک CD / DVD پخش کننده تک دیسک، یک حافظه ی 10 گیگابایتی و موارد پیشرفته ی چندرسانه ای دیگر،است.

سپس AMG Line وجود دارد که به طور کلی ویژگی GLC را تغییر می دهد. این مورد به شما  چرخ های آلیاژی 20 اینچی چندگانه، تعلیق قوی تر، شیشه های عقب با قابلیت خصوصی سازی بیشتر، یک فرمان رو به پایین با پد سر دنده، و چندین طراحی ظاهری داخلی و خارجی ریزنقش دیگر را به شما ارائه می دهد.

یک گزینه مهم برای هر کسی که مایل به استفاده از GLC خود در خارج از شهرها و بزرگراهها است، تعلیق هوا Air Control است که به شما کمک می کند تا سواری منظم تر و انعطاف پذیر تری داشته باشید. (با استفاده از سیستم کنترل هوای چند مرحله ای و سیستم کنترلکننده ی الکترونیکی کاهش ارتعاشات).

بسته های مهندسی خارج جاده ای شامل تعلیق هوا است.دربین حالت های مختلف رانندگی  در خارج از جاده،میتوان Rocking Assist  که بدنه ی خودرو را 50 میلی متری بالاتر می برد و کنترل کششی را تنظیم می کند تا به شما کمک کند یک ماشین گیر کرده را آزاد کنید. همچنین یک محافظ زیر موتور وجود دارد. و اگر شما آن را برای GLC 250 یا 250d سفارش دهید، آن چرخ های آلیاژی 19 اینچی و لاستیک  را جایگزین چرخ های 20 اینچی استاندارد میکنند. (که در سطوح خشن بهتر هستند) .

مرسدس بنز GLC چقدر راحت است؟

مرسدس بنز GLC معماری داشبورد  سدان های خود و واگن های C-Class را به اشتراک می گذارد، در عین حال طراحی کابین جادار آن اجازه می دهد تا در آن به راحتی نفس بکشید. پلاستیک های ملایم لمسی، سیستم تهویه هوا و شکل تهویه هوا در داشبورد، و موارد لوکس دیگر به شما احساس خودرو های رده بالایGLC را می دهد.

طبق سنت مرسدس بنز، صندلی های GLC در ابتدا احساس سفتی دارند، اما در طول مسافت های وسیع فرم مناسبی را به خود می گیرند.صندلی های قابل تنظیم برقی جلو در تمام GLC ها طیف وسیعی از تنظیمات شامل پشتیبانی پشت (کمر) و چرخ فرمان به صورت تلسکوپی تنظیم میشود.

در سرعت های متوسط، و یا در جاده های بدون چالش رانندگی، سواری تمام GLC ها با آرامش و آرام است. اما ضربه های بزرگ می تواند موجب اختلال شود- به ویژه اگر شما یک بارسنگین را حمل کنید، که سختی سیستم تعلیق استاندارد GLC را نشان می دهد.

با سیستم کنترل Air Body  اختیاری، GLC یک خودروی متفاوت است. این مورد آرامش خودرو استاندارد را حفظ می کند، اما کنترل حرکات بدنه را بسیار بهتر می کند.

 

ایمنی آن چطور است؟

حتی مدل ارزان قیمت آن یعنی GLC 220d دارای یک دوربین پارکینگ 360 درجه، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب، چراغهای جلو و عقب خودکار(در هنگام نزدیک شدن به خودرو جلویی و هنگام شب،تغییر می کنند)، چراغ های روز و چراغ های ترمز LED تطبیقی (هنگامی که به شدت ترمز کنید،روشن می شوند).  لاستیک های صاف به شما کمک می کنند تا کنترل خودرو را در صورت وقوع یک اتفاق ناگهانی در اختیار داشته باشید. کنترل ثبات الکترونیکی GLC شامل کمک Curve Dynamic  است که به شما کمک می کند تا در هنگام رانندگی در پیچ ها از لاین خود خارج نشوید و پیچ را بسته تر بگذرانید.

دیگر سیستم ها به شما کمک می کنند تا به صورت ناگهانی از خطوط خود خارج نشوید و در مسیر خودرو هایی که در نقاط کور شما هستند قرار نگیرید. یک سیستم تشخیص خستگی حرکت شما را  نظارت می کند و در صورتی که فکر کند که شما خواب آلود هستید،با ترمز شما را بیدار میکند.

تحت عنوان Collision Prevention Assist Pause، شما  ترمز اضطراری که به طور خودکار در شهر و سرعت های کم بزرگراه کار می کند، همراه با یک مقیاس هشدار برخورد دریافت می کنید.

GLC 250 و 250d  بسته کمک رانده پلاس را اضافه می کنند که باعث مداخله بیشتر و ترمز خودکار می شود که حتی در سرعت های بسیار بالا نیز کار می کند.

تمام GLC ها دارای نه کیسه هوا هستند: دو عدد به طور مستقیم برای قسمت سر مسافران صندلی های جلو؛ یکی برای محافظت از زانو های راننده؛ چهار عدد نیز برای حفاظت از قسمت  فوقانی بدن برای صندلی های جلو و عقب ازتصادفات جانبی؛ و یک کیسه هوا پرده ای برای محافظت در هر طرف.در ژانویه 2016، برنامه ارزیابی خودروهای استرالیا (ANCAP) حداکثر پنج ستاره  برای ایمنی تصادف GLC را در نظر گرفت.

نقد و بررسی مرسدس بنز GLC یک اس یو وی زیبا (2017 Mercedes-Benz GLC) نقد و بررسی مرسدس بنز GLC یک اس یو وی زیبا (2017 Mercedes-Benz GLC)

 برای حمل وسایل چطور است؟

مثل هر SUV متوسط فوق العاده ،برای افزایش حجم، با یک لمس،صندلی های عقب به راحتی به کف خودرو میخوابند (از هر دو کابین و بوت دستی قابل دسترسی است) .مرسدس بنز GLC ،میزان 550 لیتر فضای صندوق را بدون فضای  چمدان کلاسیک  قرار داده و 1600 لیتر  را برای هنگامی که صندلی های عقب به طور کامل مسطح هستند. این توسط یک محفظه ذخیره سازی قفل شده زیر کف صندوق تکمیل شده است. و تمام GLC ها دارای درب عقب الکترونیکی هستند.صندلی عقب با تقسیم 40/20/40 است، بنابراین آن  کاملا با همه نوع بارهای جاگیر و طولانی سازگار است در حالی که هنوز سه یا چهار نفر را حمل میکند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.