#


با گران ترین لیموزین های دنیا آشنا شوید

لیموزین
16 اکتبر 2017 بدون نظر 10251 بازدید

با گران ترین لیموزین های دنیا آشنا شوید

با گران ترین لیموزین های دنیا آشنا شوید

تا کنون شده که به این فکر بکنید که چگونه وارد یک مراسمی بشوید که هم کلاس و هم شخصیت تان را حفظ کنید؟ چطور می توانید کاری انجام دهید که اکثر افراد شما را آدم مهم قرار دهند و آمدن تان با خبر شوند؟ راهکاری که می توانید انجام دهید این است که از یک لیموزین با کلاس و سنتی استفاده کنید که هم راحتی و هم آسایش را برای شما ایجاد می کند.

این خودروها هم از نظر قد و قواره و ابعاد بی نظیرند و هم از نظر قیمت و کیفیت رقیبی ندارند. افراد معروف و مشهور بیشتر از این خودرو استفاده می کنند. در بین تمام مدل های لیموزین این چند مدلی که به شما معرفی می کنیم چیز دیگری هستند.

گریت وال Hover Pi: برای اشراف چین

 لیموزین

لیموزین

خودروی 6,7 متری توسط شرکت گریت وال بر اساس پایه بلند هاوال H3 تولید شده است. این را بدانید که اولین نمونه این خودرو به رهبر کوبا “فیدل کاسترو” اهدا شد. گریت وال از پر فروش ترین لیموزین چینی می باشد. برخی از کشورها سفارش این خودرو را به این شرکت داده اند این کشورها عبارتند از کره، روسیه، ژاپن، فرانسه و ایتالیا. پیشرانه این خودرو 2,4 لیتر است که چهار سیلندر میتسوبیشی با قدرت 152اسب بخار و 220نیوتن متر گشتاور دارد. نسخه شاسی بلند این خودرو دارای جعبه دنده شش سرعته با سرعت 225 کیلومتر در ساعت می باشد. طبق آمار به دست آمده این خودرو از سال 2006بیش از 30هزار دستگاه تولید و به فروش رفته است.

کادیلاک XTS : کت و شلوار آمریکایی

 لیموزین

لیموزین

کادیلاک XTS موفق ترین و لوکس ترین خودروی جنرال موتورز و کادیلاک است. به خاطر اینکه بر روی پلت فرم این خودرو مدل سدان تولید شده است. هم به عنوان خودروی نعشکش استفاده م یشود و هم به عنوان لیموزین. XTS از نخستین خودروهای شرکت بود که مجهز به سیستم AWD بود که این به عنوان بهترین پیشرانه به حساب می آید. این لیموزین 3,6لیتری V6 دارای قدرت 410 اسب بخار است که گشتاورش 500نیوتن متر می باشد.

لینکلن MKS: استاد لیموزین سازی

 لیموزین

لیموزین

این شرکت قبل از اینکه خودروهای سواری لوکس را تولید کند متخصص لیموزین بوده است. نخستین مدلMKS به عنوان یک سدان اشرافی به بازار ارائه شد اما طراحان فورا این خودرو را تغییر دادند و آن را به چند درب تبدیل کردند. این خودرو رقیبی برای کادیلاک جنرال موتورز شناخته شده است. داخل کابین این خودرو یک سیستم صوتی 600وات با 14 اسپیکر قرار داده شده است. این خودرو پیشرانه ای 3.7لیتری شش سیلندر V شکل دارد که قدرتش به 273اسب بخار می رسد و 374 نیوتن متر گشتاور دارد.

سانگ یانگ Chairman: فرستاده ای از کره

قدیمی ترین خودرو ساز کره جنوبی از سال 2008به بعد وقتی که می خواست وارد بازارهای بزرگ دنیا شود تغییراتی را در چیرمن انجام داد و به بازار ارائه داد. این خودروی لوکس دارای امکانات فوق العاده، قوای محرکه قدرتمند و قیمت پایینی که دارد مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. مهم ترین ویژگی ای که این خودرو دارد پیشرانه 5لیتری هشت سیلندر Vشکل می باشد، که این موارد را مرسدس بنز آلمان ساخته است. جهبه دنده این خودرو 7سرعته اتوماتیک است. قدرت این خودرو 302 اسب بخار و آخرین سرعتش 250کیلومتر بر ساعت است.

میتسوبیشی Dignity: ژاپنی دیده نشده

 لیموزین

لیموزین

این لیموزین خودروی عجیبی می باشد، احتمالاً عجیب ترین خودروی میتسوبیشی هم به حساب می آید. این شرکت فروشگاه های بزرگی را در سال 99میلادی برای ارائه ی محصولاتش بازگشایی کرد. این خودرو در همین مرکزهای فروش برای تبلیغ گذاشته شد. خودروی میتسوبیشیDignity بعد از گکذشت زمان رقیب برخی از خودروها شد مانند تویوتا سنچوری، هیوندای سنتنیال و نیسان پرزیدنت. پیشرانه ی این خودرو 4.5 لیتری هشت سیلندر Vشکل است که قدرتش 280 اسب بخار و 412نیوتن متر گشتاور می باشد.

هیوندایCentennial: برادر ثروتمند جنسیس

 لیموزین

لیموزین

چند سال پیش بهترین خودرو ساز کره جنسیس را به عنوان لوکس ترین خودروی خود دانست. ولی بعد از مدتی وقتی که از سنتنیال پرده برداری شد تمام افراد فهمیدند که این لقب برازنده ی مدل دیگری می باشد. حدودا بعد از یک سال که از سدان فوق رونمایی شد ویرایش لیموزین روی کار آمد. در اصل این خودرو مدل طولانی شده ی مدل قبلی بوده است. پیشرانه ی این خودرو 5لیتری هشت سیلندر Vشکل است که قدرتش به 395اسب بخار و 500نیوتن متر گشتاور دارد.

مرسدس بنز Sکلاس: مهندسی در لباس گارسون

چه مدلی می تواند بهتر از Sکلاس به عنوان یک لیموزین انتخاب شود؟ شرکت بنز توانسته است که توانایی خیره کننده خود را از سال 54میلادی به این طرف در این سطح به نمایش در بیاورد. خودروهایی را تولید کرده است که گاهی با نام Pullman شناخته می شوند. این شرکت توانسته تا سال2015 نسل جدیدش را به نام Sکلاس به لیمزین بدل کند. پیشرانه ی این خودرو 6لیتری 12سیلندرV شکل است که می تواند به راحتی 621 اسب بخار را تولید کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.