#


خانه داری تازه عروس ها

17 ژانویه 2019 بدون نظر 2300 بازدید

خانه داری تازه عروس ها

راز های خانه داری تازه عروس ها

دانستن راز های خانه داری تازه عروس ها می تواند برای اغلب افراد امری مهم و ضروری باشد. اگر می خواهید در خانه داری حرفه ای تر از زمانی که در خانه ی پدر یا مادر خود بودید عمل کنید در این مقاله ما شما را با نکات مهم خانه داری آشنا خواهیم کرد.

خانه داری تازه عروس ها

نرم کردن کره

برای آب کردن کره ممکن است زمان زیادی را صرف کنید و این خیلی خوشایند نباشد. پس بهتر است برای سرعت بخشیدن به کار خود کره را در کیسه پلاستیکی قرار داده و درب آن را محکم ببندید تا کره به سرعت آب شود و در مصرف وقت خود صرفه جویی کنید. این یکی از نکات مهم خانه داری تازه عروس ها می باشد.

ذوب کردن یخ کره

یکی دیگر از نکات خانه داری برای تازه عروس ها، ذوب کردن هر چه سریع تر کره است که می توانید آن را به قطعات کوچکتری تقسیم بندی کنید تا روند ذوب شدن به سرعت اتفاق بیافتد و زمان کمتری را به آن اختصاص دهید.

 کیریستالیزه کردن عسل

عسل را می توانید به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه در داخل یک کاسه آب گرم قرار دهید تا عمل کریستالیزه کردن به سرعت روند خود را طی کند.

برش کیک بدون خرد شدن

برای بیرون در آوردن سالم کیک از داخل قابلمه می توانید کف آن را به طور منظم چرب کنید و دو تکه کاغذ را یکی از چپ به راست و یکی دیگر را از جلو تا عقب پهن کنید، کاغذ را نیز دوباره چرب کنید و بعد از پخت وقتی خنک شد از لبه های کاغذ استفاده بگیرید تا کیک را جدا کنید.

سپس با چاقوی خیلی تیز آن را برش بزنید. این روش به بهتر شدن خانه داری تازه عروس ها شما کمک شایانی می کند.

بدون قهوه جوش، قهوه را دم کنید

به همان مقداری که قهوه و آب را داخل قهوه جوش قرار می دهید قهوه را داخل یک قابلمه آب هم می توانید بجوشانید.

بعد از حدود ۴.۵ دقیقه که قهوه را از روی حرارت برمی دارید دانه های قهوه ته نشین می شود و می توانید قهوه را با ملاقه داخل فنجان ها بریزید.

بدون حباب شیر را بجوشانید

ممکن است شما در خانه ی خود دستگاه اسپرسو ساز نداشته باشید، در درست کردن اسپرسو ما نمی توانیم کمکی به شما کنیم اما می توانیم بگوییم به چه صورت کف شیر و خامه ی آن را بگیرید.

به تنها چیزهایی که نیاز دارید یک شیشه کوچک است که آن را تا نصفه پر کنید و آنقدر تکان دهید تا دو برابر شود و درپوش بطری را بعد از ۳۰ ثانیه بردارید. این یکی از نکات خانه داری برای تازه عروس ها می باشد.

تازه نگه داشتن کیک

با یک تکه نان، کیک را تازه نگه دارید. نان کیک را مرطوب نگه می دارد.تازه نگه داشتن کیک یکی از نکات خانه داری است که برای خیلی از خانم ها اهمییت دارد.

گرم کردن پاستا در مایکروفر

پاستاهای باقی مانده را مانند دنات در یک ظرف بریزید سپس در داخل مایکروفر گرم کنید. برای خانه داری تازه عروس ها این مورد خیلی مهم است.

نگه داشتن گیاهان تازه

جای یخی را با آب پر کنید و داخل آن گیاهان را بریزید تا به مدت طولانی باقی بمانند و حتی می توانید از روغن زیتون هم استفاده کنید.

خنک نگه داشتن نوشابه

نوشابه را می توانید با مقداری یخ انگور خنک نگه دارید.

نحوه نگه داری گوشت

گوشت ها را می توانید خرد کرده و سپس سرخ کنید و آنها را در داخل فریزر قرار دهید.

عمر آجیل را افزایش دهید

آجیل ها را می توانید با پوست فریز کنید تا روند طبیعی خود را حفظ کنند.

براق کردن کتری برقی

از دیگر نکات خانه داری تازه عروس ها، براق کردن کتری برقی می باشد. آهک اغلب روی کتری های برقی و سایر ابزارهای آشپزخانه فلزی ساخته می شود. برای اینکه آنها را شفاف و درخشان کنید آنها با یک بخش سرکه و آب لایه برداری کنید.

البته اگر هیچ المنت الکتریکی ندارد فلز را در محلول بشویید و کتری را با آب سرکه پر کنید و بگذارید به مدت یک شب بماند.

جلوگیری از لرزش تخته گوشت

دستمال مرطوبی را روی تخته گوشت پهن کنید تا از لیز خوردن مواد جلوگیری کند.

تیز نگه داشتن چاقوها

برای نگه داری چاقوها آنها را سر و ته نگه دارید تا از آسیب آن ها جلوگیری شود. پس از خرد کردن مواد غذایی روی تخته با پشت چاقو آنها بکشید و انتقال دهید به داخل کیسه. کشیدن تیغه به تخته باعث کندی چاقو می شود.

نحوه تمیز کردن مایکروفر

اسفنج را در آب خیس کنید و آن را داخل مایکروفر بگذارید و آن را به مدت یک دقیقه در اطراف صفحه گردون قرار دهید این کار همه چیزهایی را که داخل مایکروفر است را از بین می برد به علاوه کمک می کند تا اسفنج نیز ضد عفونی شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *