#


یک زن خانه دار چگونه می تواند درآمد داشته باشد؟

زن خانه دار
19 نوامبر 2017 يك نظر 4131 بازدید

یک زن خانه دار چگونه می تواند درآمد داشته باشد؟

یک زن خانه دار چگونه می تواند درآمد داشته باشد؟

خانه دار بودن به این معنا نیست که نباید هیچ درآمدی داشته باشید و زنان زیادی هستند که با فروش محصولات و وسایل به صورت آنلاین و یا سایر راه ها قادرند که درآمد بالایی را کسب کنند. از زمانی که اینترنت پیشرفت کرد زنان بیشتری توانستند با فروش محصولات درآمدی برای خودشان داشته باشند.

اگر شما هم جزو زنان خانه دار هستید و می خواهید در کنار کارهایی که در منزل می کنید درآمدی هم داشته باشید می توانید از این مطلب کمک بگیرید.

وبلاگ نویسی برای کسب درآمد خانم های خانه دار

اگر می توانید بنویسید و با وبلاگ نویسی کمی آشنا هستید می توانید این را به عنوان شغل برای خودتان انتخاب کنید. هر روز تبلیغات زیادی برای وبلاگ نویسی در اینترنت منتشر می شود. شما می توانید این کار را انجام دهید و در کنار آن درآمدی داشته باشید و از آن لذت ببرید. علاوه بر آن می توانید خودتان یک وبلاگ بنویسید و به مرور زمان بازدیدکننده های زیادی را جذب کنید تا بتوانید تبلیغات را برای وبلاگ تان جذب کنید.

زن خانه دار

زن خانه دار

نویسندگی برای کسب درآمد خانم های خانه دار

امروزه طرفداران زیادی برای نوشتن مقاله، داستان، گزارش، نمایشنامه و موارد دیگری در دنیای نشریات وجود دارد و اگر شما معلومات و دست خط خوبی دارید می توانید برای کار این عرصه را انتخاب کنید. نویسندگی دارای دنیای زیبا و آرامبخشی می باشد که به یک خانم خانه این امکان را می دهد که پیشرفت کند.

کارهای هنری برای کسب درآمد خانم های خانه دار

کارهای هنری بسیاری وجود دارد که هر خانم خانه داری می تواند با استفاده از آن درآمد داشته باشد مانند: بافتنی ، چرم دوزی، مجسمه سازی، خیاطی، قالی بافی، گلسازی و… .ولی قبل از اینکه شروع به یادگیری این هنر های کنید در مورد آن ها بررسی کنید و ببینید که کدام یک از آن ها می تواند در آینده برای شما بیشتر درآمدزا باشد. در زمان های قدیم وسایل گرمایشی مناسبی پیدا نمی شد به همین دلیل خانم های بافنده می توانستند درآمد خوبی داشته باشند. ولی امروز تقاضا کننده های بافتنی تا حدودی کمتر شده اند. امروزه شاید بتوان با دوخت کیف و کفش شغلی مناسب برای خودتان پیدا کنید و می توانید مدل هایی را تولید کنید که در هیچ مغازه ای پیدا نمی شود.

زن خانه دار

زن خانه دار

تدریس برای درآمد خانم های خانه دار

خانم هایی که در برخی ار دروس مدرسه تجربه ی کافی را دارند می توانند به تدریس بپردازند و با استفاده از کتاب هایی که امروزه وجود دارد این کار را راحت تر انجام دهند. اگر کیفیت کارتان بالا باشد و مبلغ مناسبی را از مشتری تان دریافت کنید می توانید برای خود مشتریان دائمی پیدا کنید.

در ادامه پیشنهاداتی را به خانم های خانه دار می دهیم ولی به آن ها توصیه می کنیم که خودشان را محدود به این کارها نکنند. کارهای بسیاری وجود دارند که شما می توانید طبق سلیقه هایی که داری آن ها را انجام دهید.

آشپزی هم یکی از راه های کسب درآمد برای خانم های خانه دار است

خانمی که آشپزی اش خوب است می توان مشتریان زیادی را برای مهمانی ها پیدا کند. علاوه بر آن می توانید با پختن شیرینی های خانگی که نسبت به شیرینی های بازاری خوشمزه تر و جالب تر است کسب درآمد کنید. همچنین می توانید در کنار آن ها مربا، ترشی، شور، رب خانگی و محصولاتی مانند این ها را درست کنید و بفروشید.

زن خانه دار

زن خانه دار

نگه داری از فرزند دیگران

اگر مادر هستید می توانید از تجربیاتی که دارید استفاده کنید و از کودکان افرادی که شاغل هستند نگه داری کنید. بسیاری از کسانی که شاغل هستند به دنبال کسانی هستند که بتوانند فرزندان شان را برای نگه داری به آن ها بسپارند چون اکثر مهدهای کودک گران هستند و یا اینکه والدین نگران برخوردهای مربیان مهد کودک با فرزندان شان هستند. شما می توانید برای اینکه کسب درآمد کنید خانواده ای را پیدا کنید که فقط لازم است چند ساعت ا فرزند آن ها در روز نگهداری کنید.

فروش برای کسب درآمد خانم های خانه دار

شما می توانید وسایلی چون پوشاک، لوازم آرایشی و هر چیز دیگری که می توانید در خانه به فروش برسانید را با قیمت های مناسب تری بفروشید. شما می توانید هم بازاریاب شوید و هم اینکه وسایل خودتان را بفروشید.

محصولات دست ساز درست کنید

اگر قادر به درست کردن وسایل با ارزشی هستید می توانید آن ها را به خوبی به فروش برسانید. شما می توانید در زمینه های مختلف مانند: غذا، هنر و صنایع دستی، عکس، لباس و وسایل دیگر فعالیت داشته باشید. شما می توانید وسایلی را که درست می کنید برای تبلیغ آن ها از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

زن خانه دار

زن خانه دار

پرورش گل و گیاه برای کسب درآمد خانم های خانه دار

اگر در منزل تان به اندازه کافی جا دارید می توانید این کار را برای کسب درآمد انجام دهید. برای پرورش گل و گیاه نیازی نیست که هزینه های زیادی را متقبل شوید فقط کافیست مقداری عشق و صبر داشته باشید. شما می توانید برای یادگیری آن در کلاس های رایگانی که برای پرورش گل و گیاه است شرکت کنید.

به مد بازار توجه کنید

این روزها جشن ها و صنایع دستی جدید مد شده است که شما می توانید با درست کردن آن ها کسب درآمد کنید. به عنوان مثال می توانید برا جشن های دندونی با استفاده از نمد گیف های کوچکی به شکل دندان درست کنید و به خانواده ها و یا مغازه های سیسمونی فروشی بفروشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *