#


چگونه کپک موجود در فضای منزل را از بین ببریم؟

از بین بردن کپک
25 جولای 2018 بدون نظر 7175 بازدید

چگونه کپک موجود در فضای منزل را از بین ببریم؟

راه هایی برای از بین بردن کپک دیوار

وجود قارچ و کپک در منزل باعث می شود که بیماری های تنفسی و آلرژی های پوستی ایجاد شود. برای از بین بردن کپک های روی دیوار می توانید از راه های طبیعی استفاده کنید. در ادامه برخی از این روش ها را در اختیارتان قرار می دهیم.

نکاتی برای از بین بردن قارچ و کپک دیوار و سطوح از منزل

پیش از آن که هر نوع محصولات تجاری را برای از بین بردن کپک امتحان کنید، باید راه کنترل رشد آن را به دست بیاورید. روش های ساده ای برای جلوگیری از رطوبت بیش از حد در منزل وجود دارد.

 اطمینان حاصل کنید که منزل تان دارای تهویه مناسب است

برای کاهش قارچ ها، کپک ها و دیگر ذرات موجود در خانه باید حداقل روزی یک بار پنجره ها و درهای منزل تان را باز کنید. زمانی که هوا در منزل به جریان می افتد، قسمت های مرطوب خانه را به طور طبیعی خشک می نماید.

از بین بردن کپکقارچ ها و کپک ها را نپوشانید

از جمله بزرگترین اشتباهی که برخی از افراد انجام می دهند که به از بین بردن کپک کمکی نمی کند، پوشاندن قارچ ها و لک ها با استفاده از وسایل، مبلمان و هر وسیله ی دیگر است. با این کار از جریان هوا در قسمت های آسیب دیده جلوگیری می کند و باعث رشد بیشتر می شود.

برای از بین بردن کپک لباس های مرطوب را آویزان نکنید

در صورتی که فکر می کنید آویزان کردن لباس ها کار بی ضرری است، ولی می تواند عوارض منفی بر روی سلامت تنفسی داشته باشد. رطوبت باعث رشد قارچ ها و کنه ها می شود، مخصوصا اینکه در قسمت های خاصی بعضی از لک ها وجود داشته باشند. کمبود هوا سبب می شود لباس کاملا خشک نشود و باعث ایجاد بوهای نامطبوع گردد که برطرف کردن آن ها بسیار سخت است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *