#


پودر بچه چه کاربردهایی دارد؟

پودر بچه
13 می 2018 بدون نظر 2661 بازدید

پودر بچه چه کاربردهایی دارد؟

کارایی هایی که پودر بچه در خانه داری دارد

پودر بچه همان گونه که از اسمش پیداست پودری است که برای بچه ها استفاده می شود تا در هوای گرم از عرق سوز شدن جلوگیری کند؛ ولی لزومی ندارد که حتما بچه دار شوید تا به وسعت صنعت پودر بچه سازی کمک کنید. حتما متعجب می شوید اگر بدانید که این پودر استفاده های بسیاری در خانه دارد که ممکن است تا به حال از آن خبر نداشتید. در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربردهای پودر بچه بیشتر آشنا شوید.

تمیز کردن ملحفه ها

زمانی که فصل تابستان و گرم سال از راه می رسد در شب ها بر روی ملحفه های تان پودر بچه بپاشید تا عرقی که در پارچه جذب شده است را به خود بکشد و تمیزشان نماید. با این کار می توانید باقی فصل تابستان را بدون تحمل بوی عرق راحت بخوابید.

جذب روغن و گریس

در صورتی که قصد داشتید با لباس های مهمانی خود از کاپوت ماشین وارد شوید و از اگزوز آن خارج گردید، آن هم در صورتی که سر تا پای شما را گریس و روغن موتور پوشانده است، به هیچ عنوان نگران هزینه های بالای خشکشویی نباشید. کافیست مقداری پودر بچه بر روی روغن و گیریس بریزید تا آن ها را جذب خود کند.

تمیز کردن کتاب ها

کتاب دست نویس پدربزرگ تان که برای زمان قاجاراست را نمی توانید با آب بشویید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که با ریختن مقداری از پودر در لا به لای برگ های کتاب، رطوبت و کثیفی که در آن وجود دارد را بگیرد.

ضد عرق سوز

پیش از این که به دلیل عرق سوز شدن مجبور شوید همچون پنگوئن راه بروید، مقداری از این پودر را بر روی کشاله ران های تان بمالید تا از عرق سوز شدن تان جلوگیری کند.

خوشبو کننده ی کفش

در صورتی که کفش تان بوی گیوه های میرزا نوروز را به خود گرفته است، درون آن مقدار زیادی پودر بچه بریزید و بگذارید تا تمام شب به همان حالت بماند. صبح روز بعد پودر بچه را خالی کنید و از کفش های تان که نو نوار شده اند لذت ببرید.

صدا خفه کن

چنانچه کفِ کلبه ی تان چوبی است و همیشه صدای قیریژ قیریژ آن به گوش می رسد، پودر بچه را ضماد نمایید تا آلودگی صوتی به وجود نیاورد.

مورچه دور کن

مورچه ها خیلی از پودر بچه خوششان نمی آید. می توانید جلوی در و پنجره های منزل تان یک خط پودر بچه بریزید تا دیگر مورچه ها نتوانند به خانه شما بیایند. در هنگام پیک نیک رفتن نیز می توانید پودر بچه را دور تا دور زیلوی تان بریزید تا از ورود آن ها جلوگیری کنید.

جایگزین اسپری بدن

به جای آن که برای از بین بردن بوی عرق از دئودورانت استفاده کنید، می توانید مقداری پودر بچه به زیربغل تان بمالید تا عرق و بوی آن را جذب کند.

تمیز کننده ی توالت گربه

برخی از افراد به دلیل آن که گربه ها تمیز نیستند نگهداری از آن ها را دوست ندارند. ولی برخی از آن هایی که گربه شان را دوست دارند می توانند جهت تمیز کردنِ جای فضولات گربه، از این پودر بریزند. به قدری کاربردهای پودر بچه برای گربه ها بسیار است که سؤال پیش می آید که چرا اسم این محصول را پودر گربه نگذاشته اند.

خوشبو کننده ی دستشویی

می توانیددرون ظرف کوچکی مقداری از این ماده بریزید و چند قطره خوشبو کننده به آن بیفزایید و آن را درون دستشویی بگذارید تا بوی بد دستشویی را از بین ببرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *