#


مزایایی که ظروف استیل در آشپزخانه دارد

ظروف استیل
4 اکتبر 2017 بدون نظر 2555 بازدید

مزایایی که ظروف استیل در آشپزخانه دارد

مزایایی که ظروف استیل در آشپزخانه دارد

ظروف های استیلی که جدیدا وارد خانه ها شده است باعث شده تا کار همه راحت شود و دستیار خوبی برای آشپزان شده است. هر آشپزی که به پختن غذاهای مختلف علاقه داشته باشد روزانه حداقل با ماهی تابه و یا قابلمه سروکار دارد. پس اگر بوی غذاهای تان در محوطه خانه می پیچد سعی کنید از ظروفی که جنس و نوع آن ها مناسب است استفاده کنید. اکثر افراد علاقه ی زیادی به ظرف های مسی دارند و برخی هم طرفدار ظروف تفلون و سرامیک می باشند. ولی بسیاری هم هستند که برای راحتی و در دسترس بودن از ظرف های استیل برای پخت غذا استفاده می کنند.

ظرف های استیل طعم غذا را حفظ می کنند

به دلیل اینکه ظرف های استیل لایه ای برای چسبیدن مواد غذایی ندارند هیچ وقت مواد شیمیایی وارد غذا نمی شود. پس نتیجه می گیریم که ظروف استیل بر روی مزهخ ی غذاها اثری نمی گذارد و باعث حفظ شدن طعم طبیعی غذا می شود.

ظرف های استیل همیشه تمیز می مانند

این ظروف به راحتی توسط مواد شوینده تمیز می شوند و تمام آلودگی ها از روی آن ها از بین می رود. بنابراین بعد از هر بار شست و شو هیچ بو، لکه و تغییر رنگی به وجود نمی آید. بهترین راهی رپکه برای شست و شوی آن ها وجود دارد استفاده از آب گرم و مایع ظرفشویی می باشد. اگر می خواهید ظروف استیل تان را در ماشین ظرف شویی بشویید نباید دمای آن را بیش از ۵۰ درجه بگذارید. اگر دمای آب بالا باشد باعث می شود که روی ظروف شما تیرگی و یا لکه ایجاد شود.

ظروف استیل

ظروف استیل

نگه داری و استفاده هاز ظروف استیل راحت است

بر عکس ظروف های دیگر که برای نگه داری و استفاده ی آن ها محدودیتی وجود دارد، استفاده از ظروف استیل و نگه داری از آن بسیار سادئه و آسان است. به دلیل اینکه مقاومت ظروف استیل بالا است شما می توانید هر غذایی را داخل آن بپزید.

ظروف پخت استیل بادوام و به صرفه است

استیل زنگ نمی زند، تغییر شکل نمی دهد، خرد نمی شود، به راحتی خش بر نمی دارد، بسیار مقاوم است و طول عمرش زیاد است. ظروف استیل می تواند برای سال ها به شکل اولیه خود باقی بماند. به همین دلیل برای صرفه جویی در هزینه به شما پیشنهاد می کنیم که ظروف استیل را خریداری کنید.

ظروف استیل ظاهر زیبایی دارند

ظاهر براق و آیینه شکلی که ظروف استیل دارند باعث شده است که آن ها زیبا و شیک کند. این ویژگی ای که این ظروف دارند باعث شده است که حتی بعد از سال ها آن ها ظاهر خود را به همان شکل اولیه حفظ کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *