#


ایده هایی زیبا برای خلاقیت در منزل

خلاقیت
7 نوامبر 2017 بدون نظر 5125 بازدید

ایده هایی زیبا برای خلاقیت در منزل

ایده هایی زیبا برای خلاقیت در منزل

اگر در انجام کارهای منزل خلاقیت داشته باشید می توانید همیشه طراح های جدید و تزئینات گوناگونی دشاته باشید. در این مطلب چند نمونه از ایده هایی که می توانید بدون هیچ هزینه ای در خانه تان انجام دهید را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید خانه تان را با آن شیک و زیبا کنید.

برای اینکه بخواهید در خانه تان خلاقیت انجام دهید نیازی نیست که هزینه های زیاد و سنگینی بکنید. فقط کافیست کمی ابتکار داشته باشید تا بتوانید با وسایلی که در منزل دارید بهترین ایده ها را در منزل تان پیاده کنید و از کارهای خودتان لذت ببرید.

۱-خلاقیت در ساخت و تهیه جاکفشی

یکی از مواردی که باعث می شود خانه همیشه شلوغ و نامرتب به نظر برسد کفش ها هستند ، مخصوصا برای خانم هایی که تنوع بالایی در این عرصه دارند تهیه ی یک وسیله برای جمع کردن کفش ها و کیف ها می تواند فکر خوبی برای خانه تان باشد. برای این که بتوانید این کار را انجام دهید می توانید از مدل های مختلف نردبان و چهار پایه استفاده کنید.

۲-خلاقیت در ساخت گلدان با بطری های قدیمی

اگر در منزل تان بطری های قدیمی و بلا استفاده دارید می توانید با استفاده از آن ها گلدان های زیبایی را برای انواع مختلف گل های تان درست و آن را تزئین کنید. این گلدان ها می تواند ایده ی خوبی برای تزئین و زیبا کردن منزل تان باشد.

خلاقیت

خلاقیت

۳-ساخت جا قلمی خلاقانه با استفاده از قوطی

با استفاده از قوطی ها و ظروف فلزی و پلاستیکی بدون استفاده می توانید برای قلم ها و وسایل ریزی که دارید جای مناسبی تهیه کنید. با این خلاقیت علاوه بر این که می توانید یک سری از وسایل تان را جمع کنید بلکه می توانید به عنوان یک دکوری زیبا آن را استفاده کنید و در برخی از نقاط منزل تان بگذارید.

خلاقیت

خلاقیت

۴-استفاده از انواع گل ها در منزل

شما می توانید با گل های قدیمی ای که در منزل تان دارید تنوعی را در نوع چیدن و طراحی و تزئین آن ها به وجود بیاورید و در زیبایی منزل تان از آن ها استفاده کنید و این گل های زیبا و جذاب را در نقاط مختلف خانه تان بگذارید تا خانه ای زیبا داشته باشید.

۵-خلاقیت با تزئین در ورودی منزل با گل

اگر برای تزئین در ورودی منزل تان از گل استفاده کنید می تواند ایده ای جالب و متفاوت باشد. این کار را در منزل تان انجام دهید و از نتیجه ی کارتان لذت ببرید. علاوه بر تزئین در می توانید دیوارهای منزل تان را هم با انواع گل ها تزئین کنید.

خلاقیت

خلاقیت

۶-ساخت آباژور و جاشمعی های زیبا

شما می توانید با استفاده از وسایل دور ریختنی و بلا استفاده آباژور و انواع جاشمعی را درست کنید و زیبایی خاصی به محیط منزل تان بدهید. برای تهیه آن ها می توانید از ایده های جدید و متفاوت بهره ببرید تا نتیجه کارتان رضایت بخش باشد.

۷-تغییر وسایل ساده و قدیمی

وسایلی که ساده و قدیمی شده اند را می توانید با استفاده از رنگ و برخی تزئینات آن ها را تغییر دهید و اگر آن ها را تنوع بدهید می توانید چندین سال از آن استفاده کنید. با این کار می توانید به تزئین منزل و تنوع در آن کمک بسیاری کنید.

۸-تغییر وسایل ساده آشپزخانه

تمام افراد در آشپزخانه شان شیشه و بطری های ساده ای دارند که برخی اوقات به خاطر سادگی که دارند باعث ایجاد خستگی در افراد می شود. شما می توانید برای تزئین آن ها از انواع وسایل تزئینی ، روبان و تور استفاده کنید و به آن ها فرمی جدید و زیبا بدهید.

۹-تزئین دیوار و فضاهای خالی در منزل

اگر کمی خلاقیت و حوصله به خرج دهید می توانید با انواع وسایل دیوارها و فضاهایی که در منزل تان خالی است را تزئین کنید و زیبایی خاصی به محیط منزل تان بدهید. برای اینکه بتوانید دیوارهای منزل تان را تزئین کنید فقط کافیست کمی ابتکار و نوآوری داشته باشید تا نتیجه ی کارتان عالی و رضایت بخش باشد.

خلاقیت

خلاقیت

۱۰- ایده ای کوچک برای مخفی کردن وسایل زیر میز

به خاطر کوچک بودن خانه های امروزی باید تمام نقاط خانه را به خوبی استفاده کنید. شما می توانید وسایل دم دستی تان را در زیر میزها قرار دهید. آن ها را بپوشانید که به چشم نیاید باید از رومیزی هایی که بلند هستند استفاده کنید و یا اینکه برای زیر میزهای تان پرده های فانتزی بدوزید.

۱۱-دوخت کوسن های فانتزی برای اتاق ها

کوسن ها می توانند تغییر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی داشته باشند ، پس اگر در منزل تان پارچه هایی دارید که می خواهید آن ها را دور بیندازید به شما پیشنهاد می کنیم که از آن ها برای تهیه ی کوسن استفاده کنید و اتاق نشیمن تان را تزئین کنید.

خلاقیت

خلاقیت

۱۲-دکوراسیون داخلی منزل و پشتی های رنگارنگ

برای اینکه بتوانید دکوراسیون داخلی منزل تان را تزئین کنید می توانید از پشتی هایی که رنگ های مختلفی دارند استفاده کنید و به خانه تان حس و حال ایرانی ببخشید. این پشتی ها به خاطر اینکه طرح ها و نقش های سنتی دارند می توانند حس خوبی را به شما انتقال دهند.

۱۳-استفاده از وسایل قدیمی برای تزئین خانه

از وسایلی که در منزل تان قدیمی شده اند می توانید برای تزئین منزل تان استفاده کنید. مانند سینی های قدیمی و رنگ و رفته ، می توانید آن ها را رنگ بزنید و به عنوان پنل برای یاد داشت های تان استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *