#


توصیه ای که برای بیماران ام اس بسیار مفید است

ام اس
11 دسامبر 2017 ۶ نظر 1419 بازدید

توصیه ای که برای بیماران ام اس بسیار مفید است

توصیه ای که برای بیماران ام اس بسیار مفید است

به گزارش ازمن بپرس، طبق بررسی انجام شده آمده است که رژیم غذایی که دارای میوه، غلات کامل و سبزی است با کاهش ناتوانی و بهبودی نشانه های بیماری ام اس در افراد مبتلا به آن ارتباطی وجود دارد.

متخصصان آمریکایی در این آزمایش به خاطر به دست آوردن نقش رژیم در بیماران مبتلا به ام اس از ۶۹۸۹نفر از این بیماران تقاضا کردند که پرسش نامه هایی را که به آن ها می دهند پاسخ دهند. علاوه بر این اطلاعاتی که به سبک زندگی، فعالیت بدنی، وزن و استعمال دخانیات مرتبط بود را مورد آزمایش قرار دادند.

تعدادی از این افراد بهترین رژیم را داشتند که شامل ۱.۷پرس غلات کامل، ۳.۳پرس میوه، سبزیجات و حبوبات بود و برخی دیگر از بدترین رژیم استفاده می کردند که دارای ۰.۳پرس غلات کامل، ۱.۷پرس میوه، سبزی و حبوبات در روز بود.

طبق گزارش مدیکال نیوز تودی، متخصصان بر روی افراد این دو گروه مقایسه ای را انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که آن دسته از افرادی که رژیم غذایی شان سالم بوده است نسبت به گروه دیگر بیست درصد کمتر دچار ناتوانی جسمی بودند.

علاوه بر این اگر سبک زندگی این افراد سالم باشد پنجاه درصد کمتر دچار افسردگی می شوند و همچنین مقدار خستگی شدید و درد در مبتلایان به ام اس به ترتیب سی و چهل درصد کاهش می یابد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *