#


تامین خون مورد نیاز زلزله زدگان

تامین خون
14 نوامبر 2017 بدون نظر 895 بازدید

تامین خون مورد نیاز زلزله زدگان

تامین خون مورد نیاز زلزله زدگان

به گزارش از من بپرس ، سازمان انتقال خون اعلام کرده است با درخواستی که از مردم بابت اهدای خون داشته ایم ، در حال حاضر خون مورد نیاز تامین شده است.

متن اطلاعیه ای که از سوی سازمان انتقال خون منتشر شده است به شرح زیر می باشد:

هموطنان عزیز ، اهدا کنندگان خون

سازمان انتقال خون ایران با همکاری هموطنان عزیز و اهدا کنندگان خون توانسته اند که قبل از اتفاق تاسف باری که به وجود آمده است بیش از هفت برابر مصرف روزانه ، خون و فرآورده های آن را جمع آوری کنند که به همین دلیل به راحتی توانستند مصرفی که برای زلزله زدگان داشتند را تامین کنند.

تامین خون

تامین خون

از طرفی دیگر سازمان انتقال خون با درخواستی که به مراجعه کنندگان برای اهدای خون با گروه خونی O منفی و گروهای دیگری که منفی هستند و گروه خونی O مثبت که گروه خونی است که می تواند به تمام گروه های خونی خون دهد می توانند در زمان های وقوع حادثه و بحران ها موثر باشند ، ارائه داد با پاسخ مثبتی از سوی اهدا کنندگان مواجه شد و مراجعه کننده های زیادی برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کردند.

همچنین اظهار داشتند که وظیفه ی خود می دانیم که از افرادی که برای اهدای خون آمده اند و وقت شان را در صف های اهدا گذاشته اند ، تشکر لازم را کنیم و از فردا به طور عادی در خواست اهدا کنندگان را انجام می دهیم و به ذخیره خونی کشور می پردازیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *