#


چگونه پینه کف پا و میخچه را از بین ببرید؟

کف پا
10 اکتبر 2017 بدون نظر 819 بازدید

چگونه پینه کف پا و میخچه را از بین ببرید؟

چگونه پینه کف پا و میخچه را از بین ببرید؟

به دلیل این که پا را به عنوان قلب دوم می شناسند باید از سلامت و زیبایی آن هم محافظت کنند. اگر کف پا را همیشه مرطوب نگه دارید و به آن رسیدگی کنید هیچ گاه باعث به وجود آمدن پینه نمی شود و ظاهر پای شما را زشت نمی کند. ما در این مطلب می خواهیم راه درمان پینه و میخچه را به شما یاد دهیم.

میخچه و پینه پا

اگر شما جزو کسانی هستید که زیادی از حد راه می روید باعث می شود که در پاهای شما میخچه و پینه به وجود می آید. عواملی که باعث به وجود آمدن این مشکلات می شود عبارتند از: قرار گرفتن مدت طولانی پا در کفش، کفش های پاشنه بلند، پا برهنه راه رفتن، کفش های نامناسب، پیاده روی زیاد و عوامل دیگر. وقتی پوست پا ساییده شود باعث می شود که ضخیم شود و بعد از مدتی پینه به وجود می آید.

با اینکه پاها جزو مهمترین اعضای بدن هستند ولی متاسفانه بسیاری از افراد در نگه داری آن کوتاهی می کنند و اگر پاهای سالمی نداشته باشید نمی توانید که راه بروید. راه هایی که شما می توانید با آن ها با این مشکلات مقابله کنید عبارتند از:حمام پا با سرکه سیب، جدا کردن پوست های مرده ی کف پا، لایه برداری پوست با روغن نعنا فلفلی، ماساژ دادن پا با روغن زیتون، چرب کردن پا با روغن بادام شیرین.

کف پا

کف پا

راه نرفتن با پای برهنه در منزل

به دلیل اینکه کف پا بیشتر بر روی سطح زبر و خشن قرار می گیرند پینه ی پا به وجود می آید. زمانی که راه می روید به خاطر اینکه بر روی زمین ساییده می شود پوست کف پا نیز سفت و خشن می شود. برای اینکه از بروز پینه در کف پا جلوگیری کنید بهتر است که تا جایی که می توانید از کف پا مراقبت کنید.

وقتی در خانه هستید با جوراب و یا صندل راه بروید تا پوست پاهای تان کمتر با سطح زمین برخورد داشته باشد. این را به یاد داشته باشی که هر شب موقع خواب با کرم مرطوب کننده پاهای تان را مرطوب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *