#


وجود برخی از علائم که نشان دهنده سکته مغزی هستند

13 مارس 2018 بدون نظر 1099 بازدید

وجود برخی از علائم که نشان دهنده سکته مغزی هستند

علائمی که نشان می دهند شما سکته مغزی کرده اید ولی خبر ندارید

سکته مغزی به عنوان یکی از بیماری های رایج در زمان فعلی به حساب می آید، بیماری که تنها چهار ساعت طلایی برای رهایی از عارضه های آن وجود دارد و تعداد زیادی از مردم با علائم آن آشنا نمی باشند.

به گزارش ازمن بپرس، در صورتی که علائم زیر را در خود و نزدیکان تان مشاهده کردید، امکان سکته مغزی در شما و یا نزدیکان تان وجود دارد و چهار ساعت طلایی را از دست ندهید.

خستگی ناگهانی

ساعت های بسیاری را کارمی کنیم و حتی وقتی که به مسافرت می رویم مسئولیت های بسیاری را بر عهده داریم، خستگی منجر به ایجاد شدن مشکلات فکری می شود با این وجود اختلال شناختی آشکارا قابل توجه می باشد.

لکنت زبان

لکنت زبان عوارض بسیاری از داروها می باشد و تعداد زیادی از افراد به خاطر تجویز پزشک به تدریج دچار لکنت زبان شده اند، ولی در صورتی که لکنت زبان یک مشکل بعد از استفاده از دارو نمی باشد به سرعت به پزشک مراجعه کنید به خصوص در صورتی که با نشانه های دیگرمرتبط با سکته همراه باشد .

سردردی شبیه سردرد میگرن

سردردهای میگرنی می تواند زمینه ساز سکته مغزی باشد چرا که همان علائم اعصاب را دارد به همین خاطر به اشخاص مبتلا می گوییم این بیماری را مانند سکته مغزی جدی گرفته و آن را درمان کنند.

بی حسی

در صورتی که تجربه بی حسی یا ضعف طولانی مدت را در یک سمت بدن دارید و قصد دارید از زیاد شدن آن پیشگیری نمایید، سعی کنید همزمان دست تان را بالا ببرید، چنانچه یک دست بیفتد احتمال دارد نشانه های سکته را داشته باشید.

مشکلات بینایی

خستگی منجر به اختلال در بینایی خواهد شد، علاوه بر این کهولت سن و استفاده نکردن از عینک یکی ازمشکلات در بینایی می باشد ولی این ضعف بینایی در صورتی که با مشکلات دیداری مانند گیجی، دوبینی، از بین رفتن نور چشم همراه گردد علامت سکته مغزی می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *