#


معرفی بهترین مواد غذایی که به چربی سوزی کمک می کنند

18 دسامبر 2018 بدون نظر 2009 بازدید

معرفی بهترین مواد غذایی که به چربی سوزی کمک می کنند

بهترین غذاهای چربی سوز

 مواد غذایی که دارای خاصیت گرمازایی بالایی هستند وقتی آنها را می خورید در واقع سبب چربی سوزی می شود. استفاده از این مواد غذایی موجب می شود تا بدنی سالم برای خود به وجود بیاورید.

چربی سوزی را بالا ببرید

برخی از موادغذایی خاصیت گرمازایی بالایی دارد به همین دلیل وقتی آنها را می خورید در واقع چربی سوزی می کنید این مواد غذایی به خاطر داشتن مواد معدنی و ترکیبات خاصی که دارد آتش متابولیسم آن را شعله ور تر می کنند.پس تا می توانید در رژیم غذایی تان از این غذاها بهره بگیرید .چربی سوزی

غلات کامل

 شما برای تجزیه غلات کامل دو برابر بیشتر از مواد غذایی فرآوری شده کالری می سوزانید مخصوصاً آنهایی که سرشار از فیبر هستند مثل برنج قهوه ای .

 گوشت کم چرب :

برای هضم گوشت کم‌چرب که خاصیت گرمازایی بسیار بالایی دارد حدود ۳۰ درصد از کالری های غذا را می سوزانیم بنابراین یک تکه مرغ که ۳۰۰ کالری دارد برای تجزیه ی مواد کالری را میسوزاند .

 لبنیات کم چرب

 لبنیات سرشار از ویتامین d و کلسیم هستند که برای افزایش چربی سوزی بدن الزامی می باشند و به حفظ و ساخت حجم عضلانی بدن کمک شایانی می کنند .

 چای سبز

در   یک تحقیق چنین مشخص شد که نوشیدن چهار فنجان چای سبز در روز به فرد کمک می‌کند تا در طی ۸هفته سه کیلوگرم وزن خود را کم بکند مواد موجود در چای سبز متابولیسم را به طور موقت بالا میبرد این چای را می‌توانید به صورت خنک نیز مصرف کنید.

 عدس

یک فنجان عدس می تواند ۳۵ درصد از مصرف روزانه شما به آهن را تامین کند و این برای اکثر افرادی که دچار فقر آهن هستند بسیار مفید می باشد. وقتی از یک ماده مغذی کمبود داشته باشید متابولیسم بدن شما پایین می آید زیرا بدن برای آنچه برای عملکرد خوب نیاز دارد را دریافت نمیکند.

 فلفل قرمز

کپسایسین ترکیب موجود در فلفل قرمز باعث می شود تا بدن گرم بماند و منجر به افزایش سوخت کالری در بدن و چربی سوزی شود. این ترکیب را می توانید به صورت فلفل خام پخته خشک یافت شده در غذاها به بدنتان برسانید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *