#


رفتار ها و عادت هایی که لرای سلامت قلب باید ترک کنید

سلامت قلب
21 جولای 2017 بدون نظر 779 بازدید

رفتار ها و عادت هایی که لرای سلامت قلب باید ترک کنید

اگر سلامت قلب برای شما مهم است بعضی عادت ها را باید ترک کنید

پرخوری

داشتن اضافه وزن یک عامل بالا رفتن خطر برای بیماری قلبی است و ۷۲٪ مردان و ۶۴٪ زنان در ایالات متحده دارای اضافه وزن یا چاق هستند.

سعی کنید کمتر بخورید، از پروتئین های زیاد استفاده نکنید، و نوشیدنی های شیرین را با آب جایگزین کنید.

دکتر رینولدز و دکتر هاکمن همچنین توصیه می کنند کم کردن مصرف کربوهیدرات های با کالری بالا (فکر می کنم پاستا و نان تصفیه شده) و خوردن غذاهای با برچسب “کم چربی”، که اغلب با کالری بالا است.

خوردن گوشت قرمز

بهتر است گوشت قرمز را به عنوان غذایی که گاه به گاه مصرف می شود بشناسیم تا عضوی از رژیم غذایی روزانه. گوشت قرمز چربی اشباع بالایی دارد و همچنین شواهدی وجود دارد که گوشت فرآوری شده مانند گوشت گاو و هات داگ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سرطان کولورکتال را افزایش می دهد. دکتر استفلد توصیه می کند، در حالت مطلوب، کمتر از ۱۰ درصد رژیم غذایی شما می تواند از حیوانات و محصولات حیوانی باشد.

نمیتوانید با خوردن گوشت گاو کنار بیایید؟ یک برش از گوشت قرمز را انتخاب کنید و مصرف خود را محدود کنید. دکتر هاکمن می گوید: “مردم باید بدانند که اگر شما چند بار در ماه گوشت قرمز بخورید، برای شما خوب است”. “اما وقتی که از این ماده غذایی سه بار در روز استفاده می کنید بالانس رژیم غذایی مورد نیاز شما به هم می خورد و برای سلامتی شما مضر است. یک رژیم متعادل بخورید. “

سیگار کشیدن یا زندگی با سیگاری

مطمئنا، شما این توصیه یک بار میلیون بار شنیده اید: سیگار نکشید اما این توصیه به تکرار شدن ادامه می دهد.

دکتر استفلد می گوید: “سیگار کشیدن یک فاجعه کامل برای قلب شماست. سیگار کشیدن باعث ایجاد لخته های خون می شود که می تواند جریان خون را به قلب متوقف کند و باعث ایجاد پلاک در شریان ها می شود.

دکتر استفلد می گوید: این یک بمب هوشمند است که برای همه افراد اطراف شما طراحی شده است. در واقع، هر سال حدود ۴۶۰۰۰ نفر از افراد غیر سیگاری که با سیگاری ها زندگی می کنند، از بیماری قلب ایجاد شده در اثر دود سیگار میمیرند.

اجتناب از میوه ها و سبزیجات

دکتر استفلد می گوید: “سالم ترین رژیم غذایی برای قلب سالم یک رژیم گیاهی است.” این به معنی مصرف بیشتر میوه ها و سبزیجات، آجیل، غلات کامل، لبنیات کم چرب و پروتئین است و رساندن مصرف مواد غذایی پر ضرر (تنقلات) به حداقل است. در واقع، دستورالعمل های رژیم غذایی جدید فدرال توصیه می کنند که نیمی از هر وعده غذایی باید از میوه ها و سبزیجات تشکیل شود.

تحقیقات نشان داده است که افرادی که بیش از پنج وعده میوه و سبزی در روز مصرف می کنند حدود ۲۰ درصد کمتر از بقیه به بیماری های قلبی و سکته مغزی نسبت به افرادی که کمتر از سه وعده غذایی در روز می خورند دچار می شوند.

مصرف زیاد نمک و خوراکی های پر نمک

هر چه بیشتر نمک مصرف می کنید، فشار خون شما بالاتر می رود. یک سوم بزرگسال های آمریکایی، فشار خون بالا دارند، که عامل اصلی خطر سکته مغزی، نارسایی کلیه و حمله قلبی است.

دکتر استفلد می گوید: “از مواد غذایی بسته بندی شده استفده نکیند، قبل از خرید برچسب ها را برای میزان نمک مصرفی بخوانید و برای تامین پوتئین لازم از میوه ها، سبزیجات و (آجیل ها)، استفاده کنید”.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *