#


دنیای درونی من

دوستی
15 مارس 2017 بدون نظر 1045 بازدید

دنیای درونی من

دنیای درونی من و چگونگی رابطه

تمرین شماره ۳:

هرچه بیشتر درباره دنیای درونی یکدیگر بدانید. رابطه شما عمیق تر و لذت بخش تر خواهد بود. پرسشنامه زیر با این هدف طراحی شده  است که با هم شما را در جریان کشف خویشتن راهنمایی کند و هم کمک کند نتیجه این کشف را با همسرتان درمیان بگذارید.

روی این  تمرین کار کنید حتی اگر شما یا همسرتان خود را یک کتاب باز می دانید.همیشه موارد بیشتری برای دانستن درباره یکدیگر وجوددارد.

زندگی ما را تغییر می دهد بنابراین هیچ یک از شما احتمالا همان فردی نیستند که پنج ،ده یا پنجاه سال پیش در مراسم عروسی تان سوگند ازدواج خوردید.

بسیاری از سوالات این تمرین موثر هستند. لطفا اطمینان حاصل کنید که وقت و خلوت کافی برای انجام درست  و منصفانه ان را دارید.

در واقع بهتر است این تمرین را به زمانی موکول کنید که فراغتی طولانی داشته باشید و  مجبور نباشید کاری انجام دهید پروژه ای را در یک ضربالعجل تکمیل کنید. تلفن را جواب بدهید یا از بچه ها(یاهر کس دیگری)مراقبت کنید .

به احتمال قوی قادر نخواهید بود این پرسش نامه را در یک جلسه پر کنید و اصلا نباید هم این کار را انجام دهید. در عوض سوالات را به چند بخش تقسیم کنید و سر فرصت و با طمانینه ان را با هم انجام دهید.

سعی کنید تا انجایی که ممکن است سوالات هر بخش را با صراحت و صادقانه پاسخ دهید.

مجبور نیستید به همه جوانب هر سوال پاسخ دهید؛ فقط به بخش هایی پاسخ دهید که به زندگی شما مربوط می  شوند. پاسخ هایتان را در دفتر یادداشت یا خاطرات شخصی خود بنویسید.

اگر نوشتن برایتان سخت است می توانید فهرست وار این کار را انجام دهید اما فرایند یادداشت کردن برای موفقیت این تمرین مهم است.

وقتی اماده شدید دفترهای یادداشتتان را با مبادله کنید و چیزهایی که نوشته اید را با یکدیگر در میان بگذارید. موارد خاصی را در مورد یکدیگر به بحث بگذارید.

در مورداین صحبت کنید که این اطلاعات اضافی چه کاربردی می تواند در ربطه زناشویی شما و تعمیق رابطه دوستی تان داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *