#


افزایش بازده کاری در طول روز

افزایش بازده کاری در طول روز
10 جولای 2017 بدون نظر 1171 بازدید

افزایش بازده کاری در طول روز

بهترین راه برای افزایش بهره وری و بازده کاری شما در طول روز با توجه به علم

حتما امروز شما چندین مورد کار در لیست برنامه های روزانه خود دارید و اگر بتوانید آنها را به موقع  تمام کنید حتما بقیه روز خود را به استراحت و فراغت بگذرانید ، سگ خود را به دامپزشک ببرید، به خرید مواد غذایی بروید ، گنجه خود را تمیز کنید ، از فشار و استرس زندگی خود را خارج کرده و خودتان را روی یک نیمکت پارک همراه با بهترین دوست خود بیابید و شام را با وی صرف کنید.اما به نظر شما با مشغله های امروزه آیا همچین چیزی ممکن است.

با توجه به یک مطالعه جدید ، یک راه حل آسان برای کمک به شما در انجام این کار این است : خواب بیشتر در شب ؛ که باعث بازدهی بیشتر شما در طول روز میشود. خیلی روشن به نظر می رسد ، مگر نه ؟ ولی حتی به اندازه ۳۰ دقیقه جابه جایی و اضافه کردن زمان خواب ، می تواند تفاوت زیادی در انرژی و کار کردن شما در روز ایجاد کند .

افزایش بازده کاری در طول روز

نکته قابل توجه : آکادمی پزشکی خواب آمریکا یک گروه از ۱۷ بازیکن حرفه ای بیس بال را مورد بررسی و تحقیق قرار داد . ابتدا ، دانشمندان توانایی های شناختی آن ها را ، عملکرد روزانه و زمان پاسخ و جواب دادن پس از پنج شب با مدت زمان ۶.۳ ساعت خواب شبانه را آزمایش کردند. پس از آن بازیکنان پنج شب را به مدت نیم ساعت بیشتر یعنی ۶.۹ ساعت خوابیدند . جالب این جاست که تمام نمره ها بهبود یافته است، از جمله افزایش ۱۳ درصدی سرعت پردازش شناختی و همچنین خستگی ، تنش و خواب آلودگی روزانه نیز یک سوم ، ۳۳ درصد ، کاهش یافته است.

نتیجه اخلاقی داستان ؛ شما به خواب نیاز دارید که یک بازیکن حرفه ای بیس بال باشید ، و اگر میخواهید با لیست کارهای طولانی خود مواجه شوید و آن ها را به موقع انحام دهید ، به خواب مناسب نیاز دارید .

از همین امشب شروع کنید ، فردا روز سرنوشت سازی است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *