#


خصوصیات مخصوص هر جنس

خصوصیات مخصوص هر جنس
13 می 2017 بدون نظر 1085 بازدید

خصوصیات مخصوص هر جنس

خصوصیات مخصوص هر جنس

خصوصیاتی که خاص آقایان هستند

برای این که ارتباط مناسب تری با یک مرد به عنوان همسرتان داشته باشید و شناخت بهتری از او به دست بیاورید باید به نکاتی که گفته می شود بیشتر توجه کنید . برای ورود به قلب یک مرد ابتدا باید از فکر او آغاز کرد . سخت ترین جای ماجرا این است که مردان زمان سختی را برای ابراز افکار و احساسات شان سپری می کنند .

استفاده کردن از تکنیک هایی که ارائه می شود کمک می کند تا یک مرد احساس راحتی بیشتری با شما داشته باشد و شما می توانید برای به وجود آوردن رابطه ای جدید ، صمیمانه و لذت بخش از این روش ها استفاده نمائید .

مردان در مقابل انتقاد بسیار حساس اند

پیروز شدن و غلبه بر موانع و حل مشکل ها و انجام درست کارها برای مردان اهمیت بسیاری دارد . به عبارت دیگر ، برای مردان بسیار مهم است که تمام کارها را درست و بدون هیچ گونه اشتباهی انجام دهند.

چرا که در صورت بروز اشتباهی در کارشان لطمه ای به غرور و خود باوری آن ها وارد خواهد شد و شخصیت شان زیر سوال رفته و اعتماد به نفسشان متزلزل خواهد شد . به همین دلیل است که مردها از اشتباه کردن متنفر می باشند . از گفتن این که اشتباه می کنند بسیار بدشان می آید و حتی خیلی ناراحت می شوند که دیگران بفهمند آن ها اشتباه کرده اند .

مردان بسیار متنفر از مقایسه شدنشان با دیگر مردان هستند ، اگر احساس کند نصیحتشان می کنید احساس بی لیاقتی به آن ها دست خواهد داد . اگر بخواهند معذرت خواهی کنند احساس شکست خواهند کرد .

از آن جا که مردها در مقابل سرزنش و انتقاد حساس هستند واکنش نشان خواهد داد ، در مقابل کار های انجام داده و نداده ای که درست یا نا درست هستند از خود دفاع می کنند ، دلیل می آورند ، عصبانی می شوند ، حتی بخاطر رها شدن از تمامی فشارهای وارد شده ی درونی و بیرونی ممکن است تصویری دیگر از حقیقت را بیان کنند . در حالی که خودشان متوجه اشتباهشان هستند ولی از ابراز آن خود داری می کنند چرا که گمان دارند با این کار به حفظ غرور ، خود باوری و اعتماد به نفسشان کمک می شود.

به همین دلیل به خانم ها توصیه می کنیم این خصوصیات آقایان را بپذیرند و برای کسب نتیجه بهتر به جای انتقاد کردن از نحوه ی عملکرد شوهرشان و به جای انگشت گذاشتن روی نکته های منفی و اشتباه های همسرشان بیشتر روی نقاط و عملکرد های مثبت آن ها تأکید داشته باشند تا در به وجود آوردن تعادل و توازن و ساخت زندگی مشترک شاد و موفق نقش سازنده ای را ایفا کرده باشند .

توجه به نیاز های مردان

تمام مردان دوست دارند به رفتار و کردار آن ها توجه شده و در مورد تأیید و تشویق دیگران قرار بگیرند . پس آزادی او را محترم شمرده و در این راه به او کمک کنید. او به میل کردن غذاهای خوشمزه نیاز دارد ، از برقرای و داشتن ارتباط جنسی عالی بسیار لذت می برد و آرام می گیرد و نسبت به همسرش احساس بسیار خوبی پیدا خواهد کرد و در این صورت است که برای بر آوردن بسیاری از نیاز ها و خواسته های شما پاسخ مثبت خواهد داد .

ابراز صمیمیت

به خاطر برنامه ریزی ذهنی و فرهنگ حاکم در بسیاری از جوامع ، پسران و مردان سعی می کنند شخصیت بیرونی خود را تقویت کنند و تحت فشار فراوانی هستند تا بتوانند خود را به اثبات برسانند . آن ها از دوران کودکی یاد گرفته اند برای کسب امتیاز و موفقیت بیشتر ، رقابت گر ، هدفمند ، سخت گیر و بسیار جدی و مصمم باشند و انرژی خود را صرف کسب امتیاز بیشتر بکنند . اصولاً در رقابت و کسب امتیاز است که پسران یاد می گیرند در مسیر اهاف خود با تحمیل کردن سختی ها و مشقت های فراوان پاداش کسب کرده و رشد کنند و وارد دنیای استقلال ف قدرت و دارندگی بشوند.

به همین دلیل است که به راحتی نمی توانند احساسات خود را بیان کنند . سعی کنید برای همسرتان نقش یک آئینه را داشته باشید ، به این صورت که حرکات بدن او را جذب کرده و به خودش انتقال دهید .

به عنوان مثال اگر هنگام بیان داشتانی به نظرتان آمد که اضطراب دارد شما هم خود را مضطرب نشان دهید . این حالت مانند این است که بگویید : هر چه را که تو احساس می کنی من هم احساس می کنم و خود را جای تو قرار می دهم . در این صورت است که مرد سعی خواهد کرد با شما راحت تر برخورد کند و از ایجاد رابطه ای صمیمانه هراس نخواهد داشت .

خصوصیات مخصوص خانم ها

خصوصیات مخصوص خانم ها

خصوصیات مخصوص خانم ها

به خاطر سپردن تاریخ ها یکی از مهم ترین تفاوت های بین زن و مرد است . به خاطر سپردن تاریخ مناسبت ها برای زنان هم چون به یاد داشتن موجودی بانکی برای مردان است و اهمیت فوق العاده ای دارد . توصیه ما به مردان این است که هرگز روز های سالگرد تولد و ازدواج را فراموش نکنند و در این روز ها به همسزانشان یاد داشت های کوتاه و متن های عاشقانه همراه با هدیه بدهند که تأ ثیر فوق العاده و معجزه آسایی دارد . مردان باید بدانند وقتی زنان می گویند برای کادو خودت را به زحمت نینداز در واقع از ته دل می خواهند آن را تهیه کنند .

تمایل داشتن زنان به ارتباط های کلامی ، توجه و تأیید

مردها باید بدانند که خانم ها دوست دارند به سوال هایشان توجه کنید و کوتاه پاسخ ندهید و سعی کنید موقعی که همسرتان با شما صحبت می کند روزنامه نخوانید و تلویزیون نگاه نکنید. در کار های روزانه اش به او کمک کرده و در مورد امور خانه از او پرسش کنید . مردها باید توجه داشته باشند که خانم ها دوست دارند شما به چهره ، لباس ، آشپزی و رفتار و کردارش توجه کرده و او را مورد تأیید قرار دهید . ابراز احساسات ، درک کردن آن ها و گوش دادن به آن ها از جمله خصوصیات خاص خانم ها است که مفصل باید در مورد آن ها به گفت و گو پرداخت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *