#


ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از 21آذرماه آغاز شد

ثبت نام
13 دسامبر 2017 بدون نظر 597 بازدید

ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از 21آذرماه آغاز شد

ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از ۲۱آذرماه آغاز شد

به گزارش ازمن بپرس، محمد حسین پور کاظمی گفته است: ثبت نام تکمیل ظرفت آزمون دستیار فوق تخصصی از ۲۱آذر آغاز شد. کسانی که در سی و چهارمین آزمون دستیار فوق تخصصی شرکت کرده اند و توانستند نمره قبولی را کسب کنند می توانند از ۲۱آذر ماه تا ۲۴آذر۹۶ در مرحله تکمیلی ظرفیت این آزمون حضور داشته باشند.

پور کاظمی ادامه داد: کسانی که می خواهند در این آزمون شرکت کنند باید به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام شان را انجام دهند و در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند که نشانی این سایت اینترنتی www.sanjeshp.ir می باشد.

وی افزود: در سی و چهارمین آزمون دستیار فوق تخصصی تنها ۴۰۰نفر می توانند شرکت کنند که این تعداد فقط به مناطقی که محروم هستند متعلق می باشد و تنها بعضی از رشته ها در صورت داشتن ظرفیت اضافی می توان دانشجویان آزاد را پذیرش کرد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: به کسانی که داوطلب هستند توصیه می کنیم که شرایط دفترچه را مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط منطقه های محروم در مرحله تکمیلی ظرفت ثبت نام کنند.

پورکاظمی گفت: اسم دانشگاه هایی که افراد داوطلب می توانند برای مرحله تکمیل ظرفیت برگزینند از ۲۲آذر در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت خواهد شد.

در پایان باید گفت که در روز پنجشنبه مورخ ۱۴بهمن مرحله کتبی سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی انجام می شود و در روز های ۱۷و ۱۸بهمن سال جاری مرحله شفاهی این دوره از آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی صورت می گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *