#


بخور، درمان خانگی تست شده بیماری برونشیت

بیماری برونشیت
21 جولای 2017 بدون نظر 4137 بازدید

بخور، درمان خانگی تست شده بیماری برونشیت

اکثرا برای درمان بیماری برونشیت درمان های خانگی توصیه می شود

هر کس که از برونشیت رنج می برد، می داند چه دردی می تواند داشته باشد. اما اگر شما با این درمان های خانگی ساده رفتار کنید، می توانید بدون شک برنشیت خود را درمان کنید.

درمان های خانگی در واقع بهترین گزینه شما برای درمان برونشیت است. تحقیقات انجام شده نشان داده است که آنتی بیوتیک ها برای درمان برونشیت موثر نیستند. با وجود شواهد ناکارآمد و رهنمودهای روشن در دنیای پزشکی، میزان تجویز دارو برای برونشیت حاد واقعا افزایش یافته است.

نویسندگان یک مطالعه که در سال ۲۰۱۴ در نشریات شبکه جاما منتشر شد نوشتند: “اجتناب از مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک برای برونشیت حاد باید به عنوان یک توصیه پزشکی عادی برداشت شود که براس سلامتی مفید تراست.” اگر از برونشیت رنج می برید، از داروهای خانگی استفاده کنید.

هدف شما وقتی بیماری برونشیت دارید چیست؟

خلط سم را سینه خود رقیق کنید و آن را به حرکت در آورید، بنابراین می توانید آن را با صرفه کردن از بدن خارج کنید. مستقیم ترین تاثیر روی ریه ها هوایی است که نفس می کشید، بنابراین درمان های استنشاقی اولین انتخاب برای درمان هستند. آنها را به عنوان تمیز کننده بخار برای راه های هوایی خود در نظر بگیرید. مواد غذایی مناسب و نوشیدنی نیز می تواند به تداوم حرکت مخاط کمک کند.

در همان زمان، شما می خواهید برخی از مبارزان میکروب جوان را به اکوسیستم بدن خود وارد کنید، بنابراین مخاطی که باقی مانده است برای بیرون آمدن دلسرد می شود. در اینجا چگونگی انجام این کار ها را توضیح می دهیم:

۴ درمان خانگی برای برونشیت که از بخار استفاده می شود

بخار تنفس کنید. البته می توانید این کار را با یک دوش داغ انجام دهید. یا آب داغ را به یک کاسه بریزید و بر روی آن خم شوید و بخار تنفس کنید، حوله را بر روی سر خود قرار دهید. استنشاق بخار باعث کاهش ترشحات ریه ها می شود.

برای اینکه بخار را حتی بیشتر موثر کنید، چند قطره روغن اوکالیپتوس یا کاج را به آب اضافه کنید. اکالیپتوس کمک می کند تا موکوس را در راه های هوایی متوقف کرده و دارای خواص ضد باکتریایی است. (اگر شما می خواهید از برگ های اوکالیپتوس استفاده کنید، آنها را به سادگی در یک ظرف از آب جوش داده و سپس از روی اجاق بردارید و بخار را تنفس کنید.) روغن کاج به عنوان یک ماده دفع کننده عمل می کند، بنابراین به شما کمک می کند تا خلط را از لوله های برونش خارج کنید.

وقتی که می خواهید بخوابید یک مرطوب کننده هوا را در اتاق خواب خود روشن کنید تا هوای اتاق شما را مرطوب کند. اما مطمئن شوید که دستورالعمل سازنده را برای تمیز کردن مرطوب کننده دنبال کنید. در غیر این صورت، باکتری ها می توانند در نتیجه این درمان تاثیر بگذارند.

اگر یک دستگاه التراسوند مرطوب کننده و سرد کننده داشته باشید، محتویات یک بطری یک پینت ۳ درصد پراکسید هیدروژن و یک چهارم فنجان آب به دستگاه اضافه کنید. پراکسید هیدروژن به مرطوب کردن مخاط بسیار کمک می کند و حتی ممکن است به کنترل عفونت کمک کند. شما می توانید مرطوب کننده را در شب و روز روشن بگذارید تا به طور مداوم در بخار تنفس کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *