#


استفاده از آنتی بیوتیک های طبیعی جای داروها

7 مارس 2018 بدون نظر 1373 بازدید

استفاده از آنتی بیوتیک های طبیعی جای داروها

جای دارو از آنتی بیوتیک های طبیعی استفاده کنید

محمود قادری، متخصص طب ایرانی بیان کرد: زمان هایی که کسالت به سرماخوردگی و بیماری‌ های روزمره ارتباط داشته باشد، می‌ توان از طریق درمان‌ های طبیعی به بهبودی آن کمک کرد.

به گزارش ازمن بپرس، این متخصص طب ایرانی در مورد جایگزین کردن آنتی ‌بیوتیک موجود در مواد طبیعی به جای داروها، اظهار کرد: در برخی از موارد که بین کسالت و سرماخوردگی و بیماری ‌های روزمره ارتباطی وجود دارد، می‌ توان از درمان ‌های طبیعی به جای داروها استفاده کرد.

محمود قادری در ادامه افزود: تعداد زیادی از افراد عادت کرده اند که با اولین علائم سرماخوردگی یا سایر بیماری ‌های ساده سریعا به پزشک یا داروخانه مراجعه کنند و استفاده از آنتی بیوتیک را تنها راه درمان می‌ دانند؛ لازم است بگوییم که در بعضی از موارد که بیماری و عفونت بدن شدید می باشد، نیاز به استفاده از آنتی بیوتیک زیر نظر پزشک وجود دارد.

وی گفته است: چای سبز یک آنتی بیوتیک طبیعی به حساب می آید که به خاطر دارا بودن نیروی تخریب بالا باکتری‌ ها را از بین می ‌برد. علاوه بر این، این چای دارای قدرت شکست سلول های چربی می باشد و در کسانی که چاق هستند نیز ارزش مصرف روزانه را دارد.

این متخصص طب ایرانی در ادامه بیان کرد: لیموترش دارای مقدار زیادی ویتامین C می باشد و دستگاه ایمنی بدن را تقویت می ‌کند. علاوه بر این برای مبارزه با ویروس ‌ها از جمله  آنفلوانزا، سرماخوردگی و… بسیار تاثیرگذار می باشد؛ این میوه باعث کاهش تب نیز می شود.

سیر یک نوع آنتی ‌بیوتیک طبیعی می باشد که درمان‌ کننده تعداد زیادی از بیماری‌ ها از جمله ذات‌ الریه و برونشیت به حساب می آید؛ چنانچه در روزهای سرد سال، هر روز این ماده غذایی را به طور خام به همراه غذا استفاده کنید، بسیار موثر خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *