#


استعمال دخانیات چه عوارضی بر ناباروری مردان دارد؟

عوارضی بر ناباروری
13 دسامبر 2017 ۳ نظر 2179 بازدید

استعمال دخانیات چه عوارضی بر ناباروری مردان دارد؟

استعمال دخانیات چه عوارضی بر ناباروری مردان دارد؟

به گزارش ازمن بپرس، سلمان اسلامی در مورد ناباروری مردان که امروزه مشکل شایعی شد است گفت: اگر الکل و یا هر گونه مواد مخدر را مصرف کنید باعث می شود که بر مقدار تولید و حرکت نطفه تاثیر بگذارد و احتمال دارد که موجب ناباروری در مردان شود. مردان اگر از سیگار استفاده کنند و یا حتی دود آن را استنشاق کنند امان نازایی را در آن ها افزایش می دهد.

اسلامی افزود: در بین هر صد مرد یک نفر توانایی تولید اسپرم را ندارد. وی می تواند برای آزمایشات دقیق تر و تشخیص اینکه چرا نابارور است و درمانش به یک متخصص اورولوژی مراجعه کند.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی های به دست آمده نشان می دهد که از هر بیست مرد یک نفر به خاطر کاهش تولید اسپرم دارای نوعی مشکل نازایی می باشد.

عوارضی بر ناباروری

عوارضی بر ناباروری

این جراح کلیه و مجاری ادراری بیان کرد: تشخصی علت ناباروری در مردان از طریق های مختلفی امکان پذیر می باشد. حدود پانزده درصد از مردانی که نابارور هستند دارای میزان نطفه طبیعی می باشند.

وی اضافه کرد: موانعی که برای ناباروری وجود دارد و مشکلات مربوط به آن را می توان از طریق انجام معاینه فیزیکی، نمونه برداری بافتی، ارزیابی هورمونی و در صورت نیاز آزمایش ژنتیک صورت گیرد.

سلامان اسلامی در پایان افزود: مشکلات ناباروری در مردان را می توان تشخیص و درمان کرد. علل ناباروری در مردان مشکلات تولید اسپرم و هورمونی می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *