#


از بین بردن پف چشم ها با چند روش ساده

پف چشم
27 سپتامبر 2017 بدون نظر 885 بازدید

از بین بردن پف چشم ها با چند روش ساده

روش هایی برای از بین بردن پف چشم

تا به حال شده است که به خاطر چشم هایتان احساس پیری و خستگی کنید؟ آیا وقتی پف چشم های تان را می بینید که باعث پژمرده شدن و خستگی در زیر چشم های تان شده است دیگر احساس سر زندگی و هوشیاری نمی کنید؟ تمام این موارد به دلیل استرس و خستگی ای است که شما دارید.

ما می خواهیم در این مطلب به شما نکاتی را ارائه دهیم تا بتوانید پف زیر چشم های تان را بر طرف کنید و دوباره احساس جوانی و شادابی در پوست تان بکنید.

۱-سیب زمینی: یک سیب زمینی را بردارید و درون یخچال بگذارید تا خنک شود. بعد از خنک شدن آن را به دو تکه تقسیم کنیدو سپس چشمان تان راببندید و هر کدام از آن ها را بر روی چشمان تان بگذارید. این سیب زمینی ها باید اطراف پف کرده چشم را نیز در بر بگیرد. اجازه دهید پانزده تا بیست دقیقه بر روی چشمان تان بماند. بعد از انجام این کار مشاهده خواهید کرد که پف چشم های شما کم شده است.

پف چشم

پف چشم

۲-شیر: اگر چشم های تان پف زیادی دارد پس این کار را حتما انجام دهید. دو تکه پنبه را بردارید و به شیر آغشته کنید و بر روی پلک های تان قرار دهید. بگذارید ۲۰تا۳۰ دقیقه بر روی چشمان تان بماند. این کار باعث کمک به حفظ آب در چشم های تان می شود و آن ها را خنک می کند.

۳-روغن: چند قطره روغن ویتامین E را به یک کاسه آب خنک اضافه کنید و خوب آن ها را ترکیب کنید. با استفاده از دو تکه پنبه که به این محلول آغشته شده است بر روی چشمان تان قرار دهید و بگذارید بیست دقیقه در همان جا بماند. انجام این کار باعث برطرف شدن تورم در اطراف چشم های تان می شود.

۴-خیار: خیار دارویی است بسیار طبیعی که برای از بین بردن پف اطراف چشم بسیار عالی می باشد. دو تکه خیار را برای ۲۵دقیقه بر روی چشم های خود قرار دهید. با خنکی که خیار دارد باعث می شود که شما ریلکس کرده و چرت بزنید. با انجام این کار ذهن تان هم آرام می شود. خاصیت ضد التهابی که خیار دارد باعث می شد که پف های زیر چشم کمتر شود.

۵-چای کیسه ای خنک: شما می توانید برای زودتر انجام شدن این کار از چای کیسه ای استفاده کنید. دو عدد چای کیسه ای را در آب خنک خیس کنید و در یخچال بگذارید. پس از آن چای کیسه ای ها را برداشته و بر روی چشمهای تان قرار دهید و بگذارید ۲۵تا۳۰ دقیقه بر رو آن ها بماند. بعد از کمی استراحت چشم ها و صورت خود را به وسیله آب خنک شست و شو دهید و سپس خشک کنید.

۶-آب یخ و قاشق: شما می توانید با استفاده از یک لیوان آب یخ و چهار عدد قاشق پف زیر چشم های خود را کاهش دهید. قاشق ها را داخل لیوان آب یخ قرار دهید و بعد از خنک شدن آن ها را روی چشمان تان بگذارید. تند تند قاشق ها را تعویض کنید و دوباره درون آب خنک قرار دهید. به قدری این کار را ادامه دهید تا حس کنید که از پف چشم های تان کاسته شده است.

پف چشم

پف چشم

۷-سفیده تخم مرغ: چند تخم مرغ را برداشته و سفیده آن را جدا کنید و هم بزنید و به وسیله برس مخصوص آن را به اطراف چشم های تان بزنید. اگر این کار را انجام دهید موجب کشیده شدن پوست اطراف چشمان تان می شود و پف آن کمتر به چشم می خورد. اجازه دهید سفیده تخم مرغ به مدت بیست دقیقه بر روی پوست تان بماند و سپس با آب خنک صورت تان را بشویید.

۸-چای سبز کیسه ای: چای کیسه ای سبز را با آب خنک خیس کنید و بگذارید به مدت ده تا پانزده دقیقه بر روی چشم های تان بماند. خاصیت هایی که این چای های گیاهی دارد باعث می شود که پف چشم ها را به حالت طبیعی خود باز گرداند.

۹-آب رسانی بدن: نوشیدن آب باعث کم شدن پف زیر چشم ها می شود، پس تا جایی که می توانید آب بنوشید و اگر احساس کردید که چشم های تان پف کرده ست به مقدار یک لیوان آب بنوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *