#


آیا باید به درمان دوره ای آنتی بیوتیک ها پایان دهیم؟!

آیا باید به درمان دوره ای آنتی بیوتیک ها پایان دهیم؟!
28 جولای 2017 بدون نظر 763 بازدید

آیا باید به درمان دوره ای آنتی بیوتیک ها پایان دهیم؟!

متخصصان BMJ می گویند زمان آن فرا رسیده که توصیه های گسترده ای که مردم همیشه باید تمام دوره های آنتی بیوتیک را کامل کنند، تجدید نظر شود.

آنها معتقدند شواهد کافی برای عقب نشینی ایده ای وجود ندارد که جلوگیری از مصرف قرص ها سبب مقاومت به آنتی بیوتیک شود.

در عوض، آنها پیشنهاد می کنند، مطالعات بیشتری باید انجام شود تا ببینیم آیا توقف یک بار احساس بهتر می تواند به کاهش مصرف آنتی بیوتیک کمک کند.

اما پزشکان عمومی از مردم خواسته اند رفتار خود را در برابر یک مطالعه تغییر دهند.

پروفسور هلن استوکس لمپارد، رهبر کالج سلطنتی پزشکان عمومی گفت بهبود علائم لزوما به این معنی نیست که عفونت به طور کامل ریشه کن شده است.

“مهم است که بیماران پیام های واضح داشته باشند و مارتان همیشه به طور کامل از آنتی بیوتیک ها استفاده می کند شناخته شده است – تغییر این امر به سادگی مردم را گیج می کند.”

“کوتاه و متناسب”

بخشی از یک نظر، توسط یک تیم از محققان از سراسر انگلستان، استدلال می کند که کاهش استفاده از آنتی بیوتیک ها برای کمک به مبارزه با مشکل در حال رشد مقاومت آنتی بیوتیکی ضروری است.

پروفسور مارتین لولین، از دانشکده پزشکی برتون و ساسکس، همراه با همکاران، استدلال می کند که استفاده از آنتی بیوتیک ها برای مدت طولانی لازم است وذذ می تواند خطر مقاومت را افزایش دهد.

او پیشنهاد می کند که نسخه های طولانی مدت آنتی بیوتیک ها بر پایه ایده قدیمی استوار است که مقاومت در برابر آنتی بیوتیک می تواند زمانی ایجاد شود که یک دارو برای مدت طولانی مصرف نمی شود و عفونت تحت درمان قرار می گیرد.

در عوض، او می گوید، در حال حاضر شواهد در حال افزایش است که دوره های کوتاه آنتی بیوتیک ها – که برای مثال ۳-۵ روز به طول می انجامد – کار نیز برای درمان بسیاری از اشکالات وجود دارد.

او معتقد است که چند استثنا وجود دارد – به عنوان مثال، فقط یک نوع از آنتی بیوتیک برای عفونت های TB – که شناخته شده است منجر به مقاومت سریع است.آیا باید به درمان دوره ای آنتی بیوتیک ها پایان دهیم؟!

اما تیم می گوید مهم است که از دستورالعمل های پتو بیرون بیایید و با تحقیق بیشتر، نسخه های آنتی بیوتیکی را که برای هر عفونت و هر فرد طراحی شده اند، ارائه دهید.

این مطالعه اذعان دارد که بیمارستان ها روز به روز به طور روزافزون نیاز روزافزون آنتی بیوتیک را بررسی می کنند و روند رو به رشد دوره های کوتاه تر داروها را افزایش می دهد.

اما سوال می کند که آیا مشاوره ای مانند توقف زمانی که احساس بهتر می شود مفید خواهد بود – به ویژه هنگامی که بیماران فرصتی برای بازبینی در بیمارستان در هر روز دریافت نمی کنند.آنها برای این ایده به تحقیق بیشتری نیاز دارند.

پروفسور هلن استوکس لمپارد، رهبر کالج سلطنتی رویال

افراد میگویند در حالی که مهم است که مدارک جدیدی را در نظر بگیریم، “نمیتواند تغییر رفتار گسترده ای را در نتایج یک مطالعه انجام دهد”.

او می گوید دوره های توصیه شده آنتی بیوتیک ها “تصادفی نیستند” اما برای شرایط فردی مناسب است و در بسیاری از موارد دوره ها بسیار کوتاه هستند.

در همین حال، کیران دست، سخنگوی انجمن داروسازی سلطنتی، گفت: “این نظر از متخصصان عفونی معتبر NHS یک بازخور خوب از بحث در انگلستان در رابطه بین طول دوره آنتی بیوتیک، کارآیی و مقاومت است.

“همانطور که محققان اشاره کرده اند، قبل از پایان دادن به روند ماندگاری برای آنتی بیوتیک ها، تحقیقات بیشتری لازم است و پیام های دیگری مانند” توقف زمانی که شما احساس می کنید بهتر است “را می توان با اطمینان حمایت کرد.

سناریوی ایده آل آینده این است که طول مدت درمان برای عفونت خاصی برای بیماران از آزمایشات بالینی و مقدار دقیق تجویز شده و تجویز شده شناسایی شده است. ”

بهداشت عمومی انگلستان می گوید بیماران باید به دنبال توصیه های پزشکان خود در مورد استفاده از آنتی بیوتیک ها ادامه دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *