#


موفقیت هاوتلاش های من

موفقیت هاوتلاش های من
15 مارس 2017 بدون نظر 1151 بازدید

موفقیت هاوتلاش های من

موفقیت هاوتلاش های من در زندگی

موفقیت هاوتلاش های من در  زندگی چه تاثیری دارد

۱.چه چیز بخصوصی در زندگی شما اتفاق افتاده است که یه ان افتخار می کنید؟ درباره موفقیت های ذهنی تان بنویسید. مواقعی که وضع بسیار بهتر از ان چه انتظار داشتید پیشر می رفت.

موقعیت هایی که از سختی ها و گرفتاری ها گذشته اید و پس ازان شرایطتان بهتر شده است و حتی بهتر از قبل شده است .

مواردی را بگنجانید که استرس زا بوده و سختی هایی که به شما انگیزه داده است و باعث شده  است دوام بیاورید و بر زندگی مسلط شوید اتفاق های کوچکی که احتمالا هنوز اهمیت خاصی برای شما دارند اتفاقاتی از دوران کودکی یا مواردی که اخیرا رخ داده اند چالش هایی که برای خود ایجاد کرده اید مواقعی که احساس کرده اید نیرومند هستند، پیروزی ها، افتخارات دوستی های جالبی که حفظ کرده اید.

  1. این موقعیت ها چگونه روی زندگی شما تاثیر گذاشته است؟ این موارد چه تاثیری روی طرز فکر شما درباره خودتان و توانمندی هایتان داشته است؟ ایا روی اهداف شما و چیزهایی که ارزوی شماست نیز تاثیرگذار بوده است؟

۳.احساس افتخار تعریف و تمجیدهایی که از شما شده است یا حتی مواردی که دیگران را تشویق کرده اید چه نقش در نقشی در زندگی شما بازی کرده است؟

ایا پدر و مادر شما وقتی کودک بودید نشان می دادند که به  شما افتخار می کنند؟ چگونه؟ دیگران چگونه به به موقفقیت های شما عکس العمل نشان داده اند؟

۴.ایا پدر و مادرتان نشان می دادند که شما را دوست دارند؟ چگونه؟ ایا در خانواده شما افراد به راحتی احساساتشان را ابراز می کردند؟ اگر این طور نبوده  است این موارد چه تاثیراتی و چه کاربردهایی می تواند در رابطه زناشویی تان داشته  باشد؟

۵.افتخار به موفقیت هایتان چه نقشی در زندگی زناشویی تان بازی می کند؟ تلاش ها و سخت کوشی هایشما چه نقشی در رابطه زناشویی شما بازی می کند؟

می خواهید همسرتان چه چیزهایی درباره این جنبه های وجود شما درباره گذشته حال و برنامه ریزی های اینده شما بداند و بفهمد؟ شما چگونه نشان می دهید که به یکدیگر افتخار می کنید؟

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *