#


شیوه های مختلف خانگی برای سفید کردن دندان

سفید کردن دندان
9 اکتبر 2017 بدون نظر 1321 بازدید

شیوه های مختلف خانگی برای سفید کردن دندان

شیوه های مختلف خانگی برای سفید کردن دندان

چنانچه از رنگ دندان های تان خوشتان نمی آید و علاقه ای به رفتن به دندان پزشکی و استفاد هاز راه های شیمایی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که به راحتی در منزل تان دندان های خود را سفید کنید. بهداشت دهان و دندان از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه بتوانید از دندان های خود به خوبی مراقبت کنید و از آن ها تا چندین سال استفاده کنید باید چند نکته را در این زمینه رعایت کنید.
ما می خواهیم در این مطلب در مورد بعضی از راه هایی صحبت کنیم که با استفاده از آن ها می توانید دندان هایی سفید داشته باشید و نیازی به هزینه بالا و رفتن به دندان پزشکی ندارید.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان

با استفاده از این میوه ها دندان های تان را درخشان کنید

یکی از میوه هایی که خاصیت متعددی دارد لیمو است که در بیشتر کارها مفید است. شما می توانید از آن برای بهداشت دهان دندان تان استفاده کنید. با توجه به خاصیت هایی که این میوه دارد شما می توانید از آن برای جرم گیری دندان های تان استفاده کنید. با اینکه این میوه جرم ها و پلاک روی دندان را ازبین می برد ولی حواس تان باشد ک از این میوه نباید زیاد استفاده کنید چون باعث می شود که مینای روی دندان های تان را از بین ببرد و عوارضی را به وجود آورد.

اگر می خواهید از لیمو استفاده کنید باید نصف فنجان آبلیمو را داخل نصف فنجان آب گرم بریزید و با هم ترکیب کنید و روزاه به مدت پنج دقیقه در دهان تان بگردانید.

توت فرنگی، خمیر دندان سفید کننده طبیعی

با وجود خاصیت هایی که در توت فرنگی قرار دارد می توانید پلاک روی دندان های تان را با استفاده از آن از بین ببرید. از مهم ترین خاصیت هایی که توت فرنگی دارد این است که با توجه به اثرگذاری بالایی که دارد هیچ آسیبی نمی رساند و برعکس آبلیمو خطری به همراه ندارد.
برای اینکه توسط توت فرنگی پلاک های روی دندان های تان را از بین ببرید باید آن ها را از وسط برش دهید و به مدت هفت دقیقه هر روز روی دندان های تان قرار دهید.

سبزی که باعث زیباتر شدن لبخندتان می شود

یکی از سبزی هایی که باعث از بین بردن سریع پلاک های دندان تان می شود جعفری است که باعث سفید شدن و درخشان تر شدن دندان های تان نیز می شود. شما فقط باید برگ جعفری را به مدت پنج دقیقه بر روی دندان هایتان ماساژ دهید و بعد از این کار دندان های تان را با آب ولرم بشویید.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان

ترکیبی معجزه آسا برای سفیدتر شدن دندان ها

اگر از ترکیبی که در زیر می گوییم استفاده کنید دیگر نیازی به هزینه کردن بالا برای سفیدی دندان های تان ندارید.
دو قاشق چای خوری آب گازدار، دو قاشق چای خوری جوش شیرین و یک قاشق چای خوی خمیر دندان را درون یک قاشق غذا خوری آب بریزید و با هم ترکیب کنید.

با ترکیب این مواد یک خمیر به دست می آید و باید آن را با مسواک به مدت چهار دقیقه بر روی دندان های تان بکشید. با این کار به سرعت از دست پلاک های روی دندان تان خلاص می شوید. از این روش باید در هفته یک مرتبه استفاده کنید و اگر جوابی نگرفتید به نسبت جرم هایی که روی دندان های تان قرار دارد باید تعداد دفعات را بیشتر کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *