#


طرح مفهومی آیفون ۸ حالت تمام صفحه، صفحه نمایش همیشه روشن و HomeBar را به تصویر می کشد

18 آگوست 2017 بدون نظر 1481 بازدید

طرح مفهومی آیفون ۸ حالت تمام صفحه، صفحه نمایش همیشه روشن و HomeBar را به تصویر می کشد

از وقتی که کاوشگران در کد های منتشر شده از HomePod اپل نشانی از دکمه home مجازی آیفون ۸، قابلیت تغییر اندازه ی آن و وجود فضای عملکردی (function area) اطراف آن (همانطور که آنالیزگر ها پیش بینی کردند) پیدا کردند، یک هنرمند گرافیک تمام وقت و قلب خود را به کار گرفت تا تصوری از شکل نهایی این ویژگی ها را به تصویر بکشد.

دکمه ی home دیجیتالی جدید از iPhone 8 تمام صفحه ی پیش رو، ممکن است نهایتا شبیه به تصاویری که در زیر قرار داده شده است، باشد. دکمه ای که همواره در صفحه ی home screen حضور خواهد داشت؛ اپلیکیشن ها در بالای HomeBar آن اجرا خواهند شد و بازی ها یا مدیا (فیلم یا عکس تمام صفحه) می توانند آن را تا زمان نیاز مخفی کنند.

این که نمی توان رنگ، سایه و قاب آن را تغییر داد، در واقع نشانی دیگر از صحت وجود function area در اطراف آن می باشد. قابلیتی که آنالیزگر اپل Ming-Chi Kuo وقتی که درباره ی قسمت پایینی صفحه نمایشگر iPhone 8 توضیح می داد، به آن اشاره نمود. همچنین او در آن زمان به این نکته اشاره کرد که قسمت فعال نمایشگر در واقع ۵.۱۵ اینچ خواهد بود، پس احتمال زیاد نوار navigation ای در پایین نمایشگر iPhone 8 وجود خواهد داشت.

اما اینکه HomeBar چه کاربرد های دیگری خواهد داشت، هنوز مشخص نیست. با این حال تصاویر مفهومی منتشر شده نمایی اجمالی از قابلیت های احتمالی HomeBar به نمایش گذاشته اند؛ از برخی notification ها گرفته تا میانبر های مختلف و اطلاعات مربوط به آن ها. شما چه فکر می کنید؟

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *