#


تصویر واقعی فاش شده از Google Pixel 2 و بلندگوهای دوگانه آن!

گوگل پیکسل
5 آگوست 2017 بدون نظر 1425 بازدید

تصویر واقعی فاش شده از Google Pixel 2 و بلندگوهای دوگانه آن!

بی شک شرکت گوگل در حال کار بر روی نسل ۲۰۱۷ اسمارت فون های پیکسل می باشد که سال گذشته در دو مدل ۵ اینچی پیکسل و ۵.۵ اینچی پیکسل ایکس ال عرضه شده اند. تا کنون رندر هایی منتشر شده است و مدعی اند دستگاه های پیش رو با نام های احتمالی Pixel 2 و Pixel XL 2 عرضه خواهند شد.

و اما هم اکنون تصویری منتشر شده است که به نظر می رسد اولین تصویر واقعی از Pixel 2 -که همان نسخه ی کوچکتر است- می باشد.

گوگل پیکسل 2

تصویری که روز گذشته توسط Venture Beat کشف شده، با شک و تردید نشان دهنده ی Pixel 2 است. بنابر این تصویر در واقع اسمارت فون پیکسل ۲ دارای حاشیه ی نازک نخواهد بود؛ یعنی حداقل در بالا و پایین نمایشگر حاشیه ی آن کم نیست. گفته می شود که اسمارت فون بزرگتر ۶ اینچی که فعلا با نام Pixel XL 2 شناخته می شود دارای صفحه نمایشی با حاشیه ی کم خواهد بود. بنابراین احتمالا این دستگاه شبیه به رندر هایی که از پیش منتشر شده خواهد بود.

به گفته ی Venture Beat، شرکت HTC دستگاه گوگل پیکسل ۲ را تولید خواهد کرد؛ در حالی که ساخت پیکسل ایکس ال ۲ به عهده ی شرکت LG خواهد بود. با این حال هر دو دستگاه دارای بلندگو های دوگانه در قسمت جلویی خود خواهند بود؛ تقریبا چیزی همانند بلندگو هایی که در پرچم داران قبلی HTC به چشم می خورد. هر چند هیچ یک از این دو اسمارت فون از دوربین پشتی دوگانه بهره نخواهند برد.

علاوه بر این، به گفته ی Venture Beat و همانند شایعات منتشر شده، خانواده ی ۲۰۱۷ دستگاه های پیکسل از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون پشتیبانی نخواهند کرد.

احتمالا اسمارت فون Google Pixel 2 از صفحه نمایشی ۵ اینچی بهره خواهد برد، بنابراین تقریبا هم اندازه با نسخه ی ۲۰۱۶ این دستگاه خواهد بود. از دیگر ویژگی های احتمالی آن می توان به چیپست پردازشی Qualcomm Snapdragon 836 و مقدار حداقلی ۴ گیگابایت رم اشاره نمود.

جدای از این ها باید در نظر داشت که همیشه شایعات و تصاویر فاش شده از اسمارت فون هایی که هنوز رسما معرفی نشده اند، واقعیت نخواهند داشت. بنابراین ممکن است Pixel 2 ظاهری مورد پسند تر از تصویر منتشر شده اش داشته باشد.

بر طبق انتظارات، گوگل در نظر دارد دستگاه های جدیدش را در زمانی بین ماه های اکتبر و نوامبر معرفی و عرضه نماید. طبیعتا هر دو دستگاه نیز مجهز به سیستم عامل Android O خواهند بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *