#


۸ چیز که ما در مورد آیفون ۸ فهمیدیم (بخش آخر)

8 چیز که ما فقط در مورد آیفون 8 دانستیم
3 آگوست 2017 بدون نظر 1231 بازدید

۸ چیز که ما در مورد آیفون ۸ فهمیدیم (بخش آخر)

۵. نوار وضعیت شما به هیچ وجه نمی تواند یکجور و یکنواخت باشد

به یاد داشته باشید که بالای صفحه نمایش بخاطر دوربین اینجوری(تقسیم شده)طراحی شده است؟ این امر می تواند موجب از بین رفتن نوار وضعیت iPhone شود، جایی که درصد باتری گوشی، آنتن دهی و زمان را به طور معمولی در ايفون های قبلی بوده است.

۶.اما اگر هر قسمت از دوربین در نیمی از نوار وضعیت قرار بگید؟

این چیزی است که Troughton-Smith به نظر می رسد بهش دست پیدا کرده است و او می گوید به نظر می رسد که این دو بخش کوچک از صفحه حتی ممکن است بر یکدیگر تاثیر بگذارند.

۷. مدارک و  شواهد کمی برای شارژ بی سیم وجود دارد

شارژ بی سیم که یکی از قدیمی و طولانی ترین شایعات آیفون ها از گذشته بوده است که هنوز به واقعیت نزدیک نشده است. تحلیلگر KGI Securities، مینگ چی کوو (که دارای سلبقه ای قدیمی و قابل اطمینان از پیش بینی های درست اپل است) معتقد است که تمامی آیفون های جدید اپل امسال شامل این ویژگی خواهند شد

در ماه ژوئن، کاراگاهی در MacRumors یک فایل صوتی جدید را کشف کرد که در iOS 11 وجود دارد و هنوز مشخص نشده است و همچنین آنها معتقد بودند که گمانه زنی های اپل برای آیفون که بر روی یک شارژر بیسیم قرار می گیرد همیشه دچار ابهام بوده است.

۸. آیفون جدید احتمالا به تنهایی عرضه نخواهد شد!

یکی از جذاب ترین شایعات پیرامون آیفون جدید این است که در ماه سپتامبر سه گوشی جدید عرضه خواهد شد: آیفون ۷S، iPhone 7S Plus و آیفون پرو که پرچمدار انهاست.موبایلهای سری S، مانند قبل طراحی خواهند شد البته با طرحهای مشابه با آیفون امروزی تنها با یک تغییر کوچک بدنه کوچک و برخی از دیگر بروز رسانی ها که احتمالا تغییر خواهند داد.)

امروز این نظریه به دلیل دو کشف نهایی ممکن تر به نظر میرسد. برای شروع، رمبو اشاره به “آیفون ۹،۹” که به نظر می رسد از آیفون جدید پرچمدار جدا شده است.

بخودیه خود کمی احتمالش ضعیف است اما Troughton-Smith اشاره به یک رزولوشن ۲،۴۳۶×۱،۱۲۵ پیکسل جدید پیدا کرد که درست همین طور اتفاق می افتد که کاملا منطبق با رزولوشن صفحه نمایشی که توسط Ming-Chi Kuo، تحلیلگر KGI Securities طراحی شده است مثلا سه آیفون جدید به جاي دوتا وجود دارد.

آیفون ۷ دارای رزولوشن صفحه نمایش ۱۳۳۴×۷۵۰ پیکسل است، در حالی که آیفون ۷ پلاس نمایشگر ۱،۹۲۰×۱،۰۸۰ پیکسل دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *