#


در iOS 11 آیفون شما به طور خودکار به Wi-Fi های عمومی متصل نمی شود!

در iOS 11 آیفون شما به طور خودکار به Wi-Fi های عمومی متصل نمی شود!
25 جولای 2017 بدون نظر 1189 بازدید

در iOS 11 آیفون شما به طور خودکار به Wi-Fi های عمومی متصل نمی شود!

ویژگی جدید iOS 11 که در جدیدترین نسخه بتا منتشر شده است باید احتمالا برای مسافران و کسانی که از Wi-Fi عمومی استفاده می کنند بسیار مفید باشد. این تغییر، توسط اپل گذارش نشده بود اما به جای آن توسط کاربران بتا کشف شد. به طور خودکار پیوستن به شبکه های Wi-Fi با اتصال ضعیف را غیرفعال می کند. دکمه پیوست خودکار خود برای اولین بار در نسخه قبلی iOS 11 بتا اضافه شد و می توان آن را با ضربه زدن بر روی آیکون کوچک آبی “i” در کنار هر شبکه Wi-Fi پیدا کرد.

در حال حاضر، هنگامی که شما به دنبال اتصال به یک مکان عمومی با تعداد زیادی از نقاط تلفن همراه هستید، می توانید نرم افزار را به طور خودکار از لیست حذف کنید. این همچنین مانع از این است که به یک نقطه ی خنثی Xfinity از سرپرستی اتصال شبکه ی آیفون خود بدون توجه و کلیک شما متصل شود. اگر “درخواست به عضویت در شبکه” را روشن کرده اید، این ویژگی به اطلاعیه های ناخواسته ای که هر زمان که شما توسط Starbucks محلی خود راه می روید، پایان می دهد.

در iOS 11 آیفون شما به طور خودکار به Wi-Fi های عمومی متصل نمی شود!

غیرفعال کردن پیوستن خودکار یک ویژگی خوب و ظریف است، یکی از آنهایی که “این چطور پیش از این وجود دارد؟” ایده هایی است که اپل برای اجرای آسان تشخیص داده است. با این حال، در این مورد، به نظر می رسد که این شرکت کمی از اندروید کمک گرفته است، که نسخه ای از این ویژگی را در سالهای اخیر در یکی از فرم ها داشته است. به عنوان مثال، سامسونگ دارای یک ویژگی به نام Smart Network Switch است که وقتی یک سیگنال Wi-Fi ضعیف است، به داده های تلفن همراه تغییر می کند. ورایزون و سامسونگ ویژگی مشابهی نیز در سال ۲۰۱۴ با Galaxy S5 ارائه دادند. هر دو این ها از Wi-Fi Assist اپل است که دو سال پیش در iOS 9 عرضه شد.

در این مورد اخیر، اپل یک شبکه بد را تعویض می کند، زیرا این امر باعث جلوگیری از اتصال تلفن شما به گوشی شما می شود. صرف نظر از ریشه های این ویژگی، قطعا مفید خواهد بود برای اجتناب از Wi-Fi عمومی پنهان و یا تماشای یک برنامه غیر فعال چون شما به یک شبکه ناخواسته متصل شدید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *