#


شایعات آیفون: طراحی جدید، صفحه نمایش OLED و سایر تغییرات APPLE برای ۲۰۱۸ در نظر گرفته است

آیفون: طراحی جدید
13 جولای 2017 بدون نظر 1259 بازدید

شایعات آیفون: طراحی جدید، صفحه نمایش OLED و سایر تغییرات APPLE برای ۲۰۱۸ در نظر گرفته است

روند طراحی آیفون نسل بعدی اپل در حال حاضر در حال انجام است، و تغییرات غول فناوری در نظر گرفتن ساخت به آیفون ۸ می تواند یک اثر حیرت انگیز بر روی گوشی های هوشمند رقابتی بگذارد.

طبق گزارش پنجشنبه Nikkei، این شرکت اعلام کرده است که با انتشار سه مدل جدید آیفون در سال ۲۰۱۸، قابلیت تغییر بیشتر و احتمالا سودآورترین آیفون میتواند نمایشگر جدیدی با یک دیود نور آلی (OLED) باشد. . صفحه نمایش OLED بر روی تمام آیفون های جدید، از جمله آیفون ۸، بعدها در سال ۲۰۱۸ رونق خواهد یافت، در حالی که دو مدل دیگر در سال ۲۰۱۹ با نمایش مایع کریستال منتشر خواهد شد.

صفحه نمایش OLED که در حال حاضر تنها در گوشی های هوشمند سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد، کنتراست رنگی تیز تر از LED ها را ارائه می دهد. سیاه و سفید در صفحه نمایش OLED غنی تر می شوند و در زیر فناوری OLED نور به نظر می رسد روشن تر و کامل تر است. یکی دیگر از پرچم OLED این است که فوق العاده و انعطاف پذیر است، که اجازه می دهد صفحات آیفون خم شدن. صفحه نمایش نیز قابل ملاحظه ای با دوام تر است و می تواند در محدوده دما وسیع تر از LED قرار گیرد، که به سرعت به بیش از حد گرم می شود.

طبق گفته Nikkei، سایت فن آوری اطلاعات، انتظار می رود بیش از ۹۰ میلیون مدل آیفون در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ حمل شود. اگر اپل تصمیم به استفاده از صفحه نمایش OLED در مدل های جدید خود داشته باشد، OLED به راحتی می تواند صفحه نمایش اصلی گوشی های هوشمند به جلو حرکت کند.

اگرچه صفحه نمایش کیفیت بیشتری خواهد داشت، ساخت چنین تغییراتی می تواند چالش های موجودی ایجاد کند. با توجه به تقاضای زیاد آی فون، سازندگان پانل در این صنعت به Nikkei گفتند که نگرانی هایی وجود دارد که ممکن است به اندازه کافی برای پاسخگویی به حجم بالای آیفون های جدید نباشد، اگر همه با صفحه نمایش OLED در سال ۲۰۱۸ ساخته شوند. کمبود صفحه نمایش OLED، تصمیم اپل برای استفاده از آنها در مدل های آیفون ۸ تقریبا از احتمال رقبایی که صفحه نمایش OLED را برای محصولاتشان ارائه می دهند را از بین می برد. برای مبارزه با آن، اپل تنها می تواند از صفحه نمایش OLED در گوشی حق بیمه خود استفاده کند، که شایعه شده است که یک تغییر جدید را نشان می دهد: دکمه Home وجود ندارد.

احتمال دارد که آیفون ۸ همچنین اسکن اثر انگشت روی صفحه نمایش را نداشته باشد، طبق گفته سایت فناوری اطلاعات NDTV، که اجازه می دهد کاربران آیفون بتوانند گوشی های خود را با لمس یک انگشت باز کنند. مشخص نیست که آیا ویژگی امنیتی فقط در جای دیگر قرار می گیرد، اما تحلیلگر KGI Securities، مینگ چی کوو به NDTV گفت که فناوری Touch ID تحت نمایشگر مانند مدل های آیفون فعلی تعبیه نخواهد شد.

طنز آی فون: طراحی جدید، صفحه نمایش OLED و سایر تغییرات APPLE برای 2018 در نظر گرفته استطراحی مجدد کامل مجدد ایفون می تواند به کاربران آن این امکتن را بدهد که تا ۱۰۰۰ دلار برای مدل جدید هزینه کند. با این حال، دو نسخه دیگر هنوز به نظر می آیند به نظر می رسد در حال حاضر در دسترس آیفون ۷ و طرح های آیفون ۷ پلاس، و احتمالا قیمت بسیار ارزان تر است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *