#


بازار ۶.۳ تریلیون دلاری اپلیکیشن ها در سال ۲۰۲۱:

اپلیکیشن
2 جولای 2017 بدون نظر 1429 بازدید

بازار ۶.۳ تریلیون دلاری اپلیکیشن ها در سال ۲۰۲۱:

بازار ۶.۳ تریلیون دلاری اپلیکیشن ها در سال ۲۰۲۱:

 به گزارش از من بپرس به نقل از App Annie  پیش‌بینی شده است که ظرفیت بازار اپلیکیشن‌ ها از ۱.۳ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۶، به بیش از ۶.۳ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۱ خواهد رسید.

تعداد کاربران اپلیکیشن دوبرابر حال حاضر خواهد شد:

در جدیدترین گزارش App Annie به این موضوع پرداخته شده است که ارزش بازار اپلیکیشن ها در سال ۲۰۲۱ از ۱.۳ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۶.۳ تریلیون دلار خواهد رسید. در ضمن این گزارش از دو برابر شدن تعداد کاربران اپلیکیشن ها در سال ۲۰۲۱ خبر داده است به طوری که تعداد کاربران اپلیکیشن دوبرابر حال حاضر خواهد شد، و به آمار شگفت انگیز جمعیتی حدود ۶.۳ میلیارد نفری خواهد رسید. هم اکنون مجموع کاربران اپلیکیشن‌ ها بیش از ۳.۴ میلیارد نفردر سراسر جهان می باشند. ضمنا تعداد ساعات صرف شده برای کار با اپلیکیشن‌ ها در سال ۲۰۲۱ به ۳.۵ تریلیون ساعت خواهد رسید و به دو برابر سال ۲۰۱۶  که با  ۱.۶ تریلیون ساعت زمان صرف شده می باشد ، افزایش پیدا خواهد کرد.
در سال ۲۰۲۱ هر کاربر به طور میانگین، ۱۰۰۸ دلار در بازار اپلیکشن ها هزینه خواهد کرد:

با توجه به این که تمامی امکانات درآمد زایی از طریق اپلیکیشن‌ها به طور مثال، پرداخت‌ های درون اپلیکیشنی نیز در نظر گرفته شده است.  در سال ۲۰۱۶ با وجود ۳.۴ میلیارد کاربر اپلیکیشن، هر کاربر به‌ طور میانگین در سال ۲۰۱۶، ۳۷۹ دلار در بازار اپلیکیشن‌ ها پول هزینه کرده است که ۰.۸ دلار به ازای هر کاربر در هر ساعت را نشان می‌دهد. این عدد با افزایش چند برابری تا سال ۲۰۲۱ به رقم بالای  ۱۰۰۸ دلار به ازای هر کاربر خواهد رسید.

صدر نشینی کاربران ژاپنی در هزینه کردن برای اپلیکیشن ها:

هرچند آمار ارائه شده برای کشور‌های مختلف متفاوت است و همه کشورها در سطح همدیگر نیستند. به عنوان مثال می‌توان به کشور ژاپن اشاره کرد که در طول سال ۲۰۱۶، کاربران به طور میانگین در هر ساعت ۱۳.۹۸ دلار خرج کرده اند.و همچنین کاربران ژاپنی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۶۸ میلیارد ساعت صرف کار با اپلیکیشن‌ های مختلف گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ هایشان کرده‌اند. این آمار در کشور‌های مثل آمریکا و چین، به ازای هر ساعت به ترتیب ۲.۳۶ دلار و ۲.۰۱ دلار هزینه بوده است.

یکی از دلایل اصلی افزایش استفاده از اپلیکیشن‌ ها با توجه به گزارش App Annie ، انتقال تراکنش‌ های مالی فیزیکی و سنتی به گوشی‌های هوشمند موبایل می باشد . برای مثال با توجه به اعلام تراکنش های مالی فروشگاه علی بابا ،بیش از ۷۹ درصد از تراکنش‌ های انجام‌ شده با استفاده از این فروشگاه در کشورچین طی سال مالی ۲۰۱۷، بوده است که در مقایسه با سال قبل که ۶۵ درصد بوده است افزایش داشته است.

نقش کمرنگ کشورهای جهان سومی در استفاده از اپلیکیشن ها:

کشور‌های شرقی با توجه به پیش‌بینی‌ ها نقش کم تری در افزایش استفاده از اپلیکیشن‌ ها خواهند داشت. از علت های مهم این موضوع این است که در کشور‌های شرقی البته به جز کشورهای پیشرفته ای مثل ژاپن و کره جنوبی و … منظورمان اغلب کشورهای جهان سومی می باشند،  هنوز بخش بزرگی از بدنه‌ی جامعه استفاده از سیستم‌ های بانکی، روش‌های پرداخت، خرید خدمات مختلف و بیشتر کارهایی که می‌توان به‌صورت آنلاین و با استفاده از اپلیکیشن‌ انجام داد، را همچنان به صورت سنتی انجام می‌ دهند.

آسیا بیشترین رشد درآمد در بازار اپلیکیشن ها را خواهد داشت:

کسب و کار های اینترنتی و تجارت موبایلی مشوق توسع دهنده گان اپلیکیشن‌ ها خواهد بود؛ به‌طوری‌ که درآمد این حوزه به ازای هر کاربر، از ۳۴۴ دلار به ۹۴۶ دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش پیدا خواهد کرد. آسیا با حجم بازار بسیار بالای خود شاهد رشد بیشتری نسبت به دیگر قاره ها خواهد بود به طوری که تا سال ۲۰۲۱ به رشد بیش از ۳.۲ تریلیون دلار خواهد رسید. پس از آسیا، آمریکا با ظرفیت ۱.۷ تریلیون دلاری قرار گرفته است.  و سه قاره دیگر اروپا، خاورمیانه و آفریقا در مجموع یک تریلیون دلار از ظرفیت این بازار را به خود اختصاص خواهند داد.

اپ استور همچنان بزرگترین فروشگاه اینترنتی اپلیکیشن ها:

بزرگترین فروشگاه اینترنتی همچنان اپ استور اپل باقی خواهد ماند و با  افزایش و رشد حداکثری به ظرفیت بیش از ۶۰ میلیارد دلاری خواهد رسید. البته این امکان وجود دارد که در سال جاری میلادی شاهد عبور گوگل پلی و یا سایر فروشگاه‌ های اینترنتی از ظرفیت بازار اپ استور باشیم ؛اما این  اپ استور است که درآخر به‌تنهایی این جایگاه را برای خود حفظ خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *