#


بین آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس با گلکسی نوت ۹ چه تفاوتی وجود دارد؟

1 اکتبر 2018 بدون نظر 2283 بازدید

بین آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس با گلکسی نوت ۹ چه تفاوتی وجود دارد؟

تفاوت بین آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس با گلکسی نوت ۹

پس از مقایسه ویژگی های آیفون ۱۰ اس و نمونه بزرگ تر آن با نسل پیشین و همچنین پرچمدار برند هواوی، اکنون نوبت به گلکسی نوت ۹ رسیده تا مقابل گوشی آیفون ایکس اس مکس قرار گیرد.

آیفون XS جانشین نسل پیشین یعنی آیفون X شده است و تولید کنندگان بدون انجام کمترین تغییرات در طراحی و اندازه پرچمدار ۲۰۱۷ خود، جدیدترین مدل را با نمایشگر ۵.۸ اینچی برای علاقه مندان به این برند عرضه کرده است. علاوه بر نمونه ارزان ‌تر ایکس آر، در سال جاری موبایل آیفون ۱۰ اس مکس هم با نمایشگر ۶.۵ اینچی رونمایی شده است که آن را رقیب سرسخت گلکسی نوت ۹ هم می توان در نظر گرفت.

پرچمدار برند اپل با وجود بهره مندی از صفحه نمایش پهن تر، در قیاس با نوت ۹ مقداری کوچک تر است، به این دلیل که تولید کنندگان با به وجود آوردن یک بریدگی در قسمت بالایی و کم کردن حاشیه ‌ها، اندازه نمایشگر را تا اندازه ممکن افزایش داده‌ اند.

از طرفی دیگر، گلکسی نوت ۹ به عنوان یکی از گوشی های پرچمدار دنیای اندروید، از لحاظ مشخصات سخت افزاری از دیگر رقیبان چیزی کم ندارد و با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، هشت گیگا بایت رم، نمایشگر +QHD و قلم هوشمند S Pen  آماده رقابت با برند اپل است. کارمندان کوپرتینو تا به حال حاضر ظرفیت باتری را اعلام نکرده‌ اند، ولی برای گلکسی نوت ۹ از یک باتری ۴ هزار میلی ‌آمپر ساعتی بزرگ استفاده شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *