#


انتشار نسخه ی به روز شده بتای GPU TURBO توسط هواوی

13 ژوئن 2018 بدون نظر 2109 بازدید

انتشار نسخه ی به روز شده بتای GPU TURBO توسط هواوی

نسخه به روز شده بتای GPU TURBO به وسیله هواوی منتشر می شود

با توجه به گزارشی که از سوی هواوی منتشر شده است کاربرانی که از گوشی هوشمند آنر۱۰ استفاده می کنند امکان دسترسی به GPU TURBO را از تاریخ۲۸ ژوئن سال جاری میلادی خواهند داشت. کمپانی هواوی پس از اینکه از گوشی هوشمند آنر پلی رونمایی کرد اقدامات مهمی را در خصوص تراشه های گرافیکی انجام داده و محصولات متنوعی را در این زمینه معرفی نمود.

تکنولوژی یاد شده به نام GOU TURBO معرفی می شود و این قابلیت را دارد قدرت گرافیکی مورد نیاز برای تراشه های موبایلی را تا اندازه قابل توجهی افزایش دهد. با در نظر گرفتن ادعایی که از سوی هواوی مطرح شده تکنولوژی یاد شده این امکان را دارد میزان انرژی ای که به وسیله تراشه های گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد را تا اندازه ۳۰ درصد پایین آورده و کم کند. استفاده از این پردازنده ها می تواند بهره وری نهایی را نیز تا اندازه قابل قبولی افزایش دهد که هواوی در این خصوص رقم۶۰ درصد را عنوان کرده است.

هم اکنون از تکنولوژی GPU TURBO تنها در خصوص برخی از تولیدات هواوی و گوشی های آنر استفاده می شود و مسلما در سال های پیش رو محصولات بیشتری از این کمپانی می توانند این تکنولوژی را در خود جای دهند. با توجه به لیستی که هواوی اعلام کرده تمام گوشی هایی که در خانواده میت هواوی قرار دارند به همراه گوشی های سری پی و گوشی هوشمند آنر وی۱۰ و آنر۹ و آنر وی۹ و همچنین گوشی هوشمند آنر۷ ایکس به این تکنولوژی مجهز خواهند شد و کاربران می توانند از آن ها استفاده نمایند.

تاریخ۲۸ ژوئن برای تجهیز گوشی هوشمند آنر۱۰ به تکنولوژی فوق در نظر گرفته شده است و کاربرانی که از این گوشی هوشمند استفاده می کنند این امکان را دارند در برنامه آموزشی ای که در خصوص این تکنولوژی برگزار می شود شرکت نمایند. کاربران آنر۱۰ پس از اینکه ثبت نام نمودند می توانند بسته ای که نسخه به روز شده این فناوری در آن قرار دارد دریافت نمایند و از تکنولوژی جی پی یو توربو به روز شده بهره مند شوند.

با استفاده از این فناوری کاربران این امکان را به دست می آورند در زمان بازی با گوشی خود نرخ فریم بالایی داشته و آن را ثابت نگه دارند و به طور کلی تصاویری که نشان داده می شود از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. علاوه براین فناوری مذکور علاوه براینکه می تواند میزان بهره وری تراشه گرافیکی را ارتقا دهد موجب کاهش مصرف انرژی پردازنده ی گرافیکی نیز خواهد شد که بسیار قابل توجه می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *