#


عرضه ی لپ تاپ های گیمینگ مجهز به تراشه ی AMD از سوی شرکت ایسر

4 ژوئن 2018 بدون نظر 1789 بازدید

عرضه ی لپ تاپ های گیمینگ مجهز به تراشه ی AMD از سوی شرکت ایسر

ایسر و عرضه ی لپ تاپ های گیمینگ با پردازنده ی amd

شرکت ایسر همیشه سعی داشته از چرخه ی تولید جدید ترین محصولات تکنولوژی عقب نماند و جدیدترین محصولات را ارائه بدهد. به همین منظور طی هفته ی گذشته مجموعه ای کامل از پردازنده های گیمینگ را عرضه نمود. درحال حاضر از رایانه ها و لپ تاپ هایی که مجهز به تراشه ی AMD رونمایی کرده است. لپ تاپ Predator Helios 500  و کامپیوترهای مدل بالای Predator 5000 و کامپیوترهای رومیزی با ابعاد کوچک Nitro 50 از سیستم هایی هستند که از تراشه ی ساخت AMD برای آنها استفاده شده است.

در لپ تاپ های Helios 500 از جدید ترین و بالاترین تراشه ی سری رایزن ۷ که پردازنده ی  Ryzen 7 200 نام دارد استفاده شده است. بهترین انتخابی که کاربران می توانند در انتخاب تراشه ی گرافیکی برای این لپ تاپ ۱۷.۳ اینچی داشته باشند انتخاب پردازنده ی گرافیکیRx vega 5۶ میباشد.

این تراشه ی گرافیکی از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ ۱۴۴ هرتز، رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و ویژگیFreesync پشتیبانی می‌کند. از ویژگی های دیگر این لپ‌تاپ می‌توان بکارگیری ‍۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4، هارد دیسک در نظر گرفته شده یک ترابایتی وکارت حافظه ی  SSD۲۵۶ گیگابایتی را نام برد.

کامپیوترهای پیشرفته ی Predator Orion 5000 امکان مجهز شدن به  Ryzen 7 2700X که پرسرعت ترین تراشه ی رایزن است را دارند.

شرکت ACER از چیپ های B450 در ساخت کامپیوترهای رومیزی خود استفاده کرده و به صورت علنی و رسمی استفاده از این چیپست را بیان کرده، کاری که قبلا هیچ تولید کننده ای انجام نداده و تاکنون هیچ شرکتی استفاده از چیپست را رسما اعلام نکرده است. اما مشکلی که وجود دارد این است که کمپانی ایسر توضیحاتی در رابطه با سیستم گرافیکی قابل انتخاب برای این رایانه ها منتشر نکرده اما در این رایانه ها میتوان از رم هایی با حافظه ی ۶۴ گیگابایتی استفاده کرد.

کامپیوترهای Nitro 50!

کامپیوترهای رومیزی Nitro 50 قابلیت این را دارند که به تراشه و یا همان پردازنده Ryzen 7 2700X و تراشه ی گرافیکی RX 580 رادئون مجهز شوند. بر اساس درخواست های زیاد کاربران، امکان دسترسی به این رایانه با تراشه ی AMD و کارت‌ گرافیکی انویدیا فراهم شد. براساس این ویژگی ها و شناسه ها، Nitro 50 یک کامپیوتر با ابعاد کوچک اما کاربردی و قدرتمند است؛ ناگفته نماندکه این سیستم قابلیت این را دارد که در آن حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایتی، SSDا۵۱۲ گیگابایتی و هارددیسک ۳ ترابایتی به کار برده شود.

معمولا لپ تاپ ها و رایانه هایی که  تراشه هایAMD، در آنها به کار رفته با تاخیر بیشتری نسبت به سیستم هایی که در آنها از سخت‌افزار ساخت کمپانی اینتل استفاده شده به بازار ورود پیدا می کنند. البته ناگفته نماند که لپ تاپ هایی که در طراحی سخت افزاری آن ها از پردازنده های قدرتمند ای ام دی استفاده شده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده اند.

قیمت پایه‌ی لپ‌تاپ Helios 500 باتراشه ی رایزن حدود ۲۲۰۰ دلار است و قرار است تقریبا در اوایل ماه آگوست قابل دسترسی برای کاربرانش باشد.

اما کامپیوترهای رومیزی Orion 5000 و Nitro 50 قرار است در ماه سپتامبر در دسترس کاربرانش قرار گیرد که برای تهیه ی Nitro 50 باید مبلغ ۹۰۰ دلار هزینه شود.

اگر تصمیم دارید سیستم Nitro 50 را در سبد خرید خود قراردهید باید ۱۵۰۰ دلار برایش هزینه کنید و ما پیشنهاد می کنیم اگر پول کافی را الان ندارید، کمی پس انداز کنید تا برای خرید این رایانه محدودیتی نداشته باشید. لپ تاپ های جدید ایسر به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت آن ها وجود دارد کاربرد خوبی نیز خواهند داشت و این مساله نشان دهنده قدرتمندی کمپانی ایسر در تولید لپ تاپ های جدید می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *