#


لپ تاپ ال جی گرم۱۵ اینچی نسل جدید لپ تاپ های میان رده

10 فوریه 2018 5 نظر 1943 بازدید

لپ تاپ ال جی گرم۱۵ اینچی نسل جدید لپ تاپ های میان رده

ال جی و رونمایی از لپ تاپ ال جی گرم۱۵ اینچی

کمپانی ال جی به تازگی از لپ تاپ جدیدی به نام ال جی گرم رونمایی به عمل آورده است که دارای وزن بسیار سبکی بوده و صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای آن هیچ گونه حاشیه ای ندارد و بدنه آن نیز بسیار باریک می باشد و بهترین گزینه برای کاربرانی است که می خواهند کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهند. یکی از مهمترین المان ها برای طراحی و ساخت یک وسیله دیجیتالی باید مد نظر قرار بگیرد وزن آن می باشد. وزن در کنار ضخامت به عنوان چند ویژگی مهم در مورد اولترابوک ها شناخته می شود و همین مساله موجب شده تا کمپانی های تولید کننده این محصولات به دنبال این باشند که محصولاتی بهینه و زیبا را تولید کنند که این دو ویژگی مهم را در خود داشته باشند.

کمپانی ال جی با تولید لپ تاپ های جدید خود به نام گرم توانسته طی سال های گذشته استانداردهای وزنی که برای اولترابوک ها وجود داشته را به چالش بکشد. ال جی در خصوص محصولات با کیفیت و مناسب توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد و هم اکنون نیز موفق شده نام خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرحی ثبت کند که موفق به تولید سبک ترین لپ تاپ۱۵.۶ اینچی در جهان شده است.

امروز قصد داریم این لپ تاپ جدید ال جی را مورد بررسی قرار دهیم و با نکات مثبت و منفی آن آشنا شده و بدانیم این لپ تاپ کاربردی در ازای به دست آوردن وزن بسیار کم و سبک خود چه چیزهایی را از دست داده است و طراحی آن نیز به چه نحو بوده است.

طراحی ال جی گرم۱۵ اینچی

کمپانی ال جی در طراحی این لپ تاپ بدنه ای مات را به کار گرفته است و این بدنه به شکل یکپارچه ای دیده می شود. کاربران در نظر اولی که به این گوشی نگاه می کنند آن را پلاستیکی می دانند اما در خصوص لپ تاپ جدید این کمپانی باید بگوئیم از جنس آلیاژ نانوکربن منیزیوم می باشد. استفاده از این ماده موجب شده تا ال جی گرم دارای وزن بسیار سبکی باشد. این محصول زیبا نمی تواند به مانند لپ تاپ های بالارده ی آلومینیومی حس بینظیری برای شما داشته باشد اما بازهم به هنگام کار با آن احساس خوبی خواهید داشت. لپ تاپ جدید ال جی در سه نسخه۱۳،۱۴ و۱۵ اینچی وارد بازار خواهد شد که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند.

در طراحی این لپ تاپ جدید ال جی از رنگ خاکستری استفاده کرده است که در کنار طراحی مینیمال و لبه های تیز لپ تاپ موجب شده این محصول جلوه ای خاص و ویژه داشته باشد. برای اینکه کاربران به راحتی دست خود را بر روی صفحه لپ تاپ قرار دهند و بتوانند تایپ کنند هیچ تغییری صورت نگرفته است اما درب لپ تاپ فاقد صلبیت لازم می باشد. این لپ تاپ جدید ال جی توانسته در برابر نفوذ گرد و خاک و فشار و دمای بسیار زیاد و شوک و ارتعاشات بسیار مقاوم باشد و همین مساله موجب می شود به عنوان یک کالای کاربردی به وسیله کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

طول مورد استفاده برای این لپ تاپ۳۶۰ میلی متر می باشد و دارای عرضی به اندازه۲۳۰ میلی متر است. زمانی که در مورد لپ تاپی از وزن و ضخامت کمی استفاده می شود باید در خصوص طراحی نیز خاص تر عمل نمود. باید بگوئیم این لپ تاپ دارای لولای استوانه ای بوده که می تواند در برابر لرزش ها و تکان های عادی که وجود دارد بسیار مقاوم بوده و بهترین عملکرد را داشته باشد. ال جی در خصوص لپ تاپ جدید خود به گونه ای عمل کرده است که به محض باز کردن درب آن حاشیه های بسیار کمی که در اطراف ضفحه نمایش وجود دارد موجب جلب نظر کاربران خواهد بود. از نظر این کمپانی کره ای حاشیه بالای نمایشگر گزینه مناسبی برای قرار گرفتن وب کم نمی باشد و به همین دلیل لولای صفحه نمایش را برای قرار دادن دوربین وب کم در نظر گرفته است.

از آنجایی که تا کنون هیچ کمپانی دیگری این کار را انجام نداده و زاویه قرارگیری دوربین در این محل مناسب نیست به همین علت استفاده از وب کم برای کاربران کمی سخت می باشد. در طراحی این اولترابوک زیبا ال جی دو درگاه یو اس بی۳ را در نظر گرفته است که در کنار درگاه یو اس بی۲ و یو اس بی نوع سی قرار داده شده است. یکی از درگاه های یو اس بی که در این لپ تاپ قرار داده شده است می تواند کلیه وسایل دیجیتالی که به آن وصل یم شود را با سرعت بسیار بالایی شارژ نماید. در اینجا باید عنوان کنیم درگاه یو اس بی نوع سی که در این لپ تاپ وجود دارد نمی تواند دستگاه را شارژ کند و از آن تنها برای انتقال اطلاعات استفاده می شود. البته این مساله را نیز باید خاطر نشان کرد که ال جی در مورد مدل های جدیدتر ال جی گرم از درگاه یو اس بی نوع سی استفاده کرده است که می تواند از تاندربولت۳ نیز پشتیبانی نماید.

صفحه نمایش ال جی گرم

پنلی که در لپ تاپ جدید ال جی استفاده شده است یکی از تولیدات این کمپانی کره ای می باشد و از نوع پنل های IPS می باشد اما نمی توان گفت یکی از بهترین های آن ها است که در لپ تاپ های پریمیوم به کار رفته است. صفحه نمایش هایی که در کلیه مدل های ال جی گرم به کار رفته دارای رزولوشن۱۹۲۰ در۱۰۸۰ می باشد و ال جی گرم در دو نسخهلمسی و غیر لمسی وارد ببازارهای جهانی شده است. زمانی که صفحه نمایش این لپ تاپ را روشن کنید با میزان روشنایی بسیار پائینی روبه رو خواهید بود و رنگ مشکی بسیار عمیق آن نیز می تواند توجه شما را به خود جلب کند. در خصوص صفحه نمایش این لپ تاپ ها ال جی از پوششی براق استفاده کرده و روشنایی آن نیز در حد بسیار متوسطی می باشد که موجب می شود کاربران در فضاهایی که نور بسیار زیادی در آنجا وجود دارد نتوانند از این لپ تاپ استفاده لازم را داشته باشند.

صفحه کلید و ترک پد ال جی گرم

در طراحی ال جی گرم از صفحه کلیدی که کامل است استفاده شده و کلیدهای جهت نیم سایز نیز در آن به خوبی دیده می شود. عمق حرکتی و بازخورد دکمه های صفحه کلید این لپ تاپ می توانند موجب جلب رضایت کاربران باشند و کاربران می توانند به راحتی از این صفحه کلید برای تایپ استفاده کنند. در خصوص کلید های NumPad ال جی عرض کمی را انتخاب کرده است تا به این وسیله برای قرار دادن کلیه کلیدهای اصلی این صفحه کلید فضای کافی و مناسبی را به وجود بیاورد. فاصله ای که برای کلیه کلیدها در نظر گرفته شده است بسیار مناسب می باشد و در زمینه تایپ کردن هیچ مشکلی به وجود نخواهد آورد. در خصوص ترک پد این لپ تاپ نیز باید بگوئیم سایز متوسطی دارد و طول۱۰.۳ سانتی متری و عرض۶.۹ سانتی متری آن موجب می شودتا با استانداردهایی که برای لپ تاپ های پریمیوم وجود دارد مظابقت نداشته باشد و این مساله می تواند یکی از نکات منفی آن به شمار برود.

اسپیکر ال جی گرم

ال جی در خصوص ال جی گرم از دو اسپیکر بسیار کوچک یک واتی استفاده کرده است که محل قرار گیری آن ها در بخش های کناری دستگاه می باشد و کاربری که در اتاقی کوچک قرار دارد می تواند صدای واضح و خوبی را داشته باشد. این دو اسپیکر کوچک قادر به تولید صدای بم و بیس نمی باشند و این موارد نیز یکی دیگر از نقاط ضعف ال جی گرم می باشد.

باتری ال جی گرم

باتری به کار رفته در ال جی گرم دارای ظرفیت۶۰ وات ساعتی می باشد که نسبت به برخی از اولترابوک های رقیب ظرفیت بالاتری دارد. ال جی در مورد شارژدهی این باتری بر روی کاغذ عنوان کرده دارای شارژدهی بسیار مطلوبی است که می توان این گفته را حقیقت دانست. این باتری می تواند با ظرفیت بالای خود موجب استفاده بهینه از این لپ تاپ در طول روز شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *