#


گوشی W2018 جدیدترین نسل گوشی های تاشوی سامسونگ

سامسونگ
3 دسامبر 2017 يك نظر 1915 بازدید

گوشی W2018 جدیدترین نسل گوشی های تاشوی سامسونگ

گوشی W2018 جدیدترین نسل گوشی های تاشوی سامسونگ                                                                                                   

کمپانی سامسونگ علاقه ویژه ای به گوشی های تاشوی خود دارد و سعی کرده در بین تولیدات مدرن خود این گوشی ها را نیز قرار دهد. این کمپانی کره ای در زمینه تولید گوشی های تاشو هم مانند نسل خانواده گلکسی نیز خوب عمل کرده و توانسته به تازگی نسل جدید این مدل از گوشی های خود را با نام W2018 وارد بازار کرده است.

سامسونگ در مورد جدیدترین گوشی تاشوی خود از دوربینی با لنزF1.5 استفاده کرده است و کشور چین محلی بود که برای نخستین بار شاهد معرفی این مدل از گوشی های هوشمند سامسونگ می باشد. کمپانی کره ای سامسونگ برای نسل جدید گوشی های تاشوی خود قیمت بالایی را در نظر گرفته است. سامسونگ برای اینکه بتواند این مدل از محصولات خود را معرفی کند وارد رویداد اختصاصی که در کشور چین برگزار شده بود گشته و از جدیدترین نسل گوشی های تاشوی خود رونمایی کرد.

سامسونگ

این کمپانی کره ای در ساخت و طراحی گوشی تاشویW2018 خود از مشخصات سخت افزاری استفاده کرده است که می توان از این لحاظ آن را همانند پرچمداران گوشی های سامسونگ همچون گلکسی اس۸ و گلکسی نوت۸ دانست. لنز دوربینی که در این مدل از گوشی های تاشوی سامسونگ به کار رفته است موجب شده این گوشی جدید از نظر لنز دوربینی کمی متمایز تر از گوشی های دیگری باشد که این کمپانی کره ای طراحی و تولید کرده است.

گوشیW2018 تاشوی سامسونگ به عنوان آخرین مدل از این گوشی های تاشو به حساب می آید که در سری W قرار گرفته است و سامسونگ برای بروزرسانی کردن این سری از گوشی های خود هر سال یک مدل را ارائه می دهد. کمپانی سامسونگ از ده سال پیش اقدام به عرضه گوشی های تاشوی هوشمند خود کرد و دبلیو۲۰۱۸ به عنوان آخرین مدل از سری دبلیو می باشد که به مناسبت دهمین سالگرد ارائه این مدل از گوشی های تاشوی سامسونگ معرفی شده است. این مدل از گوشی های تاشوی سامسنوگ طی سال هایی که عرضه شده اند از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار شده اند و افراد بسیار زیادی هستند که از این مدل از گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده می کنند.

سامسونگ

اگر در نگاه اول به این مدل از گوشی های سامسونگ بنگرید احساس می کنید که این محصول به هیچ وجه به مانند پرچمداران سامسونگ نمی باشد که در یک سال گذشته عرضه شده است. این محصول با اینکه به هیچ وجه مثل پرچمداران گوشی های سامسونگ نمی باشد اما از نظر قیمتی بسیار بالاتر از آن ها می باشد و قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شده است.

کمپانی سامسونگ برای این مدل از گوشی های خود از دستیار صوتی بیکسبی استفاده کرده است که با استفاده از دکمه ای که مخصوص بیکسبی است می توانید از آن استفاده نمائید. کمپانی سامسونگ همچون پرچمداران گوشی های خود حسگر اثر انگشت را به پنلی که در پشت دستگاه قرار دارد انتقال داده است و محل قرار گیری این سنسور در کنار دوربین دبلیو۲۰۱۸ می باشد. در مورد این مدل از گوشی های تاشوی سامسونگ کاربران سنسور عنبیه و یا سیستم احراز هویت را نخواهند دید چیزی که در گوشی های گلکسی اس۸ و یا گوشی گلکسی نوت۸ دیده می شود.

در جدید ترین مدل گوشی های تاشوی سامسونگ قابلیت هایی برای کاربران در نظر گرفته شده است که مطابق با آن می توانند از گوشی تاشوی خود استفاده کنند. اگر کاربری قصد داشته باشد بین برنامه های مختلفی که در این مدل از گوشی ها وجود دارد بچرخد و یا از آن برای تایپ متنی استفاده کند سامسونگ دکمه های فیزیکی عددی را در نظر گرفته است که به همراه دکمه هایD-Pad می توانند پاسخگوی نیاز کاربران باشند.

سامسونگ

این مدل از گوشی های تاشوی سامسونگ از لحاظ سخت افزاری به مانند دیگر محصولات این کمپانی می باشد تنها عامل تفاوت دبلیو۲۰۱۸ با پرچمداران دیگر سامسونگ در مورد لنز دوربینی است که در آن قرار گرفته شده است. سامسونگ در خصوص این گوشی تاشوی هوشمند خود از یک سنسور۱۲ مگا پیکسلی که دهانه دیافراگم آن  F1.5 است استفاده کرده است. زمانی که دهانه لنز دوربینی عرض تر باشد می تواند نور بیشتری را هنگام تصویر برداری جذب نماید و این کار برای ثبت عکس هایی با کیفیت بالا بسیار مهم است.

دوربین سلفی که در پنل جلویی دستگاه قرار داده شده است۵ مگا پیکسل بوده و زمانی که نور به اندازه کافی باشد دهانه لنز به F2.4 می رسد و این امر موجب می شود تصاویری که ثبت می شود کیفیت بالاتری داشته باشند. سامسونگ از اندروید نوقا در مورد این مدل از گوشی های تاشوی خود استفاده کرده است که موجب می شود روند قدیمی این کمپانی در مورد استفاده از نسخه های قدیمی تر اندروید همچنان ادامه داشته باشد. سامسونگ اعلام کرده که در مورد این گوشی تاشو قرار نیست از اندروید اوریو استفاده کند ولی اندروید نوقا می تواند عملکرد بسیار خوبی از خود داشته باشد.

در مورد طراحی ظاهری این گوشی تاشوی هوشمند باید بگوئیم دو نمایشگر۴.۲ اینچی به کار رفته است که هر دوی آن ها از نوع صفحه نمایش های امولد می باشند. رزولوشن به کار رفته در این صفحه نمایش ها از نوع فول اچ دی می باشد و در طراحی بدنه آن از ترکیب شیشه و فلز استفاده شده است. کمپانی سامسونگ برای عرضه این مدل از گوشی های خود از دو رنگ طلایی و پلاتینیوم استفاده کرده است که طرفداران بسیار زیادی را دارند.

پردازنده به کار رفته در این گوشی هوشمند اسنپدراگون۸۳۵ کوالکام می باشد که هشت هسته برای پردازش داشته و مجهز به رمی۶ گیگا بایتی می باشد. این موارد به کار برده شده در گوشی تاشوی دبلیو۲۰۱۸ موجب شده از آن به عنوان گوشی پر قدرتی که توان پردازشی بسیار بالایی را دارد نام برده شود.

گوشیW2018 در دو نسخه۶۴ و۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شود که کاربران می توانند با توجه به سلیقه و نظر خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند. باتری تعبیه شده در این گوشی دارای ظرفیت۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که برای کاربردی که این مدل از گوشی های سامسونگ دارد بسیار مناسب می باشد. علیرغم اینکه هنوز قیمت مشخصی برای این مدل از گوشی های سامسونگ بیان نشده است اما احتمال این وجود دارد که برچسب قیمتی بیشتر از۳۰۰۰ دلار بر روی آن دیده شود و باید عنوان کنیم این مدل از گوشی های سامسونگ دارای درگاه یو اس بی که از نوع سی است نیز می باشد که کارایی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *